RY:n jäsen
Lainaus
Terovision
Instagram: [www.instagram.com]
Youtube: [www.youtube.com]
Flickr: [www.flickr.com]
Lainaus
Swash Buckler
Hei olen 27-vuotias miespuolinen legoharrastaja, alunperin Liperin Viinijärveltä. Tällä hetkellä asun Joensuussa ja opiskelen yliopistossa historian opettajaksi (aivan kuten käyttäjä Kisse, ollaan siis saatettu istua samoilla kursseilla, jestas miten absurdia)
Legot on pääasiallinen harrastukseni, mutta en sitä juuri mainosta vaan olen ns. "kaapissa". Muuten tykkään peleistä, piirtämisestä ja leffoista. Star Wars lie suurin fanituksen kohde.
Olen ollut vuosia mocpagesilla (sama käyttäjänimi) ja jonkin aikaa Flickrissä, mutta muuten en ole ollut kovin aktiivinen harrastajapiireissä. Joten eipä ole IRL kavereitakaan jotka rakentaisivat (tietääkseni) muuta kuin pikkuveli jonka kanssa on pykätty lähinnä Star Warsia, Indiana Jonesia yms. leffoja ja historiallisia juttuja niiku merirosvolaivoja ja 2. maailmansotaa.
Ajattelin, että olisi aika tutustua suomalaisiin asianharrastajiin kun teitä kerta näinkin paljon on.Et moikka vaan.
Lainaus
Emppulla03
Moro!
Olen 14,5 vuotta vanha poika Vihdistä ja olen erittäin kiinostunut Legoista jo lapsesta asti. Minulla on huoneessani oma kaupunki, jolle sain pöydän viime jouluna. Tykkään eniten City, Creator ja Star Wars seteistä. Suosikkejani omistani ovat mm. Horizon Express (10233), Heavy hauler (7998), rannikkovartioston helikopteri (7738) ja vihreä rahtijuna (7898).
Olisin kiinnostunut liittymään Palikkatakomo RY:hyn, mutta 16 vuoden ikäraja ei täyty. Täytyykö minun odotaa vielä pari vuotta?
Lainaus
Emppulla03
Moro!
Olen 14,5 vuotta vanha poika Vihdistä ja olen erittäin kiinostunut Legoista jo lapsesta asti. Minulla on huoneessani oma kaupunki, jolle sain pöydän viime jouluna. Tykkään eniten City, Creator ja Star Wars seteistä. Suosikkejani omistani ovat mm. Horizon Express (10233), Heavy hauler (7998), rannikkovartioston helikopteri (7738) ja vihreä rahtijuna (7898).
Olisin kiinnostunut liittymään Palikkatakomo RY:hyn, mutta 16 vuoden ikäraja ei täyty. Täytyykö minun odotaa vielä pari vuotta?