Puinen LEGO-minihahmo (853967)
Kirjoittaja BrickKing 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Puinen LEGO-minihahmo (853967) - 24/11/2019 10:43
Wooden Minifigure
Introducing LEGO Originals

LEGO julkaisi tänä syksynä ensimmäisen puisen tuotteensa pitkään aikaan, LEGO-minihahmon. Uuteen "Originals"-tuotesarjaan kuuluva 20-senttinen ukko on käsin tehty ja hinta on 120 euroa (!). Mitään valmista kuviointia hahmolla ei ole, mutta ostaja saa itse päättää, tuunaako hahmon mieleisekseen vai jättääkö "nudeksi".

Aika erikoinen veto mielestäni. Ehkä tämä kuuluu niihin TLG:n kokeellisiin tuoteideoihin siinä missä esim. Clikits tai muut oheistuotteet kuten kuulakärkikynät tai rannekellot, joissa on jonkin verran yhdisteltävyyttä Systemiin. Erona tosin se, että tämän pitäisi olla premium-tuote lähinnä aikuisille, joilla on halu ja/tai tarve maksaa moisesta.

Rehellisesti sanottuna tässä on mielestäni rahastuksen makua. Paras puoli lienee se, että saa tavallaan suunnitella itse oman hahmonsa isommassa mittakaavassa, jolloin yksityiskohtieni luominen on helpompaa. Omaa kiinnostustani heikentää kuitenkin rutkasti hinnan lisäksi myös se, että raajoja ei voi liikutella. Monet ovat ilmoittaneet, että he aikovat hankkia tuollaisen lähinnä huvin vuoksi - ei niinkään siksi, että oikeasti haluaisivat sellaisen. *ihmeissään*

~BK~

"Ei sinun tarvitse kaikkea saada. Mihin ihmeeseen saisit sen mahtumaan?"

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 24/11/2019 10:58.

JK

Admin

RY:n jäsen

Aihe: Re: Puinen LEGO-minihahmo (853967) - 24/11/2019 10:46
Sisustustuotehan se on, sopii harrastajalle hyvin. Hieno päätös tehdä tuollaisia.

Harkinnassa, mutten ole varma ostanko. Harmittaa että kädet on muovia, jos olisivat nekin puuta ja puun väriset, olisin varmaan jo ostanut tuon.

Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 24/11/2019 10:47.
Aihe: Re: Puinen LEGO-minihahmo (853967) - 24/11/2019 20:52
Erikoinen tempaus kieltämättä, mutta todennäköisesti en itse ole hankkimassa, ainakaan tuohon hintaan. Muoviset kädet näyttävät kyllä tympeiltä, ennemmin ottaisin puiset jotka vaikka hieman poikkeavat ulkonäöltä tavan legofiguurin käsistä, jos turvallisuus- ja laatuvaatimukset sitä vaativat.
"Eihän tuolla mitään tee, mutta on se kiva olla olemassa".

pull-away

RY:n jäsen

Aihe: Re: Puinen LEGO-minihahmo (853967) - 25/11/2019 13:36
Heh

Tämäkin on jälleen hyvä esimerkki aiheesta ”1. Maailman ongelmat”...
Aihe: Re: Puinen LEGO-minihahmo (853967) - 16/12/2019 13:51
Itse en ole mikään "naistyypillinen" sisustaja, mutta sisustusesineenä ja puusta pitävänä tuo kyllä osuu omaan silmään sellaisena, että olisin jo ostanut jos olis varaa pistää rahaa "kivoihin sisustusesineisiin". Kyllä mä ennemmin tuon ostaisin kuin jotain Marimekkoa tai iittalaa tai mikä nyt onkaan in tällä hetkellä.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään