Toiminta elokuvan kohtaus: Taistelu Bongoliasta
Kirjoittaja tiikeli 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Toiminta elokuvan kohtaus: Taistelu Bongoliasta - 14/05/2009 21:24
Tässä tuotokseni kilpailuun.

Elokuva on Taistelu Bongoliasta, jossa kommando John Stone joutuu kommandoryhmänsä pettämäksi. Hänen on estettävä ryhmäänsä murhaamasta Bongolian presidenttiä.

Isoveljeni teki hahmot ja kuvan taustalla oikealla näkyvät kasvit. Loput tein minä.

Kehottaisin erityisesti huomioimaan BIONICLE-osista kasatun piikkipuskan, "viidakkokuuset" ja SNOT-puu, jonka kolmiuloitteinen rakenne ei kuvassa oikein näy.

Aihe: Re: Toiminta elokuvan kohtaus: Taistelu Bongoliasta - 15/05/2009 14:44
Aikas hieno! Yleiskuva on oikein mukava!
Aihe: Re: Toiminta elokuvan kohtaus: Taistelu Bongoliasta - 15/05/2009 18:10
Kyllä noista Bionicleistä on näköjään hyötyykin. Hienosti on osia käytetty!

TheQ

Admin, puheenjohtaja

RY:n jäsen

Aihe: Re: Toiminta elokuvan kohtaus: Taistelu Bongoliasta - 24/05/2009 15:34
Tiikelin teos tuli niin sanotusti kulman takaa ja antoi kovan vastustajan Eturiorin teokselle. Tämä kohtaus on juuri sellainen mitä toivoinkin näkeväni, yhdistelmä sopivaa taustaa, toimintaa ja onnistunutta valokuvausta. Ilmeisesti Tiikeli on veljensä kanssa kovan tason rakentaja ;)

Eniten minua tässä teoksessa hymyilyttää sen samankaltaisuus Predator-leffan erään kohtauksen kanssa, jossa juuri "John Stonen" näköinen heppu pistää minigunin pyörimään ja ampuu kokonaisen metsän hajalla. Olisin toivonut hieman samanlaista meininkiä tähän kuvaan sillä nyt näyttää silti että John tulee johonkin aukion reunaan räiskimään vihollisia. Mitä nämä viholliset ovat ja mikä aukio tuo on, sitä kuva ei kerro ja se minua harmittaakin.

Valokuvauksesta saatte lisäpisteitä kovasti sillä tämä on Laken kuvan ohella paras kilpailuun osallistunut kuva.

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään