Toivottavasti tämä viesti tavoittaa mahdollisimman monet animaattorit!
Kuten kaikki ovat huomanneet, Kurimus-palvelimen muutto heinä-elokuun vaihteessa ei sujunut ongelmitta. Ensin uusi nettiyhteyden tarjoaja ei tarjonnutkaan kiinteää IP:tä ja sen jälkeen saimme kuulla että Kurimus-serveristä on hajonnut rautaa, joten se ei palaa online vielä aikoihin - jos koskaan X(
Nyt tilanne on se, että olen ostanut HOViNETille uuden webhotellin ja jatkossa sivumme yms. löytyy osoitteesta
HOViNET.comFoorumia meillä ei tällä hetkellä ole ja mikäli käy niin, että vanhaa n. 7000 viestiä sisältävää tietokantaamme ei saataisi Kurimuksen raadosta esiin, niin meille jää päätettäväksi perustammeko uuden foorumin ja aloitamme alusta vai käymmekö jatkossa foorumiasiamme täällä Takomossa...?
Saa kommentoida!
MUTTA itse asiaan!!!Animaatiokilpailu #4:n piti päättyä tänään. Mä olen saanut vasta neljä animaatiota ja näillä eväillä jos kisa viedään, niin vain paras palkitaan. Toisaalta, koska foorumimme on nurin, niin olen JO LUVANNUT että kisa-aikaa pidennetään. Mielestäni se voisi olla vaikkapa 3-4 viikkoa eteenpäin, jotta kaikki ehtii tehdä jotain ja mä ehtisin laittaa sivumme kuntoon ja ehkä saada jotain foorumiakin pystyyn.
Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤
Stopping the Motion since 2002 ¤
YouTube
Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 15/11/2014 16:57.