Tee-se-itse -Serafi
Kirjoittaja Pate-keetongu 
Kirjoittaja
Viesti

Pate-keetongu

Sihteeri Hallituksen jäsen Moderaattori

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Tee-se-itse -Serafi - 17/06/2018 11:43

Magic the Gathering -korttipelin Unstable-vitsisetin kortista inspiroituneena tuli rakennettua kyborgienkeli.

Kuva kortista, kuvitus suurempana

Puiset lavat tuli karsittua pois yleisen eleganssin nimissä, ja muutenkin otin vapauksia. Epävakaahan tämä on kuin mikä, jalkojen pitäminen sirona mutta silti liikkuvina aiheuttaa painavan ja ulottuvuuksiltaan suurehkon lentorepun kanssa sen, että toisinaan tätä saa keräillä lattialta. Unstable mikä unstable.

Lisää kuvia blogissa.

----------------------------------------
Cyclopics Bricks -blogini
Flickr
Mies ei kasvata partaa. Parta kasvattaa miehen.
Kuulun ANKP:een!

TheQ

Admin, puheenjohtaja

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Re: Tee-se-itse -Serafi - 20/11/2018 20:00
LEGO teoksena erittäin onnistunut. Pidän värityksestä, Steampunk-greeblestä ja elävästä hiuksesta, joka tuo mukavasti vastakkain asettelua teokseen. Hopean värisiä palikoita on selvästi hamstrattu sillä kaikki palikoiden hohto toimii erittäin hyvin.

Mitä tulee inspiraation aiheeseen niin vapauksia on otettu sopivalla tavalla mutta ehkä isoin miinusta tulee rintapanssarin aavistuksen liian pienestä koosta. Alkuperäisessä kuvassa rintapanssari muistuttaa terävää kypärän suojaa (kts linkki) kun taas sinun teoksessasi rintapanssari on tavallisen rintapanssarin muotoinen. Sinunkin versiosi toimii, varsinkin noilla osilla tehtynä, mutta jää piirun verran alkuperäisestä.

Pienestä kritiikistä huolimatta mitä mainioin teos!

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään