Kilpailuun: Vampyyrintappaja
Kirjoittaja Acticis 
Kirjoittaja
Viesti

Acticis

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Kilpailuun: Vampyyrintappaja - 23/03/2011 08:59
Tein testiksi Minilandia. En edes ajatellut tehdä tätä kilpailuun, mutta pistän sen nyt kumminkin.

Eli huppupäinen hahmo vasaran ja vaarnan kanssa nojailemassa seinään, jossain syrjäkujalla.
Työ ei mennyt aivan aiheeseen, koska en keksinyt hahmolle sopivaa "työ-ilmapiiriä". :)
No siinä se oli kuitenkin. Lisää kuvia täällä (kunhan latautuvat).
Älkää välittäkö muista kuvista kansiossa, koska niitä ei arvostella tässä ketjussa.

- Oskari

"We're livin' strange days..."

FLICK'R
Kuulun ANKP:een!

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 23/03/2011 09:01.
Aihe: Re: Kilpailuun: Vampyyrintappaja - 23/03/2011 16:39
Missä ovat tappajan silmät?:O

Acticis

Aihe: Re: Kilpailuun: Vampyyrintappaja - 24/03/2011 13:35
Enpäs tiedä. :)
Koitin jotain versiota jossa silmät olisivat, mutta koska pää on 2x2 kooltaan, niin joudutte vain kuvittelemaan, että ne ovat piilossa hupun alla. ;)

- Oskari

"We're livin' strange days..."

FLICK'R
Kuulun ANKP:een!

TheQ

Admin

Aihe: Re: Kilpailuun: Vampyyrintappaja - 04/05/2011 09:20
@Kova-naama: Itse asiassa perinteisiin Miniland-figuureihin ei kuulu silmiä, vaan ne on tarkoitus kuvitella oikeille paikoilleen. Itse henk. koht. pidän silmättömyydestä sillä se tekee koko hahmosta "abstraktimman" ja antaa katsojan kuvitella ilmeet itse.

Pimeyden metsästäjä varjoisilta kaduilta huppunsa alla punomassa juonia verottajien ja muiden verenimijöiden menoksi... Erittäin mielenkiintoinen konsepti, jonka toteutus kuvastaa hyvin mitä voi aikaiseksi saada yksinkertaisella teokselle ja hyvällä tunnelmalla. Figuuri on näppärän yksinkertainen ja siihen tuo mukavasti tunnelmaa ja yksityiskohtia kaikki siihen liitetty härpäkkeet kuten vaarnat ja kankaat.

Pidän siis paljon koko teoksesta mutta minua jäi harmittamaan kaikki se toteuttamaton potentiaali.. Missä on goottilaiset ikkunat, rähjäiset kadut, muut synkeän tarinan sankarit ja sivuhahmot? Tästä saisi vähän suuremmalla pohjalla erittäin hienon dioraaman mihin voisi laitta jos millaista synkkää goottista meininkiä! Toivottavasti kesällä saat tehtyä jotain synkkää ja syksyistä tämän suhteen *hymyilevä*

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään