Lasten Unelmakaupunki 2008
Kirjoittaja TheQ 
Kirjoittaja
Viesti

TheQ

Admin

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Lasten Unelmakaupunki 2008 - 18/08/2008 13:25
Sain tuossa kesän puolivälissä viestin TLG:ltä suoraan Tanskasta. Siellä meidän suomalaisten harrastajien halukkuutta tulla auttamaan lokakuussa tapahtuvaa Lasten Unelmakaupunki 2008 tapahtumaan. Meidän tehtävämme olisi olla yksi viikonloppu Heurekassa katsomassa perään kolmea "rakennuspöytää" johon lapset laittavat valmiit rakennelmansa. Paras rakennelma voittaa jonkin palkinnon, itselle oli hieman epäselvä kilpailun yksityiskohdat.

Itse olen ainakin alustavasti lähdössä sinne mutta entäs te? Muutamat olivatkin jo sanoneet voivansa tulla messiin. TLG toivoisi että saisimme kuusi aikuista harrastajaa mukaan, kaksi per pöytä.

Mukaan tulevien toivottiin tuovan myös itse rakentama rakennus mukaan jotta lapset saisivat hieman inspiraatiota. Rakennelma tulisi olla minifiguuri-skaalassa ja maksimissaan 35x35 nuppia iso.

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.
Aihe: Re: Lasten Unelmakaupunki 2008 - 18/08/2008 17:12
Jep jep, mukana ollaan kuten jo alustavasti lupasin jokin aika takaperin

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 07/04/2009 08:34.

JK

Admin

Aihe: Re: Lasten Unelmakaupunki 2008 - 28/08/2008 20:58
Tarkempaa aikataulua?
Minä olen aikalailla viikot kyllä työssä kiinni, mutta viikonloput mahdollisia, ellei satu Formulaa silloin olemaan :)

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta jutulta.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 25/04/2012 16:43.

TheQ

Admin

Aihe: Re: Lasten Unelmakaupunki 2008 - 28/08/2008 21:59
Tarkempia tietoja tulee kunhan Tanskasta vastataan lähettämääni kyselyyn.

TheQ

Admin

Aihe: Re: Lasten Unelmakaupunki 2008 - 01/09/2008 11:50
Tapahtuman kotisivut ovat www.LEGO50.fi. Tapahtuma on Vantaan Heurekassa.

Tänään tuli tietoa Tanskasta. Ilmeisesti tarvitaan vain kaksi harrastajaa, mielellään lasten kanssa toimeentulevia, jotka auttavat tapahtuman järjestämisessä sekä ottavat valokuvia tapahtuman kulusta ympäri viikonloppua. Harrastajia tarvitaan 4-5.10 ja 11-12.10.

EDIT: Harrastajien toivotaan asuvan Heurekan lähellä, jos vain mahdollista. Harrastajien toivotaan rakentavaan oma talo tilaisuutta varten (koko on aikaisemmin mainittu 36 nuppia x 36 nuppia).

-Q

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 01/09/2008 12:09.

TheQ

Admin

Aihe: Re: Lasten Unelmakaupunki 2008 - 08/09/2008 13:43
Tarvitsen varmennuksen niiltä ihmisiltä jotka voivat lähteä mukaan viimeistään perjantaina. Ilmoittakaa joko tässä foorumissa tai laittakaa viestiä TheQ at netti.fi osoitteeseen.

EDIT: Ei kannata enää ottaa yhteyttä, sovimme jo että minä ja Preludium edustamme Takomoa tilaisuudessa.

-Q

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 25/10/2008 18:18.
Aihe: Re: Lasten Unelmakaupunki 2008 - 25/10/2008 16:56
Se on Preludium, ei lidium, häpäiset hienoa ja vaikeasti kirjoittavaa nimeäni ;)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään