Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016
Kirjoittaja Awis 
Kirjoittaja
Viesti

Awis

Hallituksen jäsen

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 04/05/2016 09:00
Nyt on mahdollista osallistua pitempään näyttelyyn Lempäälän Ideaparkissa Lego teoksillaan.
Joten kaikki kynnelle kykenevät nyt liikkeelle ja sopimaan Hyrkkään kanssa suoraan osallistumisista Lempäälän mahdolliseen tapahtumaan. Laittakaa teostenne mitat ja omat yhteystiedot suoraan Annan sähköpostiin jotta saavat hommattua tarvittavat lukittavat vitriinit ajoissa. Huomioikaa aika ja paikka ilmoitautuessanne!

Tapahtuma on vasta valmistelussa, kaikenlaiset muutokset tapahtuman osalta mahdollisia!

"LEGO park olisi tarkoitus aloittaa perjantaina 1.7.2016., kestäen elokuuhun 7.8.2016 saakka.
Teosten toimittamiset Lempäälään alkaen 27.6."

Anna Hyrkäs
Koy Ideapark Ab
Ideaparkinkatu 4
37570 LEMPÄÄLÄ
Gsm. +358 440 668 100
anna.hyrkas@ideapark.fi
www.ideapark.fi
www.facebook.com/ideapark.lempaala

Palikkatakomon puolesta
Awis

Awis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 22/05/2016 08:52
Nostetaan tapahtumaa tietoisuuteen!

Onkos tänne muistettu olla yhteydessä?

Awis

Acticis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 22/05/2016 15:16
Onko tämä puhtaasti Ideaparkin operoima tapahtuma, Ideaparkin legokauppojen (Toys R'Us) vaiko Suomen Legon?

Pitääpä katsoa jos olisi aikaa rakentaa jotain tuohon päivään mennessä.

- Oskari

"We're livin' strange days..."

FLICK'R
Kuulun ANKP:een!

Awis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 22/05/2016 22:40
Ole Oskari yhteydessä Annaan, niin saat tarkat tiedot ja jotta tapahtuma onnistuu kunnolla pitää yhteydessä olla mahdollisimman pian! (että osaavat varata vitriinit ymm materiaalit.)

Joku teistä paikallisista voisi ryhtyä yhdyshenkilöksi ja organisoimaan tapahtumaa Takomon osalta. Minä asun turhan kaukana, kun paikallisiakin osaajia löytyy ja lisäksi teillähän on jo kokemusta aijemmilta vuosilta ko tapahtuman järjestämisestä!

Awis

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 22/05/2016 22:51
Pistin pari tuntia sitten viestiä ohjeistetulle henkilölle yhdestä vitriinistä ja pari lisäkysymystä muutenkin koko tapahtumasta.
Voisinhan minä tuota vaikka järjestellä, 27.6.-3.7. olen kylläkin reissussa kun pystyttämistä pitäisi olla mutta onnistunee ehkä Oskarin tai jonkun muun sitä hoitaa jos on tarvetta..?

Hyvää joulua kaikille!

Flickr: [www.flickr.com]
Brickshelf: [www.brickshelf.com]
Youtube: [www.youtube.com]

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 22/05/2016 22:52.

Acticis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 23/05/2016 14:21
Lainaus
Awis
Joku teistä paikallisista voisi ryhtyä yhdyshenkilöksi ja organisoimaan tapahtumaa Takomon osalta.Awis
Lainaus
Mikke
Voisinhan minä tuota vaikka järjestellä, 27.6.-3.7. olen kylläkin reissussa kun pystyttämistä pitäisi olla mutta onnistunee ehkä Oskarin tai jonkun muun sitä hoitaa jos on tarvetta..?

En tiedä mikä meidän rooli pystyttämisessä on. Emme kuitenkaan ole virallinen järjestäjätaho tässä. Ne, kellä töitä on, soittavat ja sopivat teoksensa sinne. En näe välttämättä järkeväksi ottaa tähän välikättä, joka keräilisi ilmoittautumisia tai muuta Takomolaisilta.

Mikäli töitä tai muita menoja ei Miken mainitsemalle ajankohdalle osu, saatan raahata itseni paikalle. Kovin isoa kiinnostusta ko. tapahtumaa kohtaan ei nyt löydy, sillä tuskin olen teoksiakaan sinne viemässä. Kaikki riippuu vielä kesän menoista...

Lainaus
Awis
teillähän on jo kokemusta aijemmilta vuosilta ko tapahtuman järjestämisestä!
Eipä ollut. (ainakaan minulla)

- Oskari

FLICK'R

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 26/05/2016 18:13
Olen nyt viestitelly Hyrkäksen kanssa hieman ja tässä joitain pointteja yleisesti:

"-Aikaistimme hiukan alkamisaikaa ja rakennamme aluetta jo ennen juhannusta. Rakennelmia voisi tuoda Ideaparkiin jo aikavälillä 20.6.-23.6. (tai miten parhaiten käy)
-Tällä kerralla LEGO parkin järjestäjänä on lähinnä Ideapark, mutta kuitenkin yhteistyössä Oy Suomen LEGO Ab eli heiltä saamme LEGO t ja ehkä myös LEGO malleja / elementtejä.
- LEGO parkissa tulee olemaan valvoja eli LEGO park työntekijä, ja tähän olemme jo valinneet muutaman.
-Ideaparkin LEGO park on siis "käynnissä" aikavälillä 26.6.-7.8.2016. Tapahtuma koostuu sekä rakentelualueista että myös valmiista näyttelyrakennelmista ja LEGO park sijoittuu Ideaparkin Keskuspuistoon isolle alueelle.
-Suuri Kiitos jos voisit infota tätä eteenpäin muillekin rakentajille, ja jos tässä lähellä olisi tosiaan mahdollista jonkun tuoda teoksiaan esille tapahtumaan. Ideapark on tosiaan valmis myös huomioimaan tämän näkyvyyden palkkiolla.
-Olemme hommaamassa vitriinejä, kooltaan 40cm x 40cm ja korkeus 160c ( eli sisältää 4 välihyllyä joihin mahtuu aina noin 40cm x 40 cm työ) Ohessa liitteenä kuva tästä. Lisäksi teetämme joitain vitriinejä sellaisille rakennelmille, jotka vaativat isomman tilan.
-Ismo Aavaharjulta on tulossa joitain rakennelmia, muut eivät ole valitettavasti ottaneet mitään yhteyttä (ainakaan vielä)."

Tossa nyt joitain, olen varmaan lähiaikoina myös tapaamassa kyseisen henkilön joten jos tulee mieleen kysymyksiä tai haluaa itselleen vitriinitilaa niin ilmoitusta vaan tähän ketjuun toki. Muunkin kokoisia kun edellämainittu näköjään mahdollista saada.

-Mikke

Hyvää joulua kaikille!

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 27/05/2016 18:44.

Acticis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 26/05/2016 20:26
Sun kuvasi ei näy.

Jaa, pitäisikö sitä koittaa lakkiasten jälkeen räjäyttää legot lattialle...
Jos sitä yhden vitriinillisen täyttäisi...

EDIT Hittolainen. Nuo olikin hyllyllisiä vitriinejä... tosi huonoja jos meinaa moduulipohjaisen teoksen tuoda.... Noh, katsotaan mitä on tullakseen..

- Oskari

FLICK'R

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 26/05/2016 20:27.

ptLeskinen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 09/06/2016 08:23
Homma hoidossa ja Tintin-raketti lentää seuraavaksi Observatoriolta Lempäälään.
Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 15/06/2016 14:01
Oman rakennelmani pitäisi mahtua 40cm/40cm vitriiniin, eli asian pitäisi olla hoidossa mikä on sitten rakennuspäivä, kun Mikke kirjoitti yhteensä neljä päivää?

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 15/06/2016 16:23
Itse vien ensi maanantaina, pitää selvittää onko jotain toivetta tai miten toimia kun tuo, mutta kun noin ilmoittivat käynee lähes mikä vaan ajankohta siinä... :/

Hyvää joulua kaikille!

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 19/06/2016 15:53
Itsekkin olisin tuomassa huomenna teostani. Mihin aikaan olet tuomassa, ja onko muita tulossa silloin? Onko tullut mitään lisätietoja esillepanosta? Itse en ole ollut Hyrkäseen yhteydessä, Mutta käsittääkseni normaalikokoisia vitriinejä pitäisi riittää, mutta ehkä asia pitäisi varmistaa. Kai minun osallistumisesta ollaan kumminkin kerrottu järjestämälle taholle? Sori että kysyn näitä vähän viimetingassa, mut ois hyvä saada asiat tarkistetuksi.

EDIT: Ilmeisimmin maanantai ei ole vielä käypä päivä teosten vientiin, nyt olis tarkotus viedä torstaina, soitan vielä ilmoittautumisestani huomen aamulla.

EDIT2: Nyt pitäis olla kaikkien asioiden sovittuna

EDIT3: Nyt on omalata osalta esillepano ja järjestelyt hoidettu ongelmitta.

Muokattu 3 kertaa. Muokattu viimeksi 23/06/2016 16:50.

JK

Admin

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 19/06/2016 17:46
Mun nähdäkseni ohjeissa sanotaan, että jokainen ilmoittautuu itse. Mutta sittenhän se selviää. Toki kaikille aina helpompaa jos toimitaan ohjeiden mukaan.

Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 26/06/2016 15:01
Muutama ruutu paikanpäältä.

Awis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 28/06/2016 19:30
Käytiin täyttämässä loput tyhjät vitriinit tekeleillämme eilen illalla!

T. Awis

Yritän saada kuvia näkyviin lähipäivinä
Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 06/08/2016 20:59
Milloin ihmiset ovat purkamaan menossa, onko tästä puhuttu? Huomennahan on viimeinen päivä kun Legopark on auki, silloin vai milloin?

Awis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 06/08/2016 22:59
Tiedoite lainaus yhdityksen puolelta männä viikolta!
Mutta on vaikea sanoa saako Annaa sunnuntaina enää kiinne, lupasi olla maanantaina paikalla ainakin!

"Tiedoksi asianosaisille Ideaparkin Lego tapahtuman purku aloitetaan maanantaina 8.8.16 klo 09.00 alkaen.
Jos pakottava tarve aijemmin saada omat teokset pois näyttelystä , sopikaa Annan kanssa asiasta henkilökohtaisesti."

Eli mieluusti maanantaina 8.8.16 klo 09.00 jälkeen paikalle vaan purkamaan, jos et pääse sillon, soittele ja sovi itsellesi sopiva aika erikseen!

Awis
Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 21/09/2016 11:32
Tuli mieleen, että onko kellään tietoa palautuiko tapahtumassa olleet rakentelupalikat Suomen Legolle vai tuleeko/tuliko nämä myyntiin jonnekin? Oli ihan mielenkiintoisia uudehkoja palikoita jotka jäivät kaivelemaan. Olisihan niitä voinu joitakin kiloja ostella *pepsodent-hymy*.

_Pete

Awis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Lempäälän Ideaparkin tapahtuman rakentajien ilmoittautuminen 2016 - 21/09/2016 12:14
Palikat eivät tule myyntiin, ovat jatkossakin tapahtumapalikoita jossakin päin mailmaa!

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään