Tilaa tästä: KastleVania 4 DVD
Kirjoittaja JK 
Kirjoittaja
Viesti

JK

Admin

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Tilaa tästä: KastleVania 4 DVD - 27/12/2012 19:34

KastleVania 4 DVD:t ovat saapuneet. 500kpl uniikki painoerä on HOViNETin hallussa viimeinkin...

Ääninäyttelijöiden ja ennakkovaraajien kappaleet lähtevät postin kuljetukseen 28.12. perjantaina ja siitä 1-2 arkipäivää niiden pitäisi tulla heille perille.

Nyt myös muilla on mahdollisuus saada tämä LEGO-animaatiogenren merkkiteos haltuunsa!

Leffa jaetaan ilmaiseksi ja toimitetaan kuplamuovikirjeenä kotiisi!

Katsoja katsoo sen ja päättää sitten onko se lahjoituksen arvoinen.
Jos lahjoituksen haluaa sitten tehdä, niin ohje on sitten DVD:n mukana ja myös kotisivullamme.

Lähetä minulle yksityisviesti, jossa kerrot seuraavat tiedot:
etunimi sukunimi
katuosoite
postinumero
postitoimipaikka

HUOM! Toimitusaika on asap, mutta mikäli saan taas viestitulvan, niin käsittelen niitä sitten saapumisjärjestyksessä. DVD:tä olen varannut tähän Palikkatakomon foorumilaisille jakoon nyt 50kpl.

Jokaiselta Palikkatakomon kautta tilauksensa tekevältä toivoisimme saavamme ainakin postimaksut kattavan lahjoituksen, mutta jos haluatte olla jästejä, niin mikäänhän ei estä ottamasta kaikkea ilmaiseksikaan vastaan.

Jos olet kiinnostunut varaamaan samalla leffaa kavereille/sukulaisille, niin pistä myös yv:tä minulle, sovitaan erikseen isompien pakettien toimitukset, määrät ja postikulut.

Foorumin Admin, AFOL-rakentaja ja -animaattori.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ Facebook ¤ YouTube

Muokattu 3 kertaa. Muokattu viimeksi 28/04/2013 23:26.

JK

Admin

Aihe: Re: Tilaa tästä: KastleVania 4 DVD - 07/01/2013 20:42
Pariinkin kertaan on tullut kysymystä lahjoitusasiasta.

Kotimaiset levyn omistajat ja lahjoitusta tekevät: käyttäkää mieluummin tuota tilisiirtoa jos mahdollista.

JK

Admin

Aihe: Re: Tilaa tästä: KastleVania 4 DVD - 28/04/2013 23:26
Vanian Legendan 500kpl painoerän tilanne on nyt tämä:

120kpl levyjä jaettiin 12/2012-01/2013 postitse levyjä tilanneille + ääninäyttelijöille.
100kpl levyjä on päätynyt levitykseen Awiksen kautta Itä-Suomeen.
230kpl levyjä jaettiin Expolla 2013
10kpl on HOViNET studion kaapissa jemmassa arkistoituna

Minulla on omassa varastossani vielä jäljellä 40kpl, joita on siis mahdollista kysellä yksityisviestien välityksellä,
periaatteella: pakkaus- ja postimaksu + mahdollinen lahjoitussumma tulevat ensin ja sitten levy lähtee kuplamuovikirjeenä postiin.

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 20/09/2013 16:55.

Tämä viestiketju on suljettu.