Miten löysit Palikkatakomon?
Kirjoittaja konseli 

Jantzu

Admin

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 18/12/2010 19:41
Lainaus
Jantzu
...ironisesti Takomosta on kasvanut jo n. sadan käyttäjän foorumi...

Nyt vuota myöhemmin täällä on on jo yli 250 käyttäjää. Eli uusi käyttäjä on tullut joka toinen päivä. Se on huikea määrä!

Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 20/12/2010 15:43
Lainaus
Jantzu
Nyt vuota myöhemmin täällä on on jo yli 250 käyttäjää. Eli uusi käyttäjä on tullut joka toinen päivä. Se on huikea määrä!

Tosin kaikki käyttäjät eivät välttämättä ole enää aktiivisia...

Jantzu

Admin

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 20/12/2010 16:17
Lainaus
jk97
Tosin kaikki käyttäjät eivät välttämättä ole enää aktiivisia...

No tietenkään ei ole, ei todellakaan, mutta se, että joka toinen päivä joku jaksaa rekisteröityä on huikea saavutus näinkin suppealle foorumille.

Eihän täällä ihan oikeasti aktiivisia käyttäjiä ole kuin kourallinen.

Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 03/01/2011 18:46
Tronie neljäskymmenes seitsemäs HOViNETin foorumille rekistöröitynyt käyttäjä. No, sitä kautta tänne löysin. Kesti pitkään ja hartaasti ennen kuin suostuin siirtymään tänne, ja nyt en jostain syystä enää suostu palaamaan. Typerä minä.

...
Eläkää tai olkaa elämänne elossa. Niin sanoi viisas mies ollessaan epäviisas.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 26/01/2011 09:19
Q itse antoi linkin tänne.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 08/02/2011 20:43
Tervehdys palikkaihmiset!

Minä löysin Palikkatakomon sattumalta kun googlasin jotain Legoihin liittyvää.
Ei ollut edes tullut mieleeni että Suomessa olisi (aikuisille) tarkoitettu Lego-harrastefoorumi, joten riemullani ei ollut rajaa kun huomasin että sellainen on ja vieläpä varsin aktiivinen sellainen. :)

Legorakenteluhistoriani on varsin pitkä; olen vm. 1972, lienenkö tämän foorumin vanhin..?
Löysin Legot uudelleen yli 20 vuoden tauon jäljeen parisen vuotta sitten kun serkun 4v. pojat olivat saaneet Legoja lahjaksi ja kaipasivat rakennusapua ja sehän sopi minulle. :)
Eihän siinä sitten muu auttanut kuin kiivetä vanhempieni vintille jossa minua odottivat kaikki vanhat Legoni, olin nimittäin tiukasti kieltänyt *ikinä* myymästä niitä.

Loppu onkin sitten arvattavissa..aloin ostella uusia Legoja, ensin valmiita settejä ja sitten myös irtopalikoita mm. Bricklinkistä, TLG:n nettikaupasta ja ebaysta. En uskalla edes ajatella paljonko viime vuonna törsäsin rahaa niihin. Nälkä kasvaa syödessä, tai kuten erän kaverini sanoo, minulla on paheneva Legoaddiktio. :P

- Ilmari

Acticis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 08/02/2011 21:26
Heipä hei ja tervetuloa foorumille IlmariZ!

Et ole foorumin vanhin. (foorumin vanhin on kai joku 50~) Takomo on alunperin ollut tarkoitettu täysi ikäisille mutta nyt täällä on jo (joidekin kauhuksi) noin 10v!
Tervetuloa vain!

Edit:
Lainaus
Takomon FAQ
Eli tämä on lasten foorumi?
Vaikkei lasten mukaan tuleminen ole kiellettyä, yritämme ottaa joukkoomme jo hiukan vanhempia ihmisiä. Sekä lapsia että aikuisia.
Totta moto anteeksi olin väärässä

- Oskari

"We're livin' strange days..."

FLICK'R
Kuulun ANKP:een!

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 08/02/2011 22:50.

MB

Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 08/02/2011 21:31
Lainaus
IlmariZ
Tervehdys palikkaihmiset!

Tervehdys ja tervetuloa!
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 08/02/2011 21:52
Takomohan on kaiketi aina ollut kaikenikäsille, mutta mieluiten aikuisille? Koska Takomoa perustaessahan kaiketi kaikki jäsenet oli alaikäisiä (paitsi Janne ja Q siis), ainakin Hovinetistä tulleet.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 31/03/2011 19:42
Minä löysin Hovinetin youtube sivuston kautta.*hymyilevä*
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 31/03/2011 20:20
Googlettelin lego tarjouksia ja sieltä bongasin palikkatakomon ketjun kotimaisista lego tarjouksista.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 26/06/2011 10:13
Olin Lelukauppa Pii Poon LEGO-rakennustapahtumassa vuonna 2010, siellä oli Palikkatakomon näyttely ja sieltä sai myös Takomon nettiosotteen ja päätin nyt sitten liittyä.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/08/2011 07:44
HOViNET kertoi juutubessa. *pepsodent-hymy*
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 20/08/2011 07:54
Itse saan kiittää V.H tuotantoa ja Hovinettia... Eksyin katsomaan (:D) Hovinet animaatiokilpailuja. Ja siitä päätin käydä katsomassa Hovinetin sivuilla. Siellä olikin Hovinetin animaatiokilpailu (Oliko se) 6... Joten odottelin seitsemättä. Muutaman viikon jälkeen huomasin, että Hovinetin animaatio kilpailu 7 oli jo ilmestynyt. Katsoin "maksa velkasi" ja kysyin V.Hlta miten osallistutaan ja V.H kertoi minulle Takomosta. :D Kaikki loppui siis hu.... Siis hyvin :D

[www.youtube.com]
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 22/08/2011 15:09
Löysin Takomon Legodinon kautta.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 09/09/2011 13:06
Aika paljon on tullut kahlattua kuvia tuolla brickshelf sivustoilla ja jossain vaiheessa oli joku suomeen viittaava nimi ja näyttely. Katselin tarkemmin niitä kuvia ja siellä oli kuva palikkatakomon banderollista. Ajattelin sit käydä vilkasemassa sivustoja ja sillä tiellä ollaan...
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 09/09/2011 14:36
näin kun legorex oli palikkatakomon foorumilla ja päätin itsekkin liittyä.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 17/11/2011 17:08
kuulin kaverilta ja kävin katsomassa ja liityin
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 05/12/2011 09:45
olin piipoo legotapahtuma 2011ssä ja theQ antoi minulle osoitteen
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 06/12/2011 09:45
Monet animaattorit puhuivat Palikkatakomosta,joten päätin liittyä kanssa.*iloinen*
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 28/12/2011 00:22
Yritin googlata nettikauppaa (tai jotain vastaavaavaa) josta voisin ostaa vihreän, punasiipisen lohikäärmeen. Löytyi tuo Bricklinkin linkki teiän linkkilistalta ja foorumilta vielä keskustelua sieltä tilaamisesta. :)
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 30/12/2011 19:13
Oon ollu muis Lego yhteisöis aktiivinen ja sit rupesin katoo et onko minkälaiset suomalaiset Lego harraste sivut. Sitä kauta löysin tän. sivuston. Pitihän heti liityä *iloinen*
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 31/01/2012 16:59
Joskus pari vuotta sitten etsiskelin jotain lego juttua ja ilmestyi Palikkatakomon-sivu.
Sitä siinä sitten lueskelin ja vasta noin vuoden päästä liityin.

_________
Mitenkä sen nyt ottaa...

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 31/01/2012 17:00.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 23/03/2012 15:18
Itse löysin tämän kun kirjoitin googleen :"lempi LEGO-figuurisi". Ja siinä se sitten olikin, Palikkatakomo

Se on se lego, ei siitä mihinkään pääse.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 15/06/2012 16:22
Muistaakseni kolme (:O) vuotta sitten Bioklaanista löysin tänne.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 11/02/2013 16:03
Olin Johannes Rojolan (Tapporallin tekijän) kotisivuilla, kun näin, että hän kehui tätä paikkaa.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 23/04/2013 19:45
Legojesse vinkkasi linkin tänne sen jälkeen kun oli nähnyt mun teoksia...
Niin mä sitten kattelin ja tutkin tätä sivustoa ja päätin sitten loppujen lopuksi tehdä oman tunnuksen.
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 01/05/2013 20:22
No expoilla tietenkin, tais olla 2011, silloin ihastelin keltaista pilvenpiirtäjää ja "valtavaa" Lego-kaupunkia.
Awis tuuppas kortin räpylään, kirjautumista tuli kokeiltua vuosien saatossa muutaman kerran, ei onnistunut ennen viime viikkoa, techic puskutraktorin missaaminen muutama kuukausi sitte ahdisti suuresti, vieläkin *merirosvo*
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 05/05/2013 16:50
Alkoipi se näin: YouTubessa katselin noita Lego-animaatioita (katsoin Michael Hickoxin
tekemiä animaatioita). Yhtäkkiä minua iski animointi ja halusin etsiä netistä ohjeita. Löysin
ainakin HOViNETin kotisivut ja Jonnewebin oppaan. HOViNETissä oli linkki Palikkatakomoon
ja sittenhän rekisteröidyin tänne.*virnistää*

-------------------------------------------------------------------------
Youtube
Kotisivu (ei liity Legoihin)
Brickfilms.com profiili
Aihe: Re: Miten löysit Palikkatakomon? - 23/05/2013 14:58
Taisin googlata bricklinkkiä, kun google antoi linkin Takomon bricklinkki ketjuun.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään