Model Expo 2011
Kirjoittaja Lord-Makkara 
:: Lainaa ::
Aihe: Re: Model Expo 2011 - 15/04/2011 12:38
Löytyikö minun moduulille yhtään paikkaa kun siinä oli sitä hämminkiä...

-_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_-

"It's better to die for the Emperor than live for yourself."

ptLeskinen

RY:n jäsen

Aihe: Re: Model Expo 2011 - 15/04/2011 14:00
Kyllä käsittääkseni kaikki mitä määräaikaan mennessä tuotiin mahtui myös näkyville.
Aihe: Re: Model Expo 2011 - 15/04/2011 15:45
Okei, sunnuntaina tulen sitten vielä katsomaan koko näyttelyä (onneksi minulla on Takomo-lippis)

-_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_-

"It's better to die for the Emperor than live for yourself."

TheQ

Admin

RY:n jäsen

Aihe: Re: Model Expo 2011 - 18/04/2011 17:26
Kaunis kiitos ja hatunnosto kaikille Expoon osallistuneille! Hyvinhän tuo meni vaikka hieman säätämiseksi menikin välillä. Ei siinä, katsojat ja Takomolaiset olivat tyytyväisen oloisia ja kaikinpuolin Expot menivät taas kerta luokkaa paremmin!

Mehän aletaan jo oppimaan nämä esittelyt ja expot *hymyilevä*

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

Gurtimus Maximus

Aihe: Re: Model Expo 2011 - 19/04/2011 16:05
Hyvää huomenta, takomolaiset.

Tämän nimimerkin takana puhuu suomalaisen Bionicle-keskustelupalsta Bio-Klaanin ylläpitäjä Guardian, joka on tehnyt tunnuksen ihan vain kiittääkseen Takomoa klaanilaisten puolesta. Suunnaton hatunnosto ilmaislippujen tarjoamisesta ja siitä, että kaikesta huolimatta kestitte hämmentävää ja sekalaista joukkoamme.

Ikävä vain, että emme lauantain ihanien ruuhkien takia päässeet esittäytymään ja jakamaan kuulumisia kovin selkeästi. Vaikka mielellämme olisimmekin linnoittautuneet Takomon pöytien lähelle tutkimaan rakennelmia tarkemmin ja morjenstamaan teitä, ymmärsimme että se ei pahimman ruuhkan aikaan ihan toiminut. Toivottavasti pääsemme törmäilemään vielä tarkemmin jossain toisissa merkeissä.

Ennen kuin kirjaudun ulos ja juoksen kohti pois-Helsingistä-ihan-hiton-pian-junaa, haluan tarjota vielä yhden henkilökohtaisen kiitoksen Expo-pöytien järjestämisen kanssa kamppaileille. Meillä oli ainakin äärimmäisen hupaisa(joskin uuvuttava) päivä ja jos mitenkään vain sopii, tulemme myös ensi vuonna.

- Gurtimus Maximus
Aihe: Re: Model Expo 2011 - 21/04/2011 17:33
^Juurikin näin.

Kiitokset lipuista minunkin puolestani! TheQ:n tunnistin ihan ulkonäöltä, mutten valitettavasti ehtinyt minäkään käydä ryysiksen takia esittäytymään ja sanasia vaihtamaan. Tosin messuvierashan minä olin siinä missä muutkin, joten ehkä on oikein etten ryöstänyt teiltä aikaa, kun ihmisiä tuntui pörräävän siinä paljon, mikä on Takomon kannalta toki hieno juttu!

Komeita teoksia olivat Takomolaiset väsänneet ja ModuCityä ihastelin kovastikin kun ohi pörräsin. HOViNETin animaatioesityksiäkin seurailin.

Kiitos ja kumarrus kutsuvieraslipuista. Hyvä ettei leuka pudonnut kun näin BCii:n tripodin.

-Flickr
-YouTube

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään