KastleVania - alphatestaus
Kirjoittaja JK 
Kirjoittaja
Viesti

JK

Admin

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: KastleVania - alphatestaus - 17/06/2010 20:50
Eli kun KastleVania etenee pikkuhiljaa niin alamme tarvita apuvoimia. Tämmöisessä projektissa tekijät sokeutuvat omalle teokselleen ja kun olen esim jonkun videopätkän editoinut ja nähnyt 20+ kertaa, niin en enää mitään bugeja siitä löydä.

Tarvitsemme SINUA apuun.

Vaatimukset:
- Sinulla on nopea nettiyhteys, koska siirrettävät tiedostot ovat kokoluokkaa 500-4000 megaa!
- Sinulla on Skype.
- Sinulla on aikaa katsoa 2-15min video 2-3 kertaa ja kirjoittaa txt-tiedostoon näkemäsi bugit ja lähettää ne minulle takaisin.
- Sinä et pelkää nähdä otteita Vaniasta etukäteen.
- Sinä et vuoda videota eteenpäin kellekään.

Jos täytät kaikki vaatimukset, niin ota yhteyttä Skypessä käyttäjään Jantzu.

Elo/syyskuussa aloitamme pikkuhiljaa testaamisen ja yksi testaaja saa vain 1-2 videopalaa työkseen = kukaan ei pääse näkemään liikaa, eikä työtäkään tule liikaa.

Foorumin Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 01/02/2012 19:40.
Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 17/06/2010 22:18
Mitä tuolla nopealla tarkoitat? Esim. 1 megatavu sekunnissa. Tai 10 megatavua sekunnissa?

Luuranko

Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 09:39
Monenko megan netti on riittävän nopea? Mielelläni olisin avuksi, ja voi sen Skypenkin tätä varten hankkia. Mutta saattaa kariutua netin nopeuteen...

E: En valitettavasti voi kuitenkaan olla avuksi, ei nimittäin ole erityisen nopea tuo netti. Ilmoitan, jos tulee muutosta.

-Pluurankeli

No, oikea elämä on vielä sairaampaa.

Brickshelf
Vuhvelituotanto

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 20/06/2010 15:27.
Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 09:51
Minulla toimii yleensä 1 megaa. Mutta mökillä 3 megaa. Kotona saattaa olla liian hidas netti. Kun silloin kerran lähetin skypellä sitä testiä Jantzulle netti toimi vain 0,3 megaa. Harvoin se niin hitaasti toimi.
Eli jos olen mukana niin kannattaa lähettää ne silloin kun olen mökillä. Kun tein nopeustestin katsoin ,että lähetys nopeus on monta kertaa hitaampi kuin latausnopeus.

Minä olen ehdokas jos en kariudu pois nettinopeuden takia.....
Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 10:42
Netin puolesta khyl onnistuis ja skypekin löytyy.Mutta en tiiä riittääkö kiinostus

JK

Admin

Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 14:44
Nopealla tarkoitan semmosta 5 megan nopeudesta ylöspäin, ettei tarvitse päivätolkulla tiedostoa lähettää :P

TheQ

Admin

Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 15:48
Offtopic: Yleensä verkkojen nopeudet ovat 10% ilmoitetusta. Eli esimerkiksi minun vanhempien netin "ilmoitettu" latausnopeus on 1 megabittiä per sekuntti ja sen todellinen maksimi latausnopeus on noin 100 kilobittiä per sekuntti. Oman asuntoni netti on taas "ilmotettuna" 10 Mb mutta todellisuudessa 1 Mb, (käytännössä 1,9 Mb jos kaikki on prikulleen oikein).

Ontopic: En valitettavasti voi auttaa tällä tavoin, Jantzu. Porukoiden netissä on muutenkin kestämistä, en halua miettiä sitä tilannetta kun nettiä ei voi käyttää kun lataan tuntitolkulla videota..

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.
Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 16:34
Juu.No minä olen päässy parhaimmillaan 5.6Megabittiä sekunnissa

JK

Admin

Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 17:07
TheQ:lle

Yleensä verkkojen nopeudet ovat mitä ilmoitetaankin, taidat sekoittaa bitit ja tavut? siinähän suhde on 8:1 eli aika lähellä sinun esimerkkisi 10%:a.
Aika paha mennä väittämään että nettiyhteydet toimis 90% alinopeudella :D

Meillä vanhemmilla oli "yhden megan" 1Mbit/s yhteys joka kyllä kiltisti latasi luvatun hieman reilu 100kt/s.
Minulla taas on 10 megan kaista, joka lataa aina kiltisti juuri sen luvatun eli n. 1200kt/s = 1,2 Mt/s

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 01/02/2012 19:41.
Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 17:13
Njaaha.no meillä on se 40M netti.joka lataa hyvi sen 5.6Mt/s
.Anteeksi äskönen kirjotus virhe
Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 18/06/2010 17:51
No jos Sonera ei nopeuta nettiyhteyttä niin en ole mukana.

JK

Admin

Aihe: Re: KastleVania - alphatestaus - 19/06/2010 10:00
Tässä esimerkki millaista palautetta sitten toivoisin:

Maxi kirjoitti palautteen megamaalisesta 11min kohtauksesta:

Ajatuksia ja korjausehdotuksia kohtauksesta 21:

Yleisesti luurankojen haihtumisanimaatiosta: kaikissa ei näyttänyt olevan liekkiä.

03:44-03:57; keskustelukuvat kaikki tulee ennen kuin portti nousee, heti portin nousuanimaation jälkeen miekankohotus ja hyökkäys.

~ 04:11; kuva voisi hieman täristä vertikaalisesti kun juoksevat "siltaa" pitkin.

04:54; enemmän still-kuvaa kun kirves on kypärästä läpi?

~ 05:00; koko tynnyrinheittopätkä huomattavasti nopeammaksi (luuranko liikkuisi nopeammin, toisaalta Justus pyörittelisi tynnyriä nopeammin ja tynnyri lentäisi ja luuranko särkyisi nopeammin).

05:30; motion-otokset nopeammiksi, koko videopätkä

06:13; Goffheatin puteli lattialla -still-kuvaa pidemmäksi, G selittää toimintamekanismia jne.

06:40; kalterien takana (edessä) piti juosta luurankoja hämärässä?

07:57; voiko Justuksen käsi tai ainakin miekka tehdä suuremman liikkeen? (isku on voimakas). Lisäksi koko ko. motion-pätkää nopeuttaisin.

~ 08:28; pelkät luurangon jalat tynnyrissä riittäisi - löytyykö paremmin valaistukseen sopivaa ja tarkempaa kuvaa? suttuisuus häiritsee hieman.

09:23; verta lisää ilmaan kun miekka lyödään selkään.

~ 09:40; koko sirkkeli-koneen horisontaalinen liike nopeammaksi.

11:05; onko mahdollista ajan puitteissa laittaa luurangot (pysähtymään ja) kaatumaan/hajoamaan kentälle haihtumisen sijaan?
Louhilaakson luurangotkin vain pysähtyivät ja lakkasivat toimimasta kun Trakulan loitsun vaikutus loppui, eivät haihtuneet.

Plussaa Justuksen rattaiden pyörittelystä +

Taisteluotosten saattaminen kronologiseen ja sulavaan järjestykseen vie aikaa :/

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 01/02/2012 19:41.

Tämä viestiketju on suljettu.