Palikkatakomon Expo invaasio By Lord-Makkara
Kirjoittaja Lord-Makkara 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Palikkatakomon Expo invaasio By Lord-Makkara - 25/04/2009 14:39
Eli siis, tästä tulee sitten oma expo kokemukseni, kirjoitan tämän sitten päivä kerrallaan.

Part 1:

Thursday, bricky Thursday.

9:00

Herään isän sohvalta, vihaisena, mutta samalla iloisena, vihaisena sen takia että edellispäivänä äitini oli sanonut että en pääsisikään Expoon mutta iloisena koska minulla olisi sitten Perjantai ja Torstai kumminkin anottua vapaata.

9:30

Olin viimeinkin jaksanut raahautua sohvalta keittiöön ja söin aamiaista, isän puhelin soi, puhelun loputtua isä kertoi että äiti soitti ja sanoi että pääsen sittenkin Expoon, noh, ei muutakuin sitten oma soitto äidille ja hän sanoi että minun pitäisi lähteä nyt kotiin pakkaamaan tavaroita.

10:00

Kotona, otin koululaukkuni, heitin koulutavarat hyllylle ja kiskoin kaapista vaihtovaatteet, pesuhuoneesta pesuaineet ja hammasharjan, MOCit olivatkin jo valmiiksi laatikoissaan.

10:30

Äitini tulee kotiin ja lähdimme Juna-asemalle.

11:00

Juna-asemalla, junalippun kävimme ostamassa ja sitten pizzalle.

11:30

Odotan juna-aseman aulassa Mikkoa että hän toisi minulle Eiffelin, Mikko toi Eiffelin joskus 11:45 aikaan, kiipesin sitten junalaiturille junaa odottamaan.

12:00

Juna saapuu, nousen junan ensimmäiseen vaunuun, minulla oli lippu Tuomaksen viereiselle paikalle, Tuomas ja minä sitten siinä juttelimme pääasiassa LEGOista ja lueskelin kaikki BrickJournalit läpi.

14:00

Saavuimme Helsinkiin, odottelimme siinä sitten Villeä ja Tuomaksella oli ongelmia päättä että ostaako hän viikonlopun lähijuna/raitiovaunu kortin.

14:30

Ville oli saapunut ja kävimme McDonaldissa syömässä nopeasti, sitä ennen olimme tavarat heittäneet Villen auton peräkonttiin. Syönnin jälkeen suuntasimme Ville autolle ja siitä LEGOn konttorille.

15:00

Konttorilla sitten olimme jossain kokoustilassa, puhuimme siinä sitten ja Elisa oli aivan pihalla välillä LEGO jutuistamme, hän ei myöskään uskonut SPIII:n menestyvän.

17:00

Lähdimme LEGOn konttorilta ja eikuin messuhallia kohti.

17:30

Nyt olimme suunnilleen saapuneet messuhallille. Sitten oli jokin puolentunnin sähellys, ainakin näin muistaisin.

18:00

Pääsimme viimeinkin laittamaan malleja paikoilleen, siinä samassa pääsimme toteamaan että ''Ei helvetti... jää kyllä Eiffelin rakentaminen huomiselle..''

19:00

Lähdin paikalta, olis soittanut kaverilleni että tulee hakemaan minut messuhallilta, kaverini siinä sitten saapuin noin 15min päästä, siitä sitten suuntasimme kaverilleni.

HUOM!: Ajat saattavat olla joissain kohdissa väärin.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään