IKUISUUS- Luokan Tiedustelu Mech
Kirjoittaja Eturior 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: IKUISUUS- Luokan Tiedustelu Mech - 16/04/2009 17:08
sdfyhjk

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 24/06/2012 15:47.
Aihe: Re: IKUISUUS- Luokan Tiedustelu Droidi - 16/04/2009 17:38
Luulin ensiksi että tarkoitat star warssin droideja mutta jos nuo mechat ovat sinun
niin ne ovat hienoimpia mitä olen koskaan nähnyt.(:P)::o PS minkä ikäinen olet.

Edit: Eturior ei silloin ollut kertonut itsestään viestiketjussa vaan kertoi myöhemmin
itsestään elikkä miten minä olisin voinut tietää Eturiorin iän olen kai liian
utelias.thumbs downhot smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 17/04/2009 16:24.
Aihe: Re: IKUISUUS- Luokan Tiedustelu Droidi - 16/04/2009 18:16
Joo pitäis kai jotenki vaihtaa ton nimi?!

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 16/04/2009 18:21.

TheQ

Admin, puheenjohtaja

RY:n jäsen

Aihe: Re: IKUISUUS- Luokan Tiedustelu Droidi - 16/04/2009 18:34
Huomattuani sinun nickkisi, Eturior, minulle tuli heti sellainen muistikuva että olin nähnyt sen jostain. Vilkaisin tuossa MOCPagesissa olevia teoksiasi ja huomasin että me olemme olleet jossain kontaktissa aikaa sitten MOCPagesin kautta. Mukava nähdä sinua täällä ja tervetuloa mukaan.

Ah, mechoja, lempirakennelmiani. Brianin ja Dawn Forgen mainitseminen nostaa kovasti odotuksiani mechaasi kohtaan sillä Brianin tekeleet ovat nostaneet riman korkealla mecha-genressä.

Mutta asiaan. Ikuisuus on mukavan oloinen ja selvästi Dawn Forgesta inspiraationsa saanut. Tosin muista DF-MOCeista on Ikuisuudesta poiketen pienet väriraidat. Muutama pieni väripiste tekisi ihmeitä. Kun DF-leiman ottaa pois rakennelmasta, jäljelle jää kompakti kokonaisuus. Vaikka nivelissä käytetty tekniikka on yksinkertaista, olet saanut sen näyttämään sopivan monimutkaisilla yksityiskohtia tuovilla palikoilla. Mechan "etukoppa" näyttää hieman liian isolta muuhun ruumiiseen suhteuttuna ja näyttää siltä että mecha olisi koko ajan tipahtamassa nokalleen.

Hyvää työtä valokuvien kanssa! Monet eivät näe tarpeeksi aikaa ja vaivaa kuvaamiseen joten on mukava nähdä että jotkut jaksavat puurtaa kuvien kanssa. Muutamassa kohdassa kamera on liiankin lähellä teosta mutta noh, ensi kerralla paremmin.

PS: Jesse, Takomossa on oma viestiketju missä jäsenet voivat kertoa itsestään ja vaikka iästään. Ei sitä tarvitse joka paikassa kysellä ;)

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään