Aihe: Re: Uudet jäsenet! - 16/07/2009 10:57
Tähän viestiin kirjailee 11 vuotta täyttänyt poika, Vihannin mailta. Itse en animaatioita tee, lähinnä vain jotain aina väsään ja täytän sitten kaapit sillä romulla. Ja kun palikkavajaudesta kärsin, niin aina vähän väliä tulee murskattua jotain rakennelmia. (td)
Itse näpertelen yleensä joitain traktoreita, ne on ollut jo kauan mielenkiinnon kohteena. Ensimmäinen traktori onpi vielä hyllyssä, siitäkin tuli tuommoinen sinipunatummanpunaharmaavihreämustakeltainen, ja välillä tullu muunneltua, kuten jo sanoin, oon ottanu vähän kaikest osia pois.
Sitten eräänä päivänä kun isoveljen kanssa tultiin koulusta niin oli jonkinsortin traktori hallin edessä, ajattelin että joku naapuri vissiin poikennu kylään. Sievosen tunnin kuluttua sain tietää, että isä oli ostanu uuden traktorin, joka on meitin kotona melko harvinaista. Näpertelin sitten tuon mahtavan Samen kunnioitukseksi siitäkin jotain sekundatavaraa legoista, mutta ei se vejelly vertoja ekalle traktorilleni, niin purkasin sen myähemmin. Sitten rakensin mm. Ferkun (sekin aivan kummallisen värinen), Valmetin (eikä siitäkään paljon muuta voi sanoa), myöhemmin näpertelin mahtavan puolalaisen traktorin, Ursuksen, kunnioitukseksi jotain ******. Se nyt ei ole kovin hieno ja suunnitteilla purkaa se. Sitten rakensin jonkunsortin Fordin, tämä oli jo kehitystä, kun oli pelkkää sinistä ja tummansinistä, eikä mitään siniharmaakeltamustapunasta romua. Ja nykyisin työn alla olisi Belarus 860, takapihalla ruostuvan venäläisen traktorin pienoismalli. Jokainen näistä traktoreista pitäisi olla minifiguureille sopivia.
Vanhemmat oli käyny jossain välis Venäjällä ja ostaneet mulle tommosia Brick (ei siis LEGOja) tuliaisiksi. Niistä tuli muute komia tankki. Nytten olen alkanut keräillä pikkuhiljaa vanhempia settejä, Wolfpack towerin olin ostanu piipoosta ja jostain palikkalinkistä (Tanskasta) laitettiin tänään tulemaan joku kylä.
Hyvää kesää kaikille tämän viestin lukeneille. B)-
- Jos kukaan tätä jaksoi lukea.
Muokattu 3 kertaa. Muokattu viimeksi 09/09/2009 06:13.