| Aiheet | Luettu | Viestejä | Viimeisin viesti |
|---|
 |
WIP - Agentti G54
Kirjoittaja legohullu234 | 2,736 | 16 | 05/04/2012 18:18 » Kirjoittaja LegoProductions5550 |
 |
WIP eli Mikä animaatio projecti sinulla on menossa?
Kirjoittaja Urpoukko films | 2,578 | 21 | 04/04/2012 17:01 » Kirjoittaja Legodino77 |
 |
Tupper Lario
Kirjoittaja OlenLeeko | 1,863 | 2 | 04/03/2012 11:17 » Kirjoittaja Legobuilder |
 |
Animaatiokilpailu #8: 9 videota, nyt äänestys + kommentit
Kirjoittaja JK | 2,851 | 29 | 02/03/2012 09:42 » Kirjoittaja Legodino77 |
 |
Tuoreita upeita animaatioita ulkomailta
Kirjoittaja JK | 2,034 | 7 | 23/02/2012 11:17 » Kirjoittaja aironmän |
 |
AironmanFIN tuotanto
Kirjoittaja aironmän | 1,930 | 5 | 23/02/2012 11:03 » Kirjoittaja aironmän |
 |
Animaatiokilpailu #8 teosten julkaisuketju (alkaa 10.2.)
Kirjoittaja JK | 2,492 | 20 | 12/02/2012 14:47 » Kirjoittaja JK |
 |
Animaatiokilpailu #8 käynnissä nyt
(Mene sivulle: 1 2)
Kirjoittaja JK | 4,625 | 37 | 09/02/2012 17:37 » Kirjoittaja November Films |
 |
Star Wars Stop-Motion
Kirjoittaja Copycat | 2,004 | 2 | 24/01/2012 16:16 » Kirjoittaja TheQ |
 |
Lego Minecraft
Kirjoittaja OlenLeeko | 2,290 | 4 | 14/01/2012 11:16 » Kirjoittaja Legobuilder |
 |
Mikä olisi hyvä videoeditointisofta, jossa pystyy laittamaan videoleikkeittä päällekäin (ilmainen)
Kirjoittaja November Films | 1,817 | 6 | 07/01/2012 18:44 » Kirjoittaja November Films |
 |
V.H:n animaatioita
Kirjoittaja V.H | 3,087 | 25 | 06/01/2012 13:21 » Kirjoittaja November Films |
 |
WIP -Vihreän smaragdin saari-
Kirjoittaja V.H | 2,185 | 16 | 27/12/2011 21:32 » Kirjoittaja Legobuilder |
 |
La Passion (by Lake)
Kirjoittaja JK | 1,712 | 2 | 21/12/2011 15:52 » Kirjoittaja Lake |
 |
Valkoinenpalikka
(Mene sivulle: 1 2 3 4)
Kirjoittaja Urpoukko films | 9,166 | 116 | 06/12/2011 13:50 » Kirjoittaja November Films |
 |
Mistä ääniefektejä?
Kirjoittaja lego2000 | 2,739 | 4 | 02/12/2011 15:28 » Kirjoittaja Ozto |
 |
Finland Brick:n Animaatiot
Kirjoittaja Finland Brick | 1,959 | 11 | 01/12/2011 19:17 » Kirjoittaja Finland Brick |
 |
Lé Motormeat - BriGo ja muita ikivihreitä
Kirjoittaja moto | 2,511 | 16 | 25/11/2011 16:16 » Kirjoittaja Heguli |
 |
minifigure productionsin tulo
Kirjoittaja pizzaboy37 | 1,814 | 12 | 24/11/2011 16:16 » Kirjoittaja JK |
 |
Kooberzin Battle of the Brick, Built for Combat
Kirjoittaja TheQ | 1,657 | 7 | 22/11/2011 20:23 » Kirjoittaja November Films |
 |
Animaatiokilpailu #8 Suunnittelua
(Mene sivulle: 1 2)
Kirjoittaja Erythron82 | 4,001 | 57 | 22/11/2011 17:40 » Kirjoittaja JK |
 |
Agentti G54 jakso 2
Kirjoittaja legohullu234 | 1,626 | 4 | 20/11/2011 20:02 » Kirjoittaja V.H |
 |
hyvä videonmuokkausohjelma
Kirjoittaja pizzaboy37 | 3,832 | 10 | 17/11/2011 16:31 » Kirjoittaja pizzaboy37 |
 |
Kumpi on parempi, webbikamera vai videokamera (camcorder)
Kirjoittaja November Films | 2,222 | 20 | 16/11/2011 16:57 » Kirjoittaja November Films |
 |
miten saa legon lentämään ilman käsien näkymistä?
Kirjoittaja ttn523 | 3,229 | 29 | 13/11/2011 11:36 » Kirjoittaja V.H |
 |
Paras koskaan katsomanne lego animaatio
Kirjoittaja lego logo | 1,813 | 7 | 12/11/2011 17:06 » Kirjoittaja Legodino77 |
 |
HD Stop-motion ohjelmia?
Kirjoittaja ressu24 | 2,532 | 19 | 08/11/2011 21:07 » Kirjoittaja November Films |
 |
lego animaatio leffa
Kirjoittaja joona060 | 1,713 | 5 | 07/11/2011 17:17 » Kirjoittaja November Films |
 |
Pate&Suga esittää: Klaanon-traileri
Kirjoittaja Eero | 1,807 | 5 | 31/10/2011 17:32 » Kirjoittaja Olen Joku Kapura |
 |
Onko digitaalinen järjestelmäkamera hyvä vaihtoehto animaatioiden kuvaamiseen?
Kirjoittaja November Films | 1,732 | 3 | 19/10/2011 10:50 » Kirjoittaja November Films |