upLdo
Kirjoittaja Robukka 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: upLdo - 08/04/2009 09:00
Hai! rekisteröidyin juuri.

Katso up`ll do-palikkani
YouTubessa kesto: 8min
Aihe: Re: upLdo - 08/04/2009 15:07
Nykytaidetta ymmärtämättömälle jäi tuosta käteen lähinnä epilepsiakohtaus;)
Aihe: Re: upLdo - 08/04/2009 15:32
Mulla näkyi tuo animaatio HYVIN huonolaatuisena? (Tarkoituskin?) Noh, mutta jos tuo olisi HD kuvalla niin uskoisin sen olevan jopa hieno.
(Sain juuri ja juuri selvää että kyseessä oli edes Duplot/Legot.)
Aihe: Re: upLdo - 08/04/2009 17:55
Tosi outo. en tajunnut:( Näin vain huonolaatuisia lego palikoita.PS nuhtelin sinua
ehkä vähän liikaa mutta käsittääkseni arvostelu on sellaista.
Aihe: Re: upLdo - 08/04/2009 18:38
Hessu ja Jesse, pitää vaan ymmärtää, että se on taidetta, mutta itse taidetta harvat ymmärtää! PS Päätä särkee vieläkin;)
Aihe: Re: upLdo - 09/04/2009 13:23
Kyllä minä ymmärrän taidetta.;)
Aihe: Re: upLdo - 02/03/2010 20:16
Tämä on arvostelupalsta joten sanon suoraan se oli mielestäni huono.Älä sentään lannistu tästä. Mutta tekisit juonellisia animaatioita. En pidä noista "rakennuspalikkanäyttelyistä". Hienosti se oli tehty ,mutta ei ollut kiinnostava.

Acticis

Hallituksen jäsen

RY:n jäsen

Aihe: Re: upLdo - 03/03/2010 09:51
Joo

Älä pahastu tästä mutta en ymmärrä tuota ollenkaan. Ja kuten joku jo mainitsikin tuo video taitaa olla tehty sellaiseksi jolla kidutetaan epilepsiapotilaita.

- Oskari

"We're livin' strange days..."

FLICK'R
Kuulun ANKP:een!
Aihe: Re: upLdo - 05/03/2010 22:46
Mielestäni tuo on kyllä varsin hieno ja mielenkiintoinen animaatio, animaatiot (kuten muutkin elokuvat) voidaan jakaa juonellisiin ja taide elokuviin, joissa oleellisinta ei ole juoni vaan esimerkiksi erilaiset visuaaliset hienoudet sekä/ tai musiikki. Hyvänä esimerkkinä tälläisestä mainittakoon Kubrickin 2001:Avaruusseikkailu, muuten aivan upea mutta juonesta ei tajuaisi mitään jollei olisi lukenut kyseistä kirjaa.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään