Ns. Transofmers taas: Optimus Prime
Kirjoittaja Summerganon 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Ns. Transofmers taas: Optimus Prime - 05/06/2009 18:52
Tässä taas jokunen kuvasarja eräästä lego-transformersistani, tällä kertaa Autobotien johtajasta: Optimus Primestä. Tämä on itse asiassa rakennettu aiemmin, kuin "Ns. Transformers" topikissa esittelemäni Onslaught.

Ajoneuvomuoto

Muuntautuminen alkaa

Muuntautumista...

Muuntautuminen päättyy

Poseerausta:
Optimus Prime poseeraa 1

Optimus poseeraa 2

-Flickr
-YouTube

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 05/06/2009 18:53.
Aihe: Re: Ns. Transofmers taas: Optimus Prime - 07/06/2009 08:58
Heh aika kiva yhteen sattuma että sinä ja minä molemmat rakennetaan lego transformereita. Mutta asiaan. On kyllä hieno mutta ei oikein minusta muistuta Optimus Priemea mutta on Autobottisi kyllä makee.
Aihe: Re: Ns. Transofmers taas: Optimus Prime - 07/06/2009 09:36
^Kiitti vain kommenteista. Pistäppäs säkin niitä omiasi näytille :D
No joo, eihän tämä mikään paras mahdollinen Lego-Optimus Prime ole, mutta kyllä se minunmielestäni on kuitenkin OP:ksi tunnistettavissa, jos on vähän Generation 1 hahmoja nähnyt :)

-Flickr
-YouTube

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 07/06/2009 09:40.

TheQ

Admin, puheenjohtaja

RY:n jäsen

Aihe: Re: Ns. Transofmers taas: Optimus Prime - 07/06/2009 11:01
(Arvostelin jo Optimus Primen Bioklaanissa, kopioin raapustukseni tänne suoraan. Siinä mainitaan muutamaan otteeseen Summerin Megatron-MOC, jonka voi käydä vilkaisemassa täältä)

Optimus Prime: Primen ajoneuvo-muoto on Megatronia onnistuneempi paremman SYSTEM- ja BIONICLE-osien käytön vuoksi. Varsinkin etupaneelin SNOT saa tällaisen vanhan jäärän hymyilemään. Värityksessä on vielä parannettavaa mutta se toimii paremmin kuin Megatron-MOCissa.

Sinulta taisi unohtua laittaa nettiin muuntautumisen ensi-vaiheet sillä ensimmäisessä kuvassa (op2.jpg) kädet ilmestyvät jostain ohjaamon takaa. Minua ainakin olisi kiinnostanut miten ne kädet liittyvät ohjaamon ja kuinka selvä niiden raja on. Muuntautuminen itsessään on selvempää kuin Megatronin. Ainoat suuremmat ongelmat mitkä minulle tulivat eteen olivat pään ilmestyminen ja torson kääntyminen: ensimmäisessä kuvassa se vain ilmestyy, toisessa se on jo paikalla mutta ohjaamo avautuu ja kolmannessa ohjaamo sulkeutuu. Kierähtikö pää ja torso ympäri vai mitä siinä tapahtui ja mistä se pää siihen ilmestyi?

Valmis hahmo-muoto on onnistuunpi kuin Megatron selkeämmän muodon ja hillitympien värien vuoksi. Jalkojen palikat ovat silti ihmeellisen väriset ja toivoisin että muuttaisit ne joko sinisiksi tai mustiksi. Ase on hienon näköinen.

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään