Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
Lainaus
Ukkopalikka
Jos vielä tilaa löytyy niin mukana olisin 3x6 moduulilla. Scifi teemainen. Olen tuota jo aiemmissa näyttelyissä ollutta 4x6 kokonaisuutta kaventanut yhdellä rivillä, että saisin hieman lisää korkeutta. Tosin pöydät näytti jo täysiltä, että jos olen myöhässä niin katellaan sitten joskus muissa näyttelyissä muilla jutuilla.
Lainaus
Awis
Pidetään tuo city pääteos pöytä mahdollisimman puhtaana muusta sälästä, pysyy näin ollen yleisölle helpommin tajuttavana ja kuvaaminenkin onnistuu paremmin ilman kokonaisuusteen kuuluvia osia.
RY:n jäsen
Lainaus
TheQ
Saatko laitettua saaren levyt sellaiseen kuntoon että näkyy selvemmin montako moduulia se on? Nupin kokoiset hypyt on vähän vaikeita korjailla jos niitä on paljon..
Lainaus
lonkka71
Nyt kaivataan tietoa onko Steampunkia tulossa ja tuleeko SW alueelle muita kuin Samppu. Samoin kaivataan tarkempaa tietoa jokaisen osallistujan tiemoduleista.
Lainaus
Kuhmu
Viime kevään expoille sain juuri ja juuri kyhättyä 4 moduulia ja mustat palat riitti yhteen tiemoduuliin. On tainnut tulla tässä hieman asioitua Bricklinkissä vuoden aikana.
Lainaus
Ukkopalikka
Jos Star Wars tulee ihan viereen, niin täytyy miettiä sen puoleista reunaa ettei vaihdu ihan töksähtäen teema. Kaksi korkeinta taloa ovat eniten Scifiä, joten voin vaikka suunnata ne sille puolelle. Laitan kuvaa pian.
Lainaus
JK
Toinen huomio asuntomessualueen tonttien numeroinnissa, nyt kartassa ylärivi 1-14 ja alarivi 15-28.
Numerointi on kisaketjussa suunniteltu niin että parittomat on toinen rivi ja parilliset toinen, kuten oikeastikin talojen numerointi menee.
Nyt kun näemme mihin kisa sijoittuu pöydällä, niin ehdotan että numerointi menee niin, että
ylärivi on 1,3,5,7,9 jne
ja eteläisempi alarivi 2,4,6,8 jne.
Näin numerolaput pöytään tulen laittamaan, mutta hyvä toki olla kartassakin noin, että ei tartte varhain tuotujen talojen paikkoja hakea uusiksi sitten.
Lainaus
lonkka71
Moikka,
Kartta on tosiaan haastava tekstien ja muodon kannalta. Olen nyt muokannut karttaa viimeisimpien ilmoittautumisien osalta ja samalla jakanut kartan neljään osaan (Pohjoinen="P", Länsi="L" jne.). Kaikki kuvat löytyy Flickr:stä osoitteesta ja päivitän ne ainoastaan sinne.
Pate : toinen sinun kortteleista siirtyi hieman.
Lainaus
Pate-keetongu
Lainaus
lonkka71
Moikka,
Kartta on tosiaan haastava tekstien ja muodon kannalta. Olen nyt muokannut karttaa viimeisimpien ilmoittautumisien osalta ja samalla jakanut kartan neljään osaan (Pohjoinen="P", Länsi="L" jne.). Kaikki kuvat löytyy Flickr:stä osoitteesta ja päivitän ne ainoastaan sinne.
Pate : toinen sinun kortteleista siirtyi hieman.
Jees, toimii. Mites nuo keskustan tornitalot? Minulla tulee julkisivu joka puolelle alueita n. 7 nupin päähän rajasta, väli on laatoitettu. Ettei tule vastapäinen rakennus mielellään ihan kylkeen kiinni.
Lupaavalta näyttää kokonaisuus kyllä! Hienoa.
Lainaus
Legolassi
Moro, olisi asuntomessu työ lähes valmiina ja lisäksi 1x3 kaupunki moduuli josta keskimmäinen osa olisi tietä. Vähän aloitus viivästyi, mutta vieläkö ehtii?