Expo2010 - Esittelijät
Kirjoittaja TheQ 

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 29/03/2010 19:52
Lainaus
BCii
Ja kun torstaina meillä on rakennuspäivä, niin pitäis sopia suunnilleen mihin aikaan alettais saapumaan paikalle. Me oululaiset tullaan junalla, vaihtoehtoja seuraavasti: lähtö Oulusta klo 6:50 / perillä Pasilan asemalla klo 13:46; lähtö 7:12 / vaihto Kuopiossa / perillä 15:41; tai myöhäisintään lähtö 9:50 / perillä 16:46. Minusta tuo ensimmäinen kuulostaa järkevimmältä, saatais eniten aikaa rakentaa ja sen jälkeen vielä levätä.
Ööh.. okei.
Kivan aikasin ootte tulossa.
Itse pääsen messukeskukseen vasta joskus kuuden/seitsemän välillä, ja ajattelisin että niinkuin viime vuonna ensimmäiset alkaisivat saapua viiden kuuden maissa.
Ehkä kuuden.
Kyllä siinä kerkeää ihan tarpeeksi kahdessa tunnissa kokoamaan. ;) (koska rakennuksethan ovat jo kotona koottu.?;))
Messukeskus menee kasilta kiinni.

Hyvää joulua kaikille!

Flickr: [www.flickr.com]
Brickshelf: [www.brickshelf.com]
Youtube: [www.youtube.com]
Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 29/03/2010 20:20
Lainaus
Mikke the Master
Lainaus
BCii
Ja kun torstaina meillä on rakennuspäivä, niin pitäis sopia suunnilleen mihin aikaan alettais saapumaan paikalle. Me oululaiset tullaan junalla, vaihtoehtoja seuraavasti: lähtö Oulusta klo 6:50 / perillä Pasilan asemalla klo 13:46; lähtö 7:12 / vaihto Kuopiossa / perillä 15:41; tai myöhäisintään lähtö 9:50 / perillä 16:46. Minusta tuo ensimmäinen kuulostaa järkevimmältä, saatais eniten aikaa rakentaa ja sen jälkeen vielä levätä.
Ööh.. okei.
Kivan aikasin ootte tulossa.
Itse pääsen messukeskukseen vasta joskus kuuden/seitsemän välillä, ja ajattelisin että niinkuin viime vuonna ensimmäiset alkaisivat saapua viiden kuuden maissa.
Ehkä kuuden.
Kyllä siinä kerkeää ihan tarpeeksi kahdessa tunnissa kokoamaan. ;) (koska rakennuksethan ovat jo kotona koottu.?;))
Messukeskus menee kasilta kiinni.
No hyvä kun on muilla tuota kokemusta. En nyt sentään turhan aikaisin haluaisi tulla. :D

TheQ

Admin, varapuheenjohtaja

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 29/03/2010 21:06
Itse haluaisin mennä sinne sen tehdän aikaisin että meillä on nyt paljon enemmän tavaraa kasaan laitettavana. En halua hätiköidä asioiden kanssa joten tulen mielummin hyvissä ajoin sinne laittelemaan paikkoja kuntoon ja odottamaan muiden paikalle tuloa.

-Q
--------------------------------
Varapuheenjohtaja
Palikka palikalta parempaan päin.

Xsane

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 30/03/2010 08:31
Paatko Q mulle neliulotteiset koordinaatit, missä mun on oltava kun expon rakennus alkaa.

[Esim: Messukeskuksen eteläportti, 2010.04.22.15.00.01]

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 30/03/2010 08:35.

Awis

Hallituksen jäsen

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 30/03/2010 17:29
Olis varmaan syytä sopia joku aika ja paikka,milloin aloitetaan messuosaston kasaus.
Vaikkakin teokset ovatkin valmiita, niin on olemassa se kuuluisa murphy joka voi iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Varataan reilusti aikaa kasaukseen ja hienosäätöön. On parempi olla ajoissa valmis, jotta itsellemme jää aikaa ihmetellä teoksiamme yhdessä.
Joku viimekertaisista valvoja-aikuisista ottakoon kokemus pohjalta ohjat käsiin ja määrittää aikataulun, sitten muut tekee sen mukaan.
Hommasta ei tule mitään jos jokainen rupee sählää foorumilla toisilleen aikatauluja.
Nyt jo alkaa olla hirveetä säätöö ja kohta kukaan ei tiedä millon pitää olla paikalla.
Awis

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 30/03/2010 18:31
Murphyn laki, aikas varmaa, että sekin tapahtuu monillekin meistä. ;)
Itse pääsen oskarin kanssa valitettavasti vasta joskus aikaisintaan kuuden maissa... : (

Hyvää joulua kaikille!

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 30/03/2010 18:45
Itse tulen vieläkin lauantai aamuna, mikäli en sairastu jne... (plz, no)
Tavarani tulevat oikeastaan kasattuina, joku osa on saattanut tipahtaa, laitan ne pöydälle ja istahdan varmaan vartioimaan aluetta.
Jos ilmaispasseja on paljon, riittäisikö minulle yksi?

TheQ

Admin, varapuheenjohtaja

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 30/03/2010 19:11
Ilmaispasseja ei jaella, ilmaislippuja jaetaan jos niitä saadaan ja esittelijäpasseja annetaan esittelijälle. Esittelijät pääsevät siis ilmaiseksi Expoon koko viikonlopun aikana kunhan ovat pari vuoroa esittelijöinäkin.

-Q
--------------------------------
Varapuheenjohtaja
Palikka palikalta parempaan päin.

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 30/03/2010 19:27
Lainaus
Chili
Itse tulen vieläkin lauantai aamuna, mikäli en sairastu jne... (plz, no)
Tavarani tulevat oikeastaan kasattuina, joku osa on saattanut tipahtaa, laitan ne pöydälle ja istahdan varmaan vartioimaan aluetta.
Jos ilmaispasseja on paljon, riittäisikö minulle yksi?
Tuskin siellä mitään vartiointia tarttee torstaina.

Hyvää joulua kaikille!

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 30/03/2010 20:02
jos katsoisit viestiä tarkemmin puhuin lauantai aamusta...
vuoroon kuuluu vartiointi&esittely.

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 31/03/2010 14:20
Okei okei, ihan niinkun en tietäis, olin siellä kyllä viime vuonna...

Hyvää joulua kaikille!

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 18/04/2010 12:30
Mieluiten esittelyvuoro on minulla, tuossa la-su aamupäivällä. Kyllä myöhemminkin käy.

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 07/12/2010 18:04.

Luuranko

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 18/04/2010 16:37
Kuten olen jo ilmoittanut, olen siis paikalla koko perjantain ja lauantaina aukeamisesta suunnilleen kolmeen-neljään asti. Sunnuntaina aukeamisesta olen tuonne iltapääivään saakka.
Ihan vain ilmoitin aiemmin lupaamani ''tarkemmat aikataulut'', että voi merkitä listaan.

-Pluurankeli

No, oikea elämä on vielä sairaampaa.

Brickshelf
Vuhvelituotanto

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 19/04/2010 15:40
En nyt tiedä että onko tämä oikea paikka, mutten jaksanut aloittaa uuttakaan ketjua, että saisiko keltään Helsingistä tai siinä lähellä asuvalta tai yleensäkkin joka on Expoille tulossa yösijaa Expojen ajaksi, koska kaverini sai kuullakkin että joutuu menemään hoitamaan siskonsa lapsia joten hänelle ei pääse.

Mikke the Master

Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 19/04/2010 16:01
En tiedä, tuskin enään. Meiltä voisi ehkä saada kyydin expoille, mutta en ole varma siitäkään. Emme saaneet itsekkään yhtä yötä, niin joudumme mennä johonkin kalliiseen hotelliin.

Hyvää joulua kaikille!

Pate-keetongu

Sihteeri Hallituksen jäsen Moderaattori

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 19/04/2010 19:48
Lainaus
Mikke the Master
Emme saaneet itsekkään yhtä yötä, niin joudumme mennä johonkin kalliiseen hotelliin.

Jouduitte menemään kalliiseen hotelliin? Kyllähän Helsingistä löytää mielin määrin halpoja hostelleja/motelleja, ei sitä nyt mihinkään viiden tähden luksusparatiisiin tarvitse mennä.

----------------------------------------
Cyclopics Bricks -blogini
Flickr
Mies ei kasvata partaa. Parta kasvattaa miehen.
Kuulun ANKP:een!
Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 19/04/2010 19:58
Helsingistä saa hotelleja melkein 50:eurolla jos vaan viitsii nähdä hieman vaivaa
Aihe: Re: Model Expo 2010 - Esittelijät - 19/04/2010 20:05
Mulle kelpais sekin että jos joku täysi ikäinen olisi menossa hotelliin niin voisin tulla samaan huoneeseen ja maksaa oman osuuteni. Eli siis jos minun lisäkseni tulisi yksi niin puolet, kahden kanssa kolmas osa, kolmen neljäs osa...

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään