Uudet jäsenet!
Kirjoittaja TheQ 

Ziria

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 18/04/2024 15:47
Moi!

Olen uusi Palikkatakomossa. Kuulin Takomon olemassaolosta viime syksynä Helsingin rakentelutapahtumassa, kun kävin perheen kanssa ihastelemassa kaupunkia. Silloin liittyminen jäi vielä muhimaan ajatuksen tasolla, kävin kyllä foorumia lueskelemassa.

Olen nelikymppinen nainen, joka löysi legot korona-aikana. Ostin kokeeksi pari pientä settiä viihdykkeeksi kotiin. Kun ne oli kivoja, piti kokeilla vähän isompaa settiä (Kortteli), joka oli vielä paljon hauskempi rakennuskokemus. Siitä se sitten lähti. Ensin kokoilin pääasiassa modular buildingeja ja creatorin talosettejä, sitten löytyivät Rivendell ja uudemmat castlesetit. Viimeisimpänä villityksenä on alkanut kiinnostaa Friendsin isommat setit, vaikka mininukkejen takia sivuutin ne aika pitkään.

Toistaiseksi olen rakennellut enimmäkseen valmiita settejä, viimeisen vuoden aikana silloin tällöin jotain MOCeja joko yksin tai yhdessä puolison ja lapsen kanssa. Monenlainen rakentelu minifiguskaalassa kiinnostaa kaupunkiympäristöstä avaruuteen ja "realistisesta" tyylistä täysin mielikuvitukselliseen.

ShavenWookie

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 18/04/2024 21:48
Tervetuloa Ziria! Legoilu ei ole mitenkään iästä tai sukupuolesta kiinni. Oma eläkkeellä jo pitkään ollut äitini on tykännyt tehdä botanical sarjaa ja työpaikalla on monenlaisia rakentelijoita, jotka jaksavat kertoa minulle uusista ostoksistaan. Monet meistä saa olla kiitollisia Piipoon tapaisista tapahtumista, minne on matala kynnys mennä katsomaan muiden teoksia ja inspiroitumaan.

Eemeli

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 19/04/2024 08:28
Moro!

Olen 1999 syntynyt LEGO-intoilija Tampereelta. Työskentelen elokuva- ja tv-alalla. Olen rakennellut aivan pienestä asti ja pysynyt LEGO-harrastuksen parissa läpi ikäni. Ainoa hiljaisempi aika oli armeijan ja opiskelujen aloituksen aikana, kun raha ja aika olivat tiukemmalla. Aikuisena LEGOista on tullut aivan uudenlainen merkittävä harrastus, jolla saa rauhoittua näpertämään ja purkamaan luovuuttaan.

Eniten LEGOjen parissa kiinnostus piilee MOC-puolella ja erityisesti hahmopohjaisissa teoksissa. Settejä hankin silloin tällöin, mutta suurimmaksi osaksi kolikot menevät osiin. Rakentajana pidän itseni haastamisesta käyttämällä erikoisia, tai harvinaisia osia. Olen yhdistänyt tähän harrastukseen myös intohimoani videopuoleen ja teenkin LEGO-sisältöä YouTubeen, TikTokkiin ja Instagramiin nimellä Eemeli Creative.

Lempiteemani ovat Bionicle ja Castle. Nämä myös selkeästi heijastelevat rakennelmiini.

Osallistuin ensimmäistä kertaa LEGO-tapahtumiin näytteilleasettajana tänä vuonna Tampereella ja Turussa, joka avasi aivan uuden ulottuvuuden harrastukselle. Myös Helsinkiin olen menossa, eikä jää varmasti viimeiseksi, eli nähdään LEGOjen parissa! :)

-Eemeli

Smaki

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 19/04/2024 09:58
Moi,
liityin jäseneksi alkuvuodesta, eikä kyllä kaduta. Kivan aktiivista ja kannustavaa porukkaa täällä.

Itsestä sen verran, että olen syntyyt -71 Helsingissä. Ensimmäisen Lego settini, Bungalow 232:n, sain vuoden -77 tienoilla ja siitä lähtien on legot kulkenut matkassa. Pieniä pausseja on tietenkin ollut, kuten ne kuuluisat "teini-ikä" ja " ruuhkavuodet", mutta edelleen löytyy niitä 232:n paloja varastosta *hymyilevä*

Tällä hetkellä keskityn lähinnä Harry Potter setteihin, joista rakentelen omaa Hogwarts- maailmaa yhdessä siskoni, tyttäreni ja siskon tyttären kanssa. Siskollani on lisäksi Fabuland kokoelma, jota yritämme jatkuvasti kartuttaa.

Viime vuonna osallistuimme ensimmäistä kertaa LEGO-tapahtumaan Helsingissä ja sen jälkeen olemmekin olleet jo Tampereella ja Turussa. Legot ovet tuoneet paljon iloa elämään ja on ollut mukavaa nähdä miten ne tuovat iloa muillekin näiden LEGO-tapahtumien kautta.

Tampereen- tapahtuman kyselyiden innoittamana, teimme itsellemme instagram tilin, josta meidät löytää nimellä Whereismybrick.

- Sari
Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 18/06/2024 16:56
Moi!

Olen hiukan epävarma onko tämä ketju tarkoitettu vain niille jotka ovat maksanneet noi 20 Euroa vai myös niille jotka ovat rekisteröitu forumiin. Mietin vielä pitäisinkö ottaa vielä toi askel.

Kuten varmasti huomaatte, suomi ei ole äidinkieltäni enkä pääse harjoitella sitä paljoa koska asun Tanskassa. Olen jäsen tanskalais LUGia mutta ei pitkään. Olen vasta ruvennut näytellemään omia rakennukset mutta toivan tehdä sitä enempää. En tie olisiko ylipäätään mahdollista olla mukana näytelylle Suomessa.

Ja huomaan että ennen yritän kirjoittaa lisää minun on löytävä miten pääsen pois tanskan kielen autocorrectisa koska joudun toistamaan joku toinen sana.

TheQ

Foorumin admin, tiedottaja

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 18/06/2024 21:33
Hei vain @Penny, tämä ketju on tarkoitettu ihan kaikille uusille jäsenille! Olet siis tanskalainen mutta oletko kenties muuttamassa Suomeen vai muuten vain opetellut suomen kieltä? Ruotsia täällä jotkut osaavat mutta tanska on vähän harvinainen kieli Suomessa.

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.
Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 20/06/2024 15:40
Olen suomalainen mutta suku on ruotsinkielinen. Paitsi että äiti on tanskalainen, ja elämä on mennyt niin päin että asun pysyvästi Tanskassa. Mutta silloin tällöin pääsen Suomeen ja ei vain koska olen tapaamassa sukua.

Suomea olen pääasiassa oppinut yliopistolla. Halu ylläpitää sitä on, mahdollisuuksia on vaikea löytää. Kun huomasin että on LUG Suomessakin niin ajattelin että ehkä tämä olisi hyvä tapa harjoitella sekä legoharrastus että suomen kieltä.

Olen vasta alkanut rakentamaan MOCia viime vuoden aikana - muuten olen enimmäkseen keräilyt settiä. Minulla on monta muuta harrastusta (liian paljon), viisi kissaa ja oma koti. Jouduin "ennen-aika" eläkkeen yli 10 vuotta sitten psykisistä syistä ja olen viime vuosien aikana ruvennut tottumaan uutteen elämään.

FullBrickDev

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 20/06/2024 20:54
Suomessa näyttelyitä järjestää pääasiassa Pii Poo, joiden tapahtumiin osallistuminen näytteilleasettajan on ilmaista! Pii Poon näyttelyihin ilmoittaudutaan heidän nettisivuillaan, ja sieltä saa sitten vahvistuksen näyttelyyn pääsemisestä. En ainakaan itse uskoisi, että pitäisi olla mitään ongelmaa Suomen näyttelyihin osallistumisessa, kunhan palikat kulkeutuvat Tanskasta tänne ja sinne takaisin! Olenpa kuullut että jotkut suomalaiset käyvät Virossa asti näyttelemässä. Näyttelyissä on settejä ja MOCceja, taitovaatimuksia ei ole.

Rohkeasti mukaan vain jos kiinnostaa! Palikkatakomolla on yleensä Pii Poon näyttelyissä oma pöytä, johon pääsee jäsenenä (en muista, pitikö maksaa jäsenmaksu sitä varten). Siellä tutustuu helpoiten aktiivisimpiin näytteilleasettajiin, ja moni on myös Instagramissa aktiivisia.

Juissi86

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 24/06/2024 22:53
Morjesta!

Juho Horila, Kiikka (sastamala)

Aiempana vuotena (2023) tuli käytyä piipoon lego messuilla niin Porissa kuin Tampereella. (sisko totesi et sähän voisit ilmoittaa omat teknikit) Tampereella oltiin alkuvuodesta

Meikä on nyt 38v ja tekniikka legoja harrastelen suurimmaksi osaksi. Oikeastaan koko ikä on tullut legoja harrasteltua, teini iässä tuli ehkä pieni taantuma, mutta silti tuli ostettua vuoden "paras" Technic lego

Tampereella(2024) piipoon messuilla olin ensimmäistä kertaa näytteille asettajana. Erilaisilla "keltaisilla technic legoilla".

Toisen kerran Porissa (2024),
Liebherr Crawler Crane LR 13000(satakunnan kansa), molemmissa ollut mukana, mukana oli kaikenlaista Technic- sarjaa

Terveisin:
Juissi86

Legofanaatikko

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 15/07/2024 23:22
Moro vaa kaikille!

Muutamia kertoja Tuomaksen kanssa jutellu menneinä vuosina ja joo päätin eilen liittyä mukavaan ryhmäänne.

Joo jos vähä itsestäni kertoisin jotain:

Nimimerkin takaa paljastuu Teemu Kumpeli, olen vaasalainen pian 45 -vuotias konkari, 3 lapsen faija, parit aikuiset ja nuorimmaisin täyttää 6v. Työskentelen vanhusten parissa palvelutalossa hoitajana. Mitä tulee legoihin. Niin lapsuudessa ekan setin saanut tyyliin 3 vuotiaana, oli joku paloauto täytyis tsekata mikä numero oli mikä oli. Legoilla tuli leikittyä aina 90-luvun alkuun ja vika setti oli tää 90 luvun alun paloasema. Eli alkoi ja loppui paloasema teemaan.

No 2000 -luvun alussa nää vanhemmat lapset viettivät nuoruuttaa ja taas tupa täyttyi legoista. No silloin kasailin valmiita settejä. Ei vielä varsinaista himoa legoihin. No oltii koko perhe koronassa tammikuus 2022 ja cmorelta Lego Masters Usa... voi pojat mikä innostus. Lego masters kiihdytti omaa harrastus uraa ja sillä tiellä ollaan. Legoja on tupa ja nykyään varasto täynnä ja loppua eikä intoa näy. Nykyään aika kaikki ruokainen vaikkakin citystä kun puhe niin paloasemat... nehä löytyy kaikki ja lähes kaikki kulkuneuvot... mutta myös adult legot olleet kova sana kuten huvipuistot myös. Kysykää jos joku askarruttaa.

RudeCreations

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 31/08/2024 13:21
Laitan vielä tännekkin niin onpahan kaikilla alustoilla:

Kakskytjotain vuotias keski-suomesta. Harrastus lähti käyntiin joskus 2008-2009 kun mutsi osti laivalta setin 7667 (Imperial Dropship). Samoihin aikoihin alkoi kiinnostamaan Star Wars. Joskus 2012 paikkeilla kiinnostus Legoihin lopahti. Jotain satunnaisia settejä kuten SW joulukalenteria ostellu sitten 2020 lähtien ja 2022 eteenpäin kiinnostanut sit enemmän.

Ostellut lähinnä kiinnostavia SW settejä, mutta ne vielä laatikoissa. Nyt uuden asunnon myötä enemmän tilaa harrastaa ja tarkoitus olisi jotain MOC:eja ruveta väsäämään ja olemassa olevia settejä kasaamaan. Syöksykierre harrastukseen kuitenkin tuntuu vain kasvavan ja hankitoja kertymään.

Tällä hetkellä haasteena palikoiden järjestely + säilöntä. Kuun alusta muutettiin uuteen kämppään ja tavarat hakee edelleen paikkaansa. Reissu Ikeaan suunniteltu lokakuulle, joten nyt lähinnä yritän jotain väliaikaista keksiä.

Teemoina tällähetkellä lähinnä Star Wars sekä lapsuudessa kiinnostaneet Castle, Bionicle ja jotain satunnaisia kuten Power Miners. Katsotaan mihin sitä tässä innostuu...

Ja tosiaan tavoitteena tälle vuodelle Seinäjoen ja Jyväskylän tapahtumissa käydä turistina.

Legolassi

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 31/08/2024 15:36
Kiva saada lisää porukkaa Keski-Suomesta! Tervetuloa joukkoon ja tule ihmeessä messuille huikkaamaan

SamuTheBuilder

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 20/10/2024 17:29
Moikka kaikille!

Oon 14-vuotias poika Espoosta, eli ehkä sitten ensi vuonna takomon jäsenyys tiedossa. Rakentelen pääosin omaa Lego-kaupunkiani, mutta välillä vähän muutakin (osallistuin just tuohon Liike-syyskisaan). Pienestä asti olen Legoja rakennellut, mutta nyt tässä viime vuosina olen alkanut ostella niitä isommille tarkoitettuja settejä ja rakennella vähän omiakin luomuksia.

Mut löytää YouTubesta täältä, missä muun muassa teen Lego-videoita.

Minka

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 27/10/2024 20:21
Moi!

Legot ovat kuuluneet elämääni enemmän ja vähemmän siitä saakka, kun olen syntynyt. Vanhimmat tallessa olevat legoni ovat vuodelta 1978, legon keltainen ensimmäinen linna. Lapsena ja nuorena olisin halunnut saada paljon legoja, mutta en niitä sitten juurikaan saanut. (Ankea lapsuus ;-))
Kun sain omat pojat vuosina 2002 ja 2005, niin siitä saakka olen tehnyt yhdessä heidän kanssaan legoja ja niitä on kertynyt mittavat määrät kotiimme. Pojat eivät ole enää aikoihin rakentaneet mitään legoista, joten jäin yksin niitä rakentelemaan.
Olen ollut näytteille asettajana hyvin monissa PiiPoon legomessuilla Helsingissä.
Lemppari sarjani ovat yhä vanhat castle linnat, merirosvolaivat ja star wars legot. Lisäksi taru sormusten herra ja hobitti legot, sekä tykkään myös arkkitehti legoista ja erilaisista rakennuksista.
Yritän tässä pikku hiljaa harjoitella moc-legojen tekemistä. Olen ihaillut muiden hienoja rakennuksia.
Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 31/12/2024 23:06
Nimimerkit: testudo, turtle, kilpikonna... (kyllä kaikki tarkoittavat samaa).

Kerään ja MOCcaan LEGO:n ORIGINAALI teemoja. Kokoelmassa 280 settiä. Brickset <3

ICONS/Space System (2022-)
CITY/Space (2011, 2015, 2019, 2022, 2024-)
Galaxy Squad (2013)
Alien Conquest (2011)
Space Police 3 (2009-2010)
- - - - - - - - - -
The LEGO Movie 2 (2018-2019)
The LEGO Batman Movie (2017-2018)
The LEGO Movie (2014-2015)
Ultra Agents (2014-2015)
Dino (2012)
Monster Fighters (2012)
Pharaoh’s Quest (2011)
Atlantis (2010-2011)
Power Miners (2009-2010)

Inhokki teema: Dreamzzz... ÄLKÄÄ PAHOITTAKO MIELTÄ! Minusta tuo teema vie tilan paremmalta LEGO original teemalta. Ikävä kyllä :/

Tiippitapio

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 26/02/2025 19:20
Moro!

Olen 24 v. LVI-talotekniikan insinööriopiskelija Tampereelta. Legoilla olen leikkinyt pienestä asti, vaikkakin dark age kesti muutaman vuoden. Lukioikäisenä tein paljon taikatemppuja ja legot olivat vähemmällä.

Nuorempana kovia legon teemoja olivat castle, exo-force ja bionicle. Maininnan ansaitsevat vielä Power miners ja Atlantis. Lemppari setti on kääpiöiden kaivos Castlen fantasy eralta. Taitaa olla ainut setti, jonka osat ovat vielä yhdessä laatikossa, mutta siitäkin olen pöllinyt osia omiin tekeleisiin.

Lego harrastus nyt parikymppisenä lähti siitä, että halusin nähdä Gondoliinin pienoismallin, eikä sitä mistään löytynyt. Omien tekeleiden rakentaminen on kivaa ja sitä onkin nyt tullut tehtyä. Taitaa Gondoliinin rakentaminen olla niin iso unelma, että en pääse sitä karkuun vaikka yrittäisin.

Kallion, veden ja puiden rakentaminen on tällä hetkellä kiinnostavinta. Tällä hetkellä tavoitteena oppia erilaisia rakennustekniikoita, jotta luovuus ja hauskanpito saavat enemmän tilaa.

Piipoon näyttelyissä on ollut kiva meininki, joten enköhän niissä pyöri jatkossakin.

-Tiitus

Möbius

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 31/03/2025 22:28
Tervehdys kaikki!

Olen nelikymppinen MOC-rakentaja Turusta. Rakastuin legoihin uudestaan sitten lapsuuden vähän vahingossa kolmisen vuotta sitten. Pikakurssitettuani itseni siihen mitä kaikkea palikkarintamalla on tapahtunut sitten Classic Spacen ja Fabulandien, tajusin, ettei valmiiden settien kokoaminen tyydytä aikuisenakaan tarpeeksi vaan väkerrän mielummin omiani.

Aloin keräillä osia ja rakennella sekä valokuvata kustomoituja minifiguja ja kohtauksia läheisistäni ja toisesta rakkauden kohteestani: Jane Austenin Sanditon-romaanista ja siihen perustuvasta tv-sarjasta. Sekä LEGO-rakentelu että pukudraamat osoittautuivat nopeasti myös tarpeelliseksi eskapismiksi ja tehokkaaksi vastalääkkeeksi koronapandemian, työn, Ukrainan sodan jne. aiheuttamaan stressiin.

Homma sitten tietysti eskaloitui rakenteluhimojen yltyessä ja dopamiinien paukkuessa aina kun sai jonkun teknisen tai tarinankerronnallisen haasteen ratkottua. Toissa viikonloppuna toin pöljät harrastukseni ylpeästi julkisiksi osallistumalla kokonaisella LEGO Sanditon -dioraamalla (2 x 3,5 baseplatea) PiiPoon Turun messuille. Vastaanotto oli pökerryttävän hieno, kiitos vielä täälläkin kaikille jotka tulivat juttelemaan ja ottivat heti lämpimästi osaksi yhteisöä.

Läheisten minifigurakentelut jatkuvat ja kaipa tuota LEGO Sanditoniakin kehtaa uudestaan ulkoiluttaa. Muutoin seuraava projekti vielä fundeerauksessa...

Pauliina

JK

Admin, Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 01/04/2025 07:20
Tervetuloa Ziria, Eemeli, Smaki, Penny, Juissi86, Legofanaatikko, RudeCreations, SamuTheBuilder, testudo80, Tiippitapio ja Möbius!

Ilman muuta hyvä että uudet foorumijäsenet kirjoittaa tähän ketjuun.

Liian harva tosin niin tekee, kun reilussa vuodessa tosiaan vain 11 esitellyt itsensä tässä.
Kuitenkin yli 60 käyttäjää on rekisteröitynyt vuoden aikana lisää tänne... Yhteensä tilejä on luotu jo 1524 kpl foorumiin.
Juuri eilen kuulemani tiedon mukaan RY-jäseniäkin on nyt jo huimat 103 hlö.

Palikkatakomon perustajajäsen, Admin, MOC-rakentaja, Animaattori.
Instagram/Erythron ¤
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Betonimike

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 03/07/2025 12:42
Hei,

Täällä oma Legoharrastus alkoi parisen vuotta sitten, kun oma tytär innostui myös niillä leikkimään. Yllätyin suuresti, kuinka paljon ne olivat muuttuneet omasta 90-luvun lapsuudesta palikoiden ja värien lisääntyessä hurjasti. Lapsuudessa itsellä ei ollut hirveästi palikoita, vaikka tykkäsin niistä kyllä kovasti jo silloin. Varmaan perheen taloudellinen tilanne rajoitti jonkin verran niiden hankkimista. Näin jälkikäteen katseltuna huomaan, että minulla ei ollut mitään isoja eikä kalliita settejä kotona. Oma Legoilu jäi myös yllättävän lyhyeksi lapsena, kun pelikonsolit veivät mennessään.

Rakentelu on kuitenkin aina ollut mieluisaa puuhaa, olenhan työskennellyt rakennusalallakin melkein 15 vuotta ja viimeisin työ betonielementtitehtaassa oli hyvin verrattavissa Legoilla rakenteluun. Joka päivä kuvien perusteella tehtiin uutta elementtiä yhdistelemällä erilaisia muottiosia. Kuulostaa varmasti tutulta jokaiselle palikkaharrastajalle. Nyt kuitenkin tarkoitus jättää rakennusala taakse ja etsiä uutta suuntaa omalle elämälle. Se on kuitenkin varmaa, että palikat jäävät elämään.

Minun suurin heikkouteni on selvästi luovuuden puute. En ole ikinä ollut missään asiassa kovinkaan luova ja toivoisinkin että jossain vaiheessa palikoilla touhuilu lisäisi omaa luovuuttani. Kadehdin suuresti luovaa porukkaa, joita verkko tuntuu olevan pullollaan. Samalla osaan kuitenkin iloita toisten osaamisesta ja onnistumisista. Instagram on täynnä upeita teoksia ja mahtavia ideoita. Toistaiseksi olen pääsääntöisesti rakennellut ohjeista, mutta toivoisin että tulevaisuudessa pystyisin myös tekemään enemmän omia teoksia.

Vaikka tyttären innostus on alkanut jo vähän hiipumaan, minulla on selvästi lisääntynyt kiinnostus palikoita kohtaan. Haluaisin enemmänkin viettää aikaa näiden parissa, mutta perhearki tuntuu olevan sen verran kiireistä tällä hetkellä, että rakentelen yleensä silloin kun aikaa sattuu jäämään.

Muita kiinnostuksen kohteita itsellä ovat elokuvat ja sarjat ja pc-pelit, toki nykyään vain lyhyissä pätkissä ja suht harvoin. Sen lisäksi olen aktiivinen reserviläinen, tosin niistäkin touhuista oli useampi vuosi taukoa. Nyt ollut tarkoitus taas lisätä aktiivisuutta sillä rintamalla ja vähintään 1–2 viikonloppua tarkoitus vuodessa viettää kurkkusalaateissa.

Asustellaan vaimon ja tyttären kanssa Kouvolassa. Meillä omakotitalo Valkealan maisemissa. Tervetuloa joskus kyläilemään, jos täällä suunnilla liikutte. Olen Instagramissa nimellä Finbrickster. Minut tavoittaa parhaiten Instagramin tai WhatsAppin kautta.

Kouvolan kettu kuittaa

Terv. Miikka vuosimallia 88
Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 27/07/2025 23:18
Hello All!

My name is Sorin, I'm originally from Romania, but I've been living and working in Finland for 17y and I consider Finland my home (although "minä puhun tosi tosi tosi vähän suomea").

Let me tell you my storry about Lego passion (which is a new passion, despite being almost 45y old). I bought lego sets for my kids all the time, but they did all the hard work. Time passed and most of the bricks ended up in few fairly big bins. Last year, me and my family discovered Lego Masters Australia, which became a family show we all enjoy. After we were done with it, we continue to New Zealand, UK, USA and France. In February, this year I made my mission to sort all the bricks we had (probably around 50k, now maybe 70k). While not all are 100% sorted, most of them are, which is nice, because you find what you need faster. I think I like making MOCs more than official Lego sets, even though I am noob at this. My favourite theme is architecture.
Alsk, Lego seems to be the hobby that unites my family, which is nice to say the least, since when kids grow older, is more challenging to have things in common. And of course, more time spent with Legos, means less time on various devices, so no complaints here.

Me and my family just got back from Billund, where we visited for the first time Legoland and Lego House - it was fun!

I can be reached easily on my Instagram account (under sorin.patrasoiu) where I post 99% about Legos, as often as I can.

Looking forward to learn new Lego tips and tricks from this forum!

Regards,
Sorin

JK

Admin, Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 05/04/2026 22:29

Yhdeksän käyttäjää on kuluneiden 18v aikana ehtinyt vähintään 1000 viestiä naputella ja heistä 7 on edelleen näemmä aktiivisia!

Palikkatakomon perustajajäsen, Admin, MOC-rakentaja, Animaattori.
Instagram/Erythron ¤
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään