Model Expo 2016 - Yksittäisteokset
Kirjoittaja ptLeskinen 
Kirjoittaja
Viesti

ptLeskinen

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Model Expo 2016 - Yksittäisteokset - 02/04/2016 21:08
Meillä on messutontilla tilaa pöydälle, jossa voidaan esitellä yksittäisteoksia.

HUOM nämä teokset ovat siis sellaisia joita ei mittakaavan tai muiden syiden takia mitenkään voi yhdistää ModuCityyn.

Yksittäisteoksiksi ei siis lähtökohtaisesti hyväksytä minifiguuri-skaalan teoksia. Jos sinulla kuitenkin on jokin huikea tuotos, jota et pysty sovittamaan modulikaupunkiin kerro siitä ja mietitään josko mahtuisi pöydälle.

Isot teokset kuten hahmot, patsaat yms. vastaavat ovat tervetulleita. Näistäkin ilmoita etukäteen viimeistään 10.4. mennessä allekirjoittaneelle tai tässä ketjussa mieluiten kuvalla, kiitos.

TECHNIC -teokset toivotaan yhdistettävän GBC-yhteisteokseen mutta jälleen jos on tarjolla jotain erittäin poikkeavaa ja näyttävää ota yhteyttä.

JK

Admin

Aihe: Re: Model Expo 2016 - Yksittäisteokset - 02/04/2016 22:07
Voin tuoda muutaman junan yksittäisteosten pyödälle jos siihen tarvetta on. Alle tulee tuomani 9V kiskopätkät.
Näitä sitten välillä voi ajattaa kaupungin radalla, muun aikaa voivat olla yksittäisteosten pöydällä.

Foorumin Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Model Expo 2016 - Yksittäisteokset - 03/04/2016 09:16
Ymmärtääkseni tornisaareni ei yhteisteokseen sovi niin toki jos tilaa on sen voisin yhtä lailla erikseen tuoda...
Ei mikään välttämättömyys siis, mutta onhan se iso ja ainakin omasta mielestä ihan hieno, kooltaan muistaakseni noin 60x80cm. Sinisiä reunojahan teoksessa ei ole kun piipoossa pöytä oli sininen, mutta kyllä sen silti saareksi tunnistaa tai voinen jotain kangasta alle ilmprovisoida. Hepun mukaan lähtisi tämäkin kun itse vaan piipahdan.

Joka tapauksessa 2-4 pienehköä sydäntä voisin tuoda, ei vie paljoa tilaa.

Hyvää joulua kaikille!

Flickr: [www.flickr.com]
Brickshelf: [www.brickshelf.com]
Youtube: [www.youtube.com]

Monarth

LUG-Ambassador Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Model Expo 2016 - Yksittäisteokset - 04/04/2016 19:20
Ajattelin tuoda muutaman Bionicle-teemaisen teoksen, joita talven mittaan olen rakennellut.

Monarth
Taival
Gail
Obcasus

Näiden sarjaa olisi myös viides tekeillä, mutta todennäköisesti ei tule valmistumaan ajoissa. Kukin hahmo on 30-40cm korkea.

Edit: Pyytäisin sitten jonkinlaista tiedostusta mikäli olen mukana, niin saan mocit mukaan opiskelijakämpälle.

mocpages: [mocpages.com]
deviantart: [monarth.deviantart.com]
flickr: [www.flickr.com]

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 08/04/2016 21:19.

ptLeskinen

Aihe: Re: Model Expo 2016 - Yksittäisteokset - 10/04/2016 19:37
Itse olen tuomassa isot Steven ja Yodan.
Aihe: Re: Model Expo 2016 - Yksittäisteokset - 12/04/2016 09:00
Tulee vähän myöhään.

Koitan saada sudokun ratkojani pelikuntoon, mutta takeita siitä ei ole. Jos ei onnistu, voin tuoda robotin istumaan pöydälle ihan vaan koristeeksi.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään