Miten löysit Palikkatakomon?
Kirjoittaja konseli 
Kirjoittaja
Viesti

konseli

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 14:32
Takomon aktiivinen ydinryhmä on toistaiseksi suppeahko, vaikkakin vireä. Suomen kokoisesta maasta olisi varmasti potentiaalia kerätä kokoon isompikin ryhmä aktiivisia harrastajia.

Itse olen joutunut miettimään työn ja harrastusten kautta mm. erilaisia keinoja yrityksen ja sen palveluiden tunnettuuden ja myynnin edistämiseksi, sekä eri keinojen suhteellista kannattavuutta.

Osittain edellä mainitustakin syystä kiinnostaisi tietää miten jäsenet on löytäneet Palikkatakomon. Oletteko saaneet suoraa vinkkiä kaverilta tai vaikka TheQ:lta? Oletteko klikanneet linkkiä netissä tai löytäneet tänne vaikka messuilla jaetun fyysisen mainoksen kautta?

Palikkatakomon esitteitä on jaettu varmasti satoja. Kuinka suuri prosentti lapun saaneista klikkaa itsensä paikalle ja kuinka suuri osa paikalle vaivautuneista rekisteröi itsensä ja kiinnostuu keskustelemaan?

Ehkä uteliaisuuden tukahduttamisen lisäksi vastausten pohjalta voisi saada jotain osviittaa siitäkin, miten Palikkatakomoa kannattaa vastaisuudessa tuoda esille nykyisten tapojen lisäksi.

Itse taisin tulla tänne TheQ:n bongaamana.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 17/11/2009 14:35.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 14:47
Itse olin joskus ennen muinoin jollain tavalla löytänyt HOViNETin videon, halusin nähdä niitä tietenkin lisää. Siispä kirjotin Youtubeen HOViNET ja löytyi kun löytyikin videjä.

Myöhemmin uteliaisuudesta ajattelin etsiä hiukan tietoa tästä animaatiotiimistä, joten googlasin vaan suoraan. No, kyllä löytyi HOViNETin foorumit, vaikken niihin silloin nikkiä tehnytkään, selailin kaikkea, löysin myös ohessa Palikktakomon jostain osiosta, aluksi en kyllä suhtautunut kovin suopeasti sillä pidin enemmän HOViNETin foorumeista (niissä oli vielä paljon enemmän kuvia, animaatioita, käyttäjiä jne.).

Myöhemmin kuitenkin tänne tulin, ja tietenkin tein oman tunnuksen. Löysin siis koko paikan animaatiotiimin (takia olisi melko negatiivinen ilmaisu) ansiosta. Kiitän.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 13/08/2010 16:56.

Luuranko

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 15:19
Minä kiitän tänne löytämisestä Patea. Sillä hän oli se, joka kertoi tästä sivusta ja sai minutkin mukaan. Kiitän!

-Pluurankeli

No, oikea elämä on vielä sairaampaa.

Brickshelf
Vuhvelituotanto

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 17:16
Taisi olla TheQ ja Hezzu taisivat joskus vinnkaista, kun minut MOCpagesissa näkivät!
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 17:23
Luurankohan tuosta taisi mainita ja päätin tulla:)
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 17:56
Ideaparkin 1. LEGO-parkissa oli juurikin tuo paperimainos Palikkatakomosta, ja päätin tulla mukaan.

Jantzu

Admin

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 20:47
No minä olin Q:n kanssa HOViNETin foorumilla ideoimassa Takomoa :) ironisesti Takomosta on kasvanut jo n. sadan käyttäjän foorumi, kun taas HOViNETin foorumi on kaatumisensa ja uudelleennousunsa vuoksi jäänyt viime aikoina hiljaisemmaksi kuin ennen, mutta koitamme sitäkin piristää jatkossa ja pitää sen virallisena animaatioskenen foorumina.

Kiva myös kuulla että joku on HOViNETinkin kautta Takomon löytänyt, ja jatkossa kun saan hovinet.comin parempaan kuntoon, niin Takomo on entistä helpompi sieltä löytää.

Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2009 23:35
Koitin etsiä tiettyä settiä ja aloin miettimään olisiko suomalaisilla LEGO-harrastajilla omaa keskustelupalstaa jossa voisin kysellä sen perään, ja Google ohjasi tänne. Setti löytyi sittemmin kaupasta, mutta eiköhän täällä tule jatkossakin käytyä. =)
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 18/11/2009 07:58
TheQ:lta sain tiedon Palikkatakomosta.

LAML -nimisellä englannin kielisellä forumilla joskus vaihdeltiin ajatuksia maailman muitten AFOLeitten kanssa. TheQ pohti josko Suomeenkin saataisiin LEGO-harrastajien oma keskustelupaikka. Suhtauduin epäilevästi ideaan, koska ajattelin ettei harrastajia riitä tarpeeksi, niin että foorumi pysyisi elossa. Onneksi olin väärässä :)

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 18/11/2009 08:02.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 18/11/2009 09:13
Etsiskelin Suomalaisia LEGO sivustoja pitkään ja hartaasti. Ja eräänä päivänä tämä sivusto iski silmään. Ensin luin kaikki viestit ja ketjut uteliaana ja liityin lopulta.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 13/08/2010 14:37.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 03/01/2010 22:33
Yhtenä päivänä päätin vain ajantapoksi vetäytyä legoilla rakentelemaan.Olin aikaisemmin jo Ideaparkin Lego tapahtumassa nähnyt kaikkia Palikkatakomon juttuja ja googlaillessani löysin tämän.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 06/01/2010 07:54
Irtopalikoita ja lego-tietoutta netistä etsiessäni törmäsin tähän paikkaan. Vaikutti ihan kohtuu aktiiviselta foorumilta, ainakin päivänmäärät ketjujen perässä oli melko tuoreita. Rekkauduin ja lisäsin myös tuon irkkikannun tuonne käytettyjen listaan.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 26/01/2010 17:39
Surffasin netissä etsien ohjeita johonkin settiin, löysin Takomoon ja liityin melkein heti!

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 17/06/2012 19:54.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 11/02/2010 17:18
ana96 kerto koulussa
:)
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 16/02/2010 14:22
Etsin googlesta suomalaisia lego harrastajia ja hoksasin linkin tänne.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 05/03/2010 21:40
Näin HOVINETin sivuilla.Klikkasin sitä ja tämä aukesi. Sitten huomasin miten paljon täällä on LEGO-harrastajia joten rekisteröidyin tänne.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 27/04/2010 06:15
Model Expo 2010 myt tänne opasti. Kiitos siitä.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 16/06/2010 12:28
Bio-klaanissa olleen linkin kautta tämä paikka löytyi...
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 24/06/2010 18:16
eturiorin mocpages sivulta.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 01/07/2010 23:34
Löysin Palikkatakomon googlettamalla jotain Legoihin liittyvää tietoa. En nyt juuri muista mitä, koska se tapahtui jo jonkin aikaa sitten, vaikka rekisteröidyinkin vasta tänään.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 02/07/2010 11:50
Taisin löytää tän Hovinetin sivustolta. En muista kunnolla :S
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 04/08/2010 20:02
En oikein muista (vaikka siitä on n. pari viikkoa). Taisi olla kun etsin Googlesta "LEGO RC" tai jotain, niin päädyin "LEGO:n vanhat RC-palaset"-ketjuun tänne Takomoon :) Vielä silloin samana päivänä en tosin liittynyt tänne.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 04/08/2010 20:28
Hurraa, aloitin sen ketjun :D
Asiaa; Itse löysin takomon googlettelemalla, sitten harkitsin liittymistä vuoden, kunnes tein sen.
@ jantzu, en tienny tarvitsinko tätä foorumia, nyt voin todeta että en tarv... siis tarvitsin ;)

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 04/08/2010 20:39.

Jantzu

Admin

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 04/08/2010 20:36
Lainaus
Chili
Asiaa; Itse löysin takomon googlettelemalla, sitten harkitsin liittymistä vuoden, kunnes tein sen.

OMG! Meikä harkitsee liittymistä max. yhden päivän, yleensä liityn foorumeihin tai vastaaviin puolen tunnin sisään...

Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 13/08/2010 14:24
Model expossa kävin ja joku antoi palikkatakomon käyntikortin.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 16/08/2010 10:33
Jossakin lehdessä oli juttua Kukkamaan Tuomaksen legoharrastuksesta, pisti heti silmään. Otin artikkelin talteen. Myöhemmin, kun luin uudelleen juttua läpi, niin huomasin nettiosoitteen tänne.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 19/08/2010 18:57
Minäkin löysin Takomon Hovinetin nettisivujen kautta. Seurasin keskusteluja noin kuukauden kunnes liityin.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 08/12/2010 20:07.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 08/12/2010 17:34
Terve kaikille!Aloitin juuri palikkatakomon ja löysin sinne ihan itse.Olen seurannut tätä keskustelua jo useita kuukausia ja viimein päätin sitten toteuttaa suunnitelmani..tulla tänne.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 16/12/2010 18:31
kävin lelu messuilla siellä mainostettiin palikka takomoa*iloinen*
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 18/12/2010 18:39
Lyösin takomon, jonkun lehti jutun kautta.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään