Lempi LEGO-settisi
Kirjoittaja legojesse 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Lempi LEGO-settisi - 25/07/2009 08:04
Tässä topicissa voi sanoa lempi settinsä tai usemmankin setin mistä kovasti tykkää.

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 30/09/2011 12:47.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 02/08/2009 12:15
Tämähän on simppeli juttu; ehdottomasti tuo Fort Legoredo. :)
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 03/08/2009 12:22
Minulla on monta lempi settiä, mutta kyllä Black Seas Barracuda on ylitse muiden, vaikken sitä omistakkaan.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 07/08/2009 21:36
Lempisettiä on vaikea sanoa, kun mulla vaihtuu mieltymykset niin tiuhaan. Otetaan nyt tähän hätään kuitenkin King's castle siege, harmaiden palikoiden ja ukkojen takia. Tosin vihaan noita uudenlaisia luurankoja.

Aihe: Re: Lempi lego settisi - 24/08/2009 19:42
Cloud City, [www.brickset.com] on kyllä yksi parhaista seteistä.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 06/08/2010 18:41.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 08/09/2009 06:25
Lainaus
amifin
Lempisettiä on vaikea sanoa, kun mulla vaihtuu mieltymykset niin tiuhaan. Otetaan nyt tähän hätään kuitenkin King's castle siege, harmaiden palikoiden ja ukkojen takia. Tosin vihaan noita uudenlaisia luurankoja.
[Offtopic] Itsekin vihaan niitä. Eilen kun keräsin legofiguja lattialta niin yksi käsi olikin jo rikki. Mrrh. Vanhat luurangot on parempia, vaikkeivat ne ylhäällä pysykkään. Uudet kädet on heikoja ja rumia, vanhat ovat hienoja ja vahvoja. :X

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 08/09/2009 13:25.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 08/09/2009 13:22
Pysykäähän aiheessa, kiitos.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 06/08/2010 18:34.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 10/12/2009 15:00
Minulla on monta lempi settiä. Tässä on top Neljä. Ne eivät ole minkään laisessa järjestyksessä.

Ne eivät ole minkäänlaisessa järjestyksessä.

The Battle of Endor kuuluu ehdottomasti suosikkeihini. Ehdottomasti paras setti tältä vuodelta. Tätä en omista, Mutta toivon sitä Joululahjaksi. Vaikka osia ei ole tule kovin paljoa, Ewokkien härvelit ovat tosi hienoja, Imperiumin Sotilaiden (Scout Trooppereiden) Kiiturit ovat upeita, Tausta rakennus (Mikä sen nimi on?) on myös upea, Uskomattoman upea AT-ST ja Minifigurit ovat melkein Täydellisiä! (Melkein täydellisiä siksi että Storm Trooppereita olisi voinut olla ja Missä C-3PO?)

Paras laiva, Ikinä. Tämä laiva täytti kaikki odotukseni (eli omistan) Eli siis Uskomattoman upea setti! Tämä ei kärsi huonosta Palikka hinta suhteesta kuten muut LEGO laivat. Tuo Katapultti hökötys ei oikein sovi tähän settiin, vaikka sillä on kiva ampua. Muuten Täydellinen ja edustaa hyvin lempi sarjaani.

Tämä on jotain upeaa, jotain todella upeaa. Ehkä Elokuva historian upein alus talletettuna LEGO-Setiksi. Tätä en omista mutta Jos Tämän hankkiminen vain onnistuisi Huutonetistä olisin todella onnellinen. Tässä setissä Ehkä vähän häiritsee Keltaiset ihot. Jotka estävät niiden käyttöä näiden uusien kanssa. Muuten Todella upea.

Ja Keltainen Linna tullee sitten heti perään.

Tässähän nämä arvostelut oli tällä kertaa. Loppu.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 17/03/2010 14:44
mun lemppari setti on ainakin battle of endor :P

tykkään ihan sika kovasti staar warssista

siinä on jedit :)-D clones
vs
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 17/03/2010 14:50
Mielestäni yksi hienoimmista on tuo aiemminkin mainittu iso viikinkilaiva, en kyllä vielä sitä omista, mutta ehkä jonain päivänä.....
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 30/03/2010 16:00
Meikäläisen ehdoton lempisetti on tässä

Setissä on kattava valikoima erilaisia palikoita, minifiguja on paljon ja mielestäni ne on yksinkertaisuudessaan hienoimpia mitä TLG on koskaan tehnyt. Piilopaikka on myöskin yksi parhaiten toteutettuja Castle- "rakennuksia" ollen kompakti, monitoiminen ja hienoilla yksityiskohdilla viimeistelty.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 30/03/2010 17:21
Mullakin on tuo.

-_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_-

"It's better to die for the Emperor than live for yourself."
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 07/07/2010 22:29
Vaikka en omistakkaan mitään Metro Park & Service Tower ja Amazon Ancient Ruins
ja Bandit's Secret Hide-Out.En saa linkkejä:X

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 08/08/2010 08:35.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 02/08/2010 11:08
[www.brickset.com] siinä on linkkisi mikael, mun lempi setti on ehdottomasti green grocer.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 06/08/2010 10:39

Minä tykkään laatikollisesta palikoita. Teemoissa pihdaillaan palikoista, mutta tietenkin niistä saa erikoisempia palikoita.
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 06/08/2010 12:47
tervetuloa vaan foorumille XD!
käyppä kirjoittelemaan jotain itsestäsi Tänne.

Hyvää joulua kaikille!

Flickr: [www.flickr.com]
Brickshelf: [www.brickshelf.com]
Youtube: [www.youtube.com]
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 08/08/2010 08:25
Kiitos avusta kovanaama.(:D
Aihe: Re: Lempi lego settisi - 29/09/2011 20:12
iis mun suosikki on tämä clone trooper battle back uusin siisti ja sitten lego rebublic gun ship ja ehdoton voittaja lego agents speedboat rescue siis suer hieno yksi ainoa agents sarja yksi ainoa ja oma muokkamani john chase eli oma tekemäni hamho niin cooli
Aihe: Re: Lempi LEGO-settisi - 04/04/2012 12:47
No Star Wars (attle Of Naboo)(ReublicGuhip Attack)(Cone troopers battle back)(008-2011-2012)luvun.Sitten
of course (Maul s Sith Infiltrato s)Noita on lisää...........
Aihe: Re: Lempi LEGO-settisi - 15/06/2012 16:10

Vuodelta 2000. Satun omistamaan tuon, ja olen aina siitä pitänyt.
Aihe: Re: Lempi LEGO-settisi - 27/07/2012 11:51
Oi voi sentään, valitse nyt melkein 10 000:sta yksi... Täytyy kyllä omista hallussa olevista joku valita, kun en muista oikein vielä osaa sanoa. Hmmm... ... ... kun tässä nyt aloin miettimään, niin ei tule kyllä mitään, ihan liikaa vaihtoehtoja! Sanotaan nyt vaikka kolme esimerkkiä, joista itse en luopuisi milloinkaan: Grand Enporium, Atlantiksen portti ja Build-A-Bob. En tiedä, nuo nyt tuli mieleen kun joitain hyviä ajattelin. Ja omistan siis kaikki. Ai niin, ja Unimog myös! *pepsodent-hymy*

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään