Expo2010 - Teoksien tuojat / ilmaisliput
Kirjoittaja TheQ 
Kirjoittaja
Viesti

TheQ

Admin, varapuheenjohtaja

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Expo2010 - Teoksien tuojat / ilmaisliput - 14/04/2010 16:10
Päättelin että foorumi on paras tapa saada informaatiota kulkemaan suuntaan jos toiseenkin. Eli tässä pieni infoähky Expoon tuleville:

Teoksien tuojat! Ilmoittakaa minulle yksityisviestillä, emaililla (TheQ miukumauku netti.fi) tai äärimmäisessä hädässä savumerkeillä tuomanne teokset. Varsinkin suurimmat teokset on hyvä tietää etukäteen jotta saadaan aseteltua ne sopivasti. Kuvat teoksista auttavat mutta eivät ole pakolliset. Teoksien teemat ja summittaiset koot olisi hyvä kertoa.

Ilmaisliput! Ilmaislippuja EN SAA HANKITTUA mutta pystyn järjestämään halpoja lippuja (2€ per lippu, tavallinen hinta 13€ aikuiselle, 9€ opiskelijalle ja koululaisille) niille jotka ilmoittavat minulle aikaisemmin haluamansa lippujen määrät. En tiedä kuinka paljon lippuja voin hankkia (eli pystynkö järjestämään useat henkilöt halvalla sisään useampana päivänä) mutta ainakin yksi vapaalippu per teoksen tuoja on tarkoituksena hankkia. Nuorempien henkilöiden vanhemmillekin voin koettaa järjestää lippuja jos asiasta ilmoitetaan ajoissa.

Tarvitsemanne lippujen määrät voitte ilmoittaa yksityisviestillä, emaililla (TheQ kissanhäntä netti.fi) tai huutamalla Ukkometson nimeä koillismetsässä. Viimeisin tapa ei tosin ole suotava käytettäväksi.

-Q
--------------------------------
Varapuheenjohtaja
Palikka palikalta parempaan päin.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 26/04/2010 20:32.
Aihe: Re: Model Expo 2010 - Teoksien tuojat / ilmaisliput - 14/04/2010 16:42
Saavatko esittelijät siis esittelijä passin, vai joutuvatko hekin maksamaan sisäänpääsystään?

TheQ

Admin, varapuheenjohtaja

RY:n jäsen

Aihe: Re: Model Expo 2010 - Teoksien tuojat / ilmaisliput - 14/04/2010 16:55
Esittelijät saavat esittelijäpassin, jolla pääsee ilmaiseksi koko Expon ajan tapahtumaan. Hankalakala, voitko lähettää minulle yksityisviestin jossa kerrot missä vuoroissa haluaisit toimia esittelijänä?

-Q
--------------------------------
Varapuheenjohtaja
Palikka palikalta parempaan päin.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään