Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
Lainaus
JK
Riittääkö vesi minkä aikaa laitteessa? Meinaan vaan että messut on auki tuntikausia ja vettä kai pitää lisätä ettei laitteesi kuumenna tyhjillään teostasi?
Mielenkiintoiselta jutulta kuulostaa, jos vesihöyry oikeasti näkyy johonkin kans. Tee ihmeessä vaikka 3x3 tai 2x2 modua, 1x1 on tosi pieni ydinvoimalaksi.
RY:n jäsen
Lainaus
ptLeskinen
Toteutetaan sitä Palikkalaa 2117, sinne mahtuu kaikki kaupunkimaisemat Keravalta, Gotham Cityn kautta toiseen Universumiin, eikös niin.
Lainaus
TheQ
Nyt pitäisi suunnitelman näkyä, laitoin kuvan vanhaan kunnon Brickshelfiin.
Lainaus
Kuhmu
kysymykset...
1. Expot alkaa perjantaina ja teosten pitäisi olla pe aamuna Helsingissä? Vaiko jo to?
2. Mun modupohjat on rakenneltu "mistä sattuu" väreistä, kun palikoita on vähän rajallisesti. Täytyykö reunoja jotenkin siistiä jos ne jää näkyviin teoksen reunoille?
3. Kuinka tarkkaa muutenkin on noiden korkeuksien ja värien kanssa? Jos päällystän omien rakennusteni edustan laatoilla, niin täytyykö mun "upottaa" ne laatat moduun, jolloin pinta on samalla tasolla tiemodun kävelytien kanssa, vai haittaako jos ne on sen yhden laatan korkeammalla kun kävelytie?
4. Tiemoduuleiden ohjeisiin toivoisin myös risteyksen ja varsinkin mutkan mallin. Ja suojatien yms. sisältävän palan myös. Ainakin siis valokuvan niistä, sen avulla pystyisi jo varmaan melko hyvin tekemään yhteen sopivia teitä.
Lainaus
Kuhmu
Mä oon jotenkin vielä ihan ulalla näistä näyttelyhommista ja muista, joten anteeksi (mahdollisesti) tyhmät kysymykset..
Rakensin ekan modupohjan vkoloppuna ja sitten rakensin toisen ja sitten olikin jo pakko alkaa rakentamaan taloa päälle.. Oon varovaisen kiinnostunut näyttelytoiminnasta ja suunnitelmissa ois tulla ainakin katsomaan Model Expon teoksia (en siis ole aiemmin missään legonäyttelyissä käynyt).
Muutama käytännön asia mietityttää näyttelyyn osallistumisen suhteen:
Expot alkaa perjantaina ja teosten pitäisi olla pe aamuna Helsingissä? Vaiko jo to? Olen arkena töissä ja asun Turussa, joten vähän hankalalta kuulostaa oman tekeleen saaminen perille ajoissa, ellei aja sen takia edestakaisin arki-iltana, mikä ei kyllä hirveesti houkuttele..
Lainaus
Kuhmu
Expot alkaa perjantaina ja teosten pitäisi olla pe aamuna Helsingissä? Vaiko jo to? Olen arkena töissä ja asun Turussa, joten vähän hankalalta kuulostaa oman tekeleen saaminen perille ajoissa, ellei aja sen takia edestakaisin arki-iltana, mikä ei kyllä hirveesti houkuttele..