Lisään suureksi ihmetykseksi - jopa itselleni - toisen ja kolmannenkin työni Kesäkisaan. Alussa tarkoitukseni oli tehdä vain yksi, mutta päätin parantaa voittomahdollisuuksiani tekemällä pari ketaletta lisää. Ensimmäinen näistä noudattaa samaa punamustaa väriskaalaa, kuin ensimmäinenkin, josta johtuen osa tarvitsemistani osista oli vielä kiinni siinä, eikä tulos ollut nyt yhtä vaikuttava. Pidän saavutustani silti sen väärtinä, että se tähän kilpailuun joutaa, vaikka niin itse sanonkin.

Nimi on tällä kertaa
Z59-PSMS (Pirate Striker Mothership). Ko. aluksella on vahva yhteys X39-GEPS:iin, mutta kuten jo mainitsin, se kronikka selvenee tuonnempana. Jätän yksityiskohtaiset seikat muuten itsenne seikkailtaviksi, mutta se täytyy kyllä mainita, että tätä tehdessäni
melkein unohdin vallan lisätä mukaan sen tärkeimmän, eli jätti-/inhokkiosan; löysin Prisma-pussistani kumi
veneen rungon, joka löytyy nokasta.

Toisena (tai no, kolmantena) ilmoitan mukaan
SP9000-SASS (Super Arrester Shuttle Ship):n. Tämän taustatarinaa voisin oikeastaan vähän raottaa, koska se ei ole niin pitkä juttu eikä sinänsä liity kahteen edelliseen. Tämä on siis ihan peruskokoinen mutta hullunnopea avaruuspollareiden sukkula-alus, joka
ei olekaan se! Siis mitä merkillistä? NO. Oikeastaan tämä vaan
esittää sellaista, mutta onkin piraattialus, jonka piraatit vaan maalasivat sinivalkoiseksi hämätäkseen koppalakkeja. Kuulostaa ehkä tekaistulta, mutta niin se on. He kertoivat minulle, koska olen jengiläinen. OK?

Ylläoleva kuva on vähän erilaisella valotuksella, mutta elämä on. Koettakaa kestää. Huom. pääkallo.
Tässä käytin kumilenkkipidikkeitä aluksen perässä, moottorin molemmin puolin.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuvien määrästä haluaisin vielä huomauttaa, että ymmärsin niin, että saa laittaa kaksi työtä samaan viestiin, ja täten
kummastakin työstä kaksi kertaa kolme kuvaa = kuusi kuvaa. Jos näin ei olekaan, kertokaa.
~BK~
"Ei sinun tarvitse kaikkea saada. Mihin ihmeeseen saisit sen mahtumaan?"