Lego 115-2 setin arvo?
Kirjoittaja Teemu_i 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Lego 115-2 setin arvo? - 09/02/2020 15:04
Omistan tällaisen setin ja haluaisin tietää paljonko sillä olisi arvoa ja onko sille edes kysyntää. Itse en ole löytänyt vastaavaa pakettia myynnissä.
Kaikki palikat on tallessa ja junan moottori systeemi toimii. Kokoomisohjeet myös hyvässä kunnossa. Myyntilaatikossa kyllä hieman sanomista mutta sekin löytyy.

TheQ

Admin, puheenjohtaja

RY:n jäsen

Aihe: Re: Lego 115-2 setin arvo? - 09/02/2020 16:32
Kyseessä lienee tämä setti: ? Bricklinkissä, LEGO settien jälleenmyyntimarkkinoilla, kyseistä settiä on myyty 108-120 $ hinnalla viime kuussa. Epäilen kyllä kovasti saat noin kovaa hintaa ellet koeta myydä sitä ulkomaille. Suomessa ei ole kovin markkinoita historiallisille LEGO seteille. Esim Facebookissa jos koettaa myydä niin tuskin saat 60 € edes.. mutta mene ja tiedä *hymyilevä*

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

veturi1016

RY:n jäsen

Aihe: Re: Lego 115-2 setin arvo? - 12/02/2020 19:25
Mielestäni tämän junasetin arvo, mikäli kaikki osat ovat kunnossa, on ainakin 80e.
Jos olet halukas myymään sen, minä olen kiinnostunut ostamaan sen tällä hinnalla.
Aihe: Re: Lego 115-2 setin arvo? - 12/02/2020 19:36
Kiitos tarjouksesta ja hinta arvioinnista. Jään kuitenkin odottamaan paljon parempaa tarjousta. Ei näille vanhoille legoille nähtävästi ole kysyntää Suomessa. Pitää yrittää myydä ulkomaille jollain konstilla :)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään