RY:n jäsen
Lainaus
matrixx
Moikkamoi! Täällä 85-syntynyt naisimmeinen Tampereelta ilmoittautuu myöhäisheränneeksi AFOL:ksi. Toki nuorempana tuli koottua Lego-settejä (duploja ja pikkulegoja), mutta teini-iän jälkeen rakentelu jäi. Mukaan iso varastolaatikollinen niitä kuitenkin lähti omille muuttaessa, ja aina silloin tällöin niillä tuli rakenneltua kulloinen asuinmaja pienoiskoossa. Homma kuitenkin lähti takaisin lentoon kunnolla vasta viitisen vuotta sitten kun ensin ostin miehelle lahjaksi ison Technic rekan ja katselin kateellisena hänen sitä kootessa useamman päivän. Seuraavaksi jouluksi pienten vihjeiden saattelemana sainkin lahjaksi Arkkitehtuuristudion. Tämän jälkeen olen laajentanut studiokokoelmaa, eli valkoisia paloja, melko lailla. Ja yhdessä miehen kanssa on tullut koottua Death Star ja nyt on rakenteilla Ninjago City. Tämän lisäksi mieheni toki ostanut ja koonnut monen monta Technic settiä ja muuta häntä kiinnostavaa. Itse olen taas kiinnostunut Creator sarjan modulaareista joita on tullut muutama koottua ja muutama odottelee vielä paketissa. Myös Ideas on kiva sarja, Fishing Store odottelee paketissa ja Treehouse on ostoslistalla. Värikkäitä paloja mulla ei käytännössä MOC:eihin ole, joten ne tulee tehtyä valkoisena. MOC:eista pitäisi laittaa kuvia jonnekin, mutta en ole vielä jaksanut perata niitä minnekään. Sekalaisia kuvia muiden suunnittelemista (mutta itse kokoamista) rakennelmista löytyy Instagramista: [www.instagram.com] Jatkossa haluaisin laajentaa lisää vielä valkoisten palojen kokoelmaa, ja myös alkaa keräämään pikkuhiljaa varastoa värikkäistä paloista, jotta voisin rakentaa vignettejä tai muita pienen skaalan rakennelmia. Nyt tais tulla vähän pitkä intro.. Siviiliammatiltani koodailen, ja opiskelen graafikoksi. Legojen lisäksi aika menee erilaisten käsitöiden ja pianon soiton parissa.
Lainaus
TheQ
@muuttolintu , tulipa tässä mieleen kysäistä että oletko siis alunperin syntynyt Suomessa ja muuttanut sitten myöhemmin Jenkkilän länsi-rannikolle? Asutko nykyisin Suomessa vai Amerikassa? Ainakin Flickrin mukaan olit mukana jossain Baylugin näyttelyssä joten sen pohjilta veikkaisin että asut nykyisin Amerikassa?