Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
RY:n jäsen
Lainaus
Tuomo
Pitääkin huutaa rakennusmiehille, että laajennustyöt seis. 3x6 pohjaa tuossa ehdin jo aloitella mutta keskitytyään jatkossa tuohon ytimeen. Eli nyt 3x3 pohjalle on siis tarkoitus loihtia yhden rakennuksen runko ja viereen työkoneita ja ukkoja.
Poika on rakentanut zompilaboratorion ja pihaa 2 modulin verran. Jos se johonkin miljööseen sopii, niin voisi olla yksi ylpeä pikkurakentaja lisää.
Lainaus
Ukkopalikka
Toinen reuna on siis vesialuetta kun luulin olevani reunimmainen, mutta nyt uudemmin karttaa katsottuani näin ei ollutkaan, vaan Tapsalla oli jotain tulossa sinne. Kadun voi siirtää myös sille puolen tai/ja teen vesialueelle reunuksen normi moduulikorkeuteen.
Lainaus
Timo
Tervehdys pojan puolesta.
Monena vuonna lapset ovat puhuneet rakentavansa jotakin ja osallistuvan Expoille mutta teokset eivät ole valmistuneet. Nyt on poika rakentanut 2x2 moduuliin Zombi-laboratoriota ja puistoa ja olisi innolla tulossa mukaan toimintaan sekä esittelemään teostaan.
Voisin siten varata tuon Finland brickin 2x2 alueen Timolle. Onko OK?
- Tuomo
Lainaus
Kuhmu
Heippa,
Onkohan tuonne minun alueen jälkeen tulossa vielä jotakin? Mulla on tosiaan vesi normaalin modun pinnan korkeudella, joten tämä pitäisi naapurin huomioida rakennelmassaan... mä en pysty veden korkeutta enää muuttamaan, enkä rakennusvaiheessa tiennyt että vesi "kuuluu" olla 2 platen korkeudessa.