Star Wars -aiheinen jumboteos
Kirjoittaja Samppu92 
Kirjoittaja
Viesti

Samppu92

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Star Wars -aiheinen jumboteos - 28/04/2014 20:52
Model Expoissa oli hiukan hajua ilmassa, että täällä olisi muitakin Star wars -faneja.
Johonkin tulevaan näyttelyyn jonkin Star wars -aiheisen kokonaisuuden luominen tuntuisi
hienolta ajatukselta.

Itselläni on joka tapauksessa suuria suunnitelmia teemaan liittyen, mutta yhteinen kokonaisuus on luonnollisesti paras vaihtoehto, joten ilmoittakaa tähän ketjuun, jos on kiinnostusta ja ideoita Star wars -teemaan.

Tärkein huomio Star wars:iin liittyen on MOC-sisältöisyys. Olen nähnyt ainakin miljoona erilaista droidit vastaan kloonit -taistelua, joiden ainoa ero on ollut kolme puuta enemmän yhdessä teoksessa kuin toisessa. Eli kerrankin Star wars -kokonaisuus, joka ei sisällä mitään virallisia settejä minihahmoja lukuunottamatta (joiden niidenkin tuunaaminen olisi suotavaa).
Suurin osa Legon virallisista SW-seteistä on todellakin upeita mutta esillä muissa yhteyksissä niin paljon, että niiden esittely dioraamoissa lähinnä latistaa dioraman tunnelmaa.

Mitä minulla on hihassani ja tekeillä, Thrawn trilogiaan liittyvä animaatiotraileri sekä myöhemmin toinen animaatiotraileri liittyen kloonisotien loppuvaiheeseen ja näihin
liittyvien teosten rakentaminen. Mm paljon aluksia, Coruscant erityisesti senaatin rakennus ja keisarillinen palatsi sekä erillisiä kohtauksia.

Tämä viesti ei siis koske takomon virallista linjaa yhteisteoksista eikä tässä vielä sellaista konkreettisesti suunnitella, mutta heitänpä kuitenkin tänne ajatuksena, jos poikii kiinnostusta. =)

---------------------------------------------------------------------------

Lego-superfani
Star Wars -superfani
Aivotutkimus on intohimo.
Kissat <3

"Play is the highest form of research." - Albert Einstein

Yubnub

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Re: Star Wars -aiheinen jumboteos - 29/04/2014 06:51
Hyvä ideahahan tämä on :)

Minä olisin ainakin kiinnostunut, vaikka en mikään star wars superfani olekaan. Minulla on valmistumassa x-wing starfighter, joka on muutaman sentin ucs versiota pienempi. Toki voisin tälle jonkun hangaarin yms. tehdä.
Lisäksi valmiina on aika monta mikrokoon yksityiskohtaista sw hävittäjää.

Olisi toki mukavaa jos tällainen teos tulisi toteen, mutta enpä tiedä miten muut tähän suhtautuvat.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään