Model Expo 2011 - Esittelijät & liput
Kirjoittaja TheQ 
Kirjoittaja
Viesti

TheQ

Foorumin admin, tiedottaja

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 13/02/2011 23:17
Noniih, nyt alkaa olemaan jo uutta vuotta 2011 menty niin pitkälle että on aika alkaa kyselemään Model Expon esittelijä- ja lippu-asioita! Totuttuun tapaan noin 10 henkilöä saa esittelijäpassin ja mukana tulevan ylhäisen Esittelijän tittelin toimenkuvaan kuuluvien vastuiden mukana. Esittelijäthän ovat siis niitä Takomolaisia jotka koettavat pysytellä loossimme lähistöllä ja ovat valppaina juttelemaan yleisön kanssa sekä katselemaan etteivät teokset ala katoilemaan. Johtuen toimenkuvasta, suosimme esittelijän paikalle tälläkin kertaa vähän vanhempia ja kokeneempia harrastajia jotka pystyvät olemaan mahdollisimman pitkään Expo-alueella. Tällä lailla vältetään ylenpalttista kiirettä ja hosumista: Kun on monta silmäparia paikalla, on helpompaa joidenkin käydä pitämässä taukoa.

Mutta vaikka esittelijäksi et pääsisikään tai haluaisikaan, on tässä ketjussa jotain sinullekin. Tälläkin kertaa koetamme saada lippuja alennettuun hintaan Model Exposta ja kuten viime kertoinakin, meidän olisi hyvä tietää paljonko lippuja tarvitaan. Vuosina 2009 ja 2010 alennettujen lippujen hinnat olivat 2€ per kipale eli ne olivat tuntuvasti halvempia. Niiden kanssa taisi myös välttää lippujonossa seisomisen mutta en nyt sitä ihan varmuudella voi sanoa.

Homma toimii nyt niin että kaikki esittelijä-halukkaat käyvät Doodlen aikatauluun kertomassa milloin voivat olla paikalla ja jotka haluavat peruslippuja ostaa niin kertokoon tässä ketjussa ne määrät mitä tarvitaan. Ottakaa huomioon että yhdellä lipulla pääsee yhden kerran sisälle joten ne jotka ovat useampana päivänä tulossa käymään, ottakaa asia huomioon.

Nyt saimme uutta tietoa Expoilta! Tässä tämän vuotiset liput hintoineen:

• Kutsuvieraslippu - 2,5€ - Toimii pääsylipun tavoin eli kerran sisään ja kerran ulos
  • Lisäpassi - 10 € - Toimii kuten esittelijäpassi eli kaikkina kolmena päivänä voi tulla sisään ja mennä ulos niin monta kertaa kuin haluaa ja voi vierailla esittelijöille tarkoitetuissa tiloissa

Kutsuvieraslippuja saa pyytämällä ja hyvillä perusteilla ja lisäpasseja pyytämällä ja vielä paremmilla perusteilla. Lippujen määrää rajoitetaan tarpeen tullen mutta yleisenä käytäntönä on että kaikki perustellut liput annetaan, esim. jos olet ala-ikäinen ja vanhempasi haluaa tulla mukaan koko tapahtuman ajaksi, lisäpassi voi olla paikallaan.

Liput maksetaan tapahtumassa joko TheQ:lle tai Awikselle. Niiden saannista kerrotaan lisää myöhemmin.

Tämän vuoden esittelijät ovat: TheQ, Awis, Ana96, Pate-Keetongu, BCii, Luuranko, Mikke, Oskari, Hankalakala, Jantzu

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.

Muokattu 4 kertaa. Muokattu viimeksi 07/04/2011 21:09.

Jantzu

Admin, Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 14/02/2011 15:49
Olen paikalla koko ajan, mutta en tietenkään ole esittelijä koko aikaa...

Blighterille tarvitaan 2€ liput joka päivälle, eli kolme lippua varaan.

Palikkatakomon perustajajäsen, Admin, MOC-rakentaja, Animaattori.
Instagram/Erythron ¤
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 15/02/2011 11:41
Tullaan koko perhe vierailulle expoille jos saadaan liput (5kpl).

Lisäksi tulen Bandomarin kanssa rakennukseen ja purkuun. Mulla on Takomon setti Imperial Flagship, tuon sen myös.
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 15/02/2011 14:37
Minä tartteisin torstaille rakentajan lupia/passeja/lippuja tai mitä lie ovatkaan ja sunnuntaille kolme kpl vapaalippuja (minulle, isälleni ja pikkuveljelle)

EDIT: okei, kiitos Q.

-_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_-

"It's better to die for the Emperor than live for yourself."

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 15/02/2011 21:00.

TheQ

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 15/02/2011 17:27
Huomautus: Torstaina on rakennus-tilaisuus eikä silloin tarvitse lippuja. Riittää kun mainitsee että on tulossa Takomon loossia rakentamaan.

-Q

plastic

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 15/02/2011 21:19
Pääseekö noilla kahden euron lopuilla myös Lapsimessuille?
--
Janne

TheQ

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 15/02/2011 21:31
Jep, liput ovat koko alueelle eli myös Lapsimessuille ja Pet Expoon.

-Q

Awis

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 15/02/2011 21:35
Viime vuonna pääsi ainakin kaikille messulle yhdellä lipulla !
Toivottavasti myös tänäkin vuonna, pitää selvitttää kun hommataan nuo liput!

Awis
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 15/02/2011 21:42
Mulle kelpaisi kanssa nuo alennusliput (6kpl).

Eero

Moderaattori

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 16/02/2011 20:05
Minulle kelpaa esittelijäpassi ja isälle vapaalippuja 2-3 kpl. Klaanilaisten vapaalipuista ilmoittelen kun saan varmistettuja tietoja.

----------------------------------------
Cyclopics Bricks -blogini

Kuulun ANKP:een!
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 16/02/2011 21:11
Jos mahdollista mulle vois varata yhden kipaleen alennuslippuja, en oo varma vielä lähdenkö tutustumaan expoihin

plastic

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 16/02/2011 21:42
Ottaisin neljä lippua. Riittääkö tämä viesti vai pitääkö tehdä jotakin muuta myös?
--
Janne

TheQ

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 16/02/2011 22:53
Plastic, viestiketjussa riittää. Kerron myöhemmin miten ne liput sitten saa Expolla.

-Q
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 17/02/2011 11:37
Tulen ainakin viikonlopuksi ja tarvitsen näillä näkymin yhden lipun. Ilmoittelen myöhemmin saanko koulusta anottua lomaa perjantaiksi.
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 17/02/2011 15:50
Minulle tulisi kolme lippua, kiitos. Ja tulisin myös rakennukseen ja purkuun.

Luuranko

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 17/02/2011 18:31
No, minulle tietysti kävisi tuo esittelijäpassi.
Viime Expoilla en välttämättä ollut mikään ihanne-esittelijä, mutta ottaen huomioon olin paikalla ensimmäistä kertaa.
Sen jälkeen harmitti, kun ei enempää puhunut näyttelyvieraiden kanssa, mutta onneksi nyt on uusi mahdollisuus.

-Pluurankeli

No, oikea elämä on vielä sairaampaa.

Brickshelf
Vuhvelituotanto

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 18/02/2011 08:13
Minäkin tarvitsisin vielä tuota Esittelijän passia sunnuntaille jos minut huolitaan esittelijäksi. Minäkään en vieraiden kanssa paljoa puhunut, Mitä nyt vähän kerroin teoksista ja huusin: PAITSI JUNAT!*nolo*, mikä ei oiken kaikkien mielestä ollut kovin hauskaa. Noh, toivottavasti osaan hommani tällä kertaa paremmin.

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 18/02/2011 21:13
Mulle riittäis 2 lippua, kiitos :)

legorides

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 18/02/2011 22:11
Varaisin 3 lippua, kiitos!

Acticis

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 18/02/2011 22:16
Olisi kiva saada se passi vaikken mikään hirveän aktiivinen ollut esittelijänä viime Expoilla. No koitan toimia paremmin tänä vuonna.

- Oskari

"We're livin' strange days..."

FLICK'R
Kuulun ANKP:een!
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 22/02/2011 13:37
Olen tulossa paikalle, joten jos yhden peruslipun saan, niin se olisi enemmän kuin mukavaa!

lahti

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 23/02/2011 01:53
Lainaus
HK
Olen tulossa paikalle, joten jos yhden peruslipun saan, niin se olisi enemmän kuin mukavaa!

Sama!
Kelpaisi oikeastaan kaksikin. Tosin jos lippusia on vain hyvin rajattu määrä, etusijalle sopisi toki mennä niiden, joilla on tuotavaksi jotain pöydäntäytettä.

Awis

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 23/02/2011 02:19
Olis muuten mukavaa, jotta ne jotka tulee ale lipuilla vois auttaa esittelijöitä huilitaukojen ja pahojen ruuhka aikojen valvonassa, vai kuulostaako kohtuuttomalta avun pyynnöltä?

Esittelijöitä ja oppaita ei koskaan ole liikaa, jos kansaa tulee viimevuoden malliin
Ja varsinkin Bio-klaanilaiset vois varautua välillä valvomaan ja esitteleen erillisten töidenpöytää, jos Takomo tulee saamaan esittämäni näyttelyalueen kokonaisuudessa hyväksyttynä käyttöön.

Esitin alueemme pinta-alaksi noin 90m2 , käsittäen 3 omaa 1.2mx2.4m pöytää ympärikuljettavat suoja aidattuina (1m ympäri) ja 5 kpl messukeskuksen pöytiä loosississa aidattuna/ takaseinillä varustettuna. Joten töille pitäs löytyä sijoituspaikkoja ja valvojille tarvetta pyörimään silmäkovana vahtimassa, isijä ja äitilöitä näplimästä töitämme?

Awis

Jk minä ja Ana esitellään ja Susu ja Legorex avustaa tarvittaessa,että lappuja siltä pohjalta!
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 23/02/2011 14:22
Hei! Kirjauduin sisälle tänne taas pitkästä aikaa. :D

Niin, Model Expo. (jeeeee!) Rakennelmia otan matkaan ja halukas olisin myös esittelijäksi, mutta pääsen vasta perjantaiksi paikalle, joten vastuuaikoja sellaisen aloituksen mukaan voin ottaa. Maanantaiaamuna on jo koulua täällä Oulussa, eli ihan viimeiseen asti sunnuntaina myöskään en varmaan voi jäädä paikalle. Jos ei tällainen aikataulu esittelijän tehtävään sovi, anoisin siinä tapauksessa tätä alennettua peruslippua kolme kipaletta. :)
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 20/03/2011 13:56
Varaisin 4 lippua, jos onnistuu vielä. Kiitos.

ptLeskinen

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 20/03/2011 22:11
Enpäs ollut tätä huomannut aiemmin 4 kpl lippuja jos onnistuu, kiitos.
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 03/04/2011 14:03
Jos on vielä mahdollista saada niitä lippuja niin mieluiten neljä lippua mutta kaksi tai kolme kipaletta käy myös hyvin.

EDIT: Q tuossahan juuri sanoin kuinka monta lippua tarvitsisin.

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 03/04/2011 18:50.

TheQ

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 03/04/2011 14:05
Jesse, montako lippua tarvitset itsellesi ja moniko menee muille?

-Q
Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 03/04/2011 16:08
Minä tarvitsisin lipun sunnuntaille.

EDIT: Ai jaa, ei sitten mitään.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 03/04/2011 16:15.

TheQ

Aihe: Re: Model Expo 2011 - Esittelijät & liput - 03/04/2011 16:13
Lainaus
megaman
Minä tarvitsisin lipun sunnuntaille.

Jos olette ilmoittaneet lippu-tarpeistanne jo Doodleen, ei teidän tarvitse täällä ilmoitella. *hymyilevä*

-Q

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään