Mitä LEGO-sarjaa rakennat?
Kirjoittaja legojesse 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Mitä LEGO-sarjaa rakennat? - 27/06/2009 10:16
Itse olen aika Space ja City painotteinen, ja historia myös. Ja kaikenlaista "vitsikästä" tulee rakennettua. Te?

Muokattu 4 kertaa. Muokattu viimeksi 22/05/2012 14:53.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 27/06/2009 10:42
Rakentelu on jäänyt vähän puuttumaan itselläni. Voisin kuitenkin sanoa, että Casle rakentaja olen. Tosin Town animaatioita varmaankin mulla on eniten, joten jos lavasteet lasketaan, niin ehkä Town. Town ja Castle.

Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 27/06/2009 11:02
Jos lavasteita ei lasketa, en ole niinkään minkään sarjan rakentaja, sillä kokeilen mielelläni uusia aiheita. Tähän mennessä vignettien rakennus on ollut kaikkein kivointa.
Seuraavaksi kokeilen varmaan mechan rakennusta.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 27/06/2009 11:18
Lähinnä linnaa (Lähinnä Tolkienia), steampunkia (dwarfpunkia) ja Bionicleja, mutta joskus myös muuta (SW, sci-fi, kaupunki ja sekalaista).

-Pate-keetongu Muinais-Suomesta
----------------------------------------
Cyclopics Bricks -blogini
Minas Tirith-projektini
Flickr
Mies ei kasvata partaa. Parta kasvattaa miehen.
Kuulun ANKP:een!
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 27/06/2009 20:27
Sanoisin että pääasiassa SW ja sci-fi. Tulee sitä joskus jotain sekalaistakin rakennettua...
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 27/06/2009 22:26
Scifi-rakentajana minut kai parhaiten tunnetaan ja varsinkin mechojen rakentamisesta pidän. Avaruusaluksien ja mechojen kanssa saa kokeilla kaikenlaisia erilaisia värityksiä ja muotoja mitä esim. Castle- tai Town-rakentamisessa saatettaisiin hieman kavahtaa.

Mutta kukapa nyt jaksaisi jämähtää yhteen ainoaan teemaan (miksi otsikossa muuten puhuttiin sarjoista, eikö teemat olisi parempi sanamuoto?) kun monia muitakin on olemassa. TECHNIC rakennelmia ja Model Team-tyylistä yksityiskohtaista mallin mukaan rakentamista olen harrastanut jo muutaman rakennelman verran ja tämä tuo mukanaan aivan omanlaisensa haasteet ja pakottaa ajattelemaan enemmän esim. rakennustekniikoita.

Junien rakentaminen on alkanut hieman kiinnostamaan ja saatanpa minä jotain VR:n vetureita ja vaunuja rakennella tässä tulevina vuosina.

(Ihmiset, pidempiä kirjoituksia. Tylsä lukea vain jotain lyhyttä listaa, syyt lempiteemojen valintaan ovat paljon mielenkiintoisempia lukea.)

-Q
--------------------------------
Puheenjohtaja
Palikka palikalta parempaan päin.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 28/06/2009 13:46
No Transformersit asiaankuuluvine aluksineen ja rakennuksineen voidaan änkeä sci-fi kategoriaankin..
Castle juttujakin on tullut rakenneltua, joskin nyt se on jäänyt lähinnä Sauronin Barad-Durin värkkäämiseen ja purkamiseen kerta toisensa jälkeen. Bioniclet ovatkin sitten oma lukunsa.

-Flickr
-YouTube
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 28/06/2009 21:33
Kaikennäköiset Svi-Fi jutut, mutta nyt on tullut rakennettua talojakin.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 28/06/2009 22:31
Eniten olen kyllä castle-rakentaja, mutta rakentelen paljon myös town/cityä ja välillä jotain futuuristakin.

Hyvää joulua kaikille!

Flickr: [www.flickr.com]
Brickshelf: [www.brickshelf.com]
Youtube: [www.youtube.com]
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 30/06/2009 06:35
Hmm...
Rakentelen pieniä kiitureita eri teemojen hahmoille, robotteja, ja sekalaista muuta...
Castlea en juurikaan rakenna, sillä ei ole niin hirveästi harmaita osia.
Stempunkkiakin voisi yrittää... Yhteenvetona: pientä sekalaista.B)

-Pluurankeli

No, oikea elämä on vielä sairaampaa.

Nykyinen Flickr-tunnus
Vanhempi Flickr-tunnus
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 30/06/2009 10:12
Olen aina ollut 99%:sti kaupunginrakennusmies. Muidenkin teemojen settejä olen toki hankkinut, mutta yleensä vain osien vuoksi. Merirosvot sykähdyttivät 80-90-lukujen vaihteessa vähän enemmän, mutta muuten rakennelmäni ovat kyllä olleet kaupunkeja ja satunnaisia formularatoja.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 16/07/2009 20:13
Yleensä jotain city-tyyppiä ja jotain köyhää itsekyhäiltyä traktoria ym. Työn alla Belarus, jahka vaan osat suvaitsee saapua Tanskasta, voisin jatkaa. Ja sitten olen alkanut keräillä vanhoja settejä, nyt on hyllyllä Wolfpack Tower, ja sinne pitäisi saapua (kesän aikana) vielä jotain Villi-Länsi -tyylisempää. Olen suunnitellut aloittaa uudelta pohjalta (ja pöydältä, kun pitäisi alkaa ehkä rakentelemaan ne kaikki hömelöt jutut pöydän ääressä, ennen tein lattioilla); voisin laittaa Villi-Länsi projektin käyntiin.(:D
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 19/08/2009 14:09
Ennen tuli Castlea värkättyä mutta sitten innostus nuupahti 8-) ja siirryin kokonaan kaupunki puisto tyylin ja kyllä sitä kaupunkia tulee myös väsättyä. (p.s. millä alueella on keskustelua modelexbosta?)
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 19/08/2009 14:21
Palikkatakomo osiossa on keskustelua tämän vuoden menneesta expo tapahtumasta ja tulevan vuoden expo tapahtumasta.;)
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 27/10/2009 17:11
Varmaankin eniten kaupunkirakentaja olen, mutta nyt on Castle alkanut kiinnostaa. Olenkin juuri aloittelemassa jonkin keskiaikaisen linnoituksen/kylän rakentamista.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 12/11/2009 16:49
Minä oon ennen saanut exo forceja mutta ei ne enää kinnosta yhtään.technicejä toivon nykyään aina jouluks ja synttäreillä.ehkä alan rakentaa jotain creatoreja ja cityjä.Toivon jouluna varmaankin creator autoa.tai technikkiä.:)-D
Oon rakentanu linnoja ja isoveljen kanssa star warsia.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 17/11/2009 04:41
Scifihtävää on... Exo-Force toimi impulssina uusien LEGO:jen hamstraamiselle, ja siitä jatkanut lähinnä Star Warsin ja nyttemin Space Police 3:n kanssa (plus Huuto.net-löydöt). Sikäli kyllä örkkipeikot Castle:ssa kiinnostavat, samoin Indy vanhalla nostalgialla, mutta ei vaan ole tullut hankittua. =/

Tämänhetkinen projekti on kasata samantyyppinen "Mos Eisley"-mainen takapajuinen tuppukylä keskellä ei-mitään jollaisen olin nuorempana kasannut huoneeni nurkkaan. Hyvänä puolena lähes kaikenlaisille paloille keksii jotain käyttöä kun teema ei erityisesti rajoita mitään, harmillisesti vain ei oikein ole tilaa kasata mihinkään. Samoin hiukan jurppii se ettei mielikuvitus lennä kuten nuorempana. Pitäisi varmaan suhtautua tähän vakavahenkisemmin ja pohtia vaikka animaationtekoa tms, vaikka ne varsin työläiltä vaikuttavatkin. X)
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 03/01/2010 22:40
Tällä hetkellä työn alla Lego Batman Batcave.Ihan mukava rakennettava vaikka pikkuisen liian yksityiskohtanen onkin.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 04/01/2010 23:24
Nyt vaihtui tuuli purjeissa ja valokeilassa Star Wars Clown Wars ja Villi Länsi. Villiin länteen on kiva rakentaa kaikkea yksinkertaista steampunk-kyhäelmiä, Star Warseihin taas on kiva tehdä eri taisteluja ja liitellä kaikkea hauskaa sinne. ^^
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 05/01/2010 20:58
Pienen Lego-pimennon jälkeen olen hairahtanut taas Technic:eihin. Liikkuvat mekaaniset hilavitkuttimet on vaan niin kivoja. Tarkoituksena hankkia muutama setti menneisyydestä ja sen jälkeen irtopalikoita parin kuution laatikko jotta voi sitten ruveta kyhäämään jotain omia härveleitä.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 08/01/2010 00:21
4,5 vuotta olen rakentanut pääasiassa keskiaika-lavasteita KastleVaniaan, eli sanoisin linna-sarjan rakentaja, mutta kaupunkimiljöö on myös tärkeä alue ja seuraavaksi varmaan keskityn siihen.

www.HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube/HOViNET

Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 08/01/2010 10:01
Koko ikäni olen keskittynyt käytännössä vain kaupunkien rakentamiseen. Kiinnostusta on ollut myös esim. Merirosvojen suuntaan, mutta isommat projektit ovat aina olleet suuria kaupunkeja (ja formularatoja).
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 08/01/2010 16:18
En mitään eirtyisesti muita enemmän, jos pitää joku yksi sanoa, niin city, ja kakkossijalla varmaankin Castle, lähinnä dwarfpunkkia lähiaikoina...
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 04/04/2010 16:22
Lainaus
legojesse
Itse olen yleensä Sci-fi ja city rakentaja ja tykkään rakentaa kaikkia action ja taistelu härveleitä.Entä te.:)-D
Sama täällä. Mutta rakennan yleensä taloja .(Eli city)
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 05/04/2010 19:49
Systemillä ja Technicillähän minä rakentelen. Uusilla Bionicleillä ei juuri voi enää rakentaa heikkojen pallonivelten takia.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 08/05/2010 21:19
Potter-sarja lähellä sydäntä,mutta on niitä Sta Warseja ja Batmaneitakin.Eli ns.lisenssisarjat suosikkeja.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 09/05/2010 13:00
Oikeastaan rakennan kaikkea mitä minulla on, oikeastaan rakennan City sarjaa mieluiten. En osaa selittää kunnolla :? Edit alkukirjaimet laitettu, hymiö vaihdettu.

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 07/07/2010 22:54.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 09/05/2010 19:58
itse tykkään kaikista isoista projekteista ja pyssyjä teen nyt kovasti>:D<
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 25/05/2010 16:46
Apocia tulee tehtyä scifiä,castlea,mechoja sekä jotain random töitä.
Aihe: Re: Minkä lego sarjan rakentaja olet - 05/06/2010 11:00
Sci-fi (star wars eniten), autot, laivat, lentokoneet jne.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään