Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
Tervetuloa vaan. Mitä kävin tuolta katsomassa, niin kyllä tuo uusin rakennus vaikutti sisustuksiltaan oikein hienolta. Oma kiinnostukseni kiinnittyy enemmän muihin teemoihin, ei sillä etteikö Citykin kiva ole. Ja tuossa sinulla noissa sisustuksissa oli kieltämättä ihan mielenkiintoisia ratkaisuja. Ehkäpä sitä itselläkin joskus rahat ja tila riittää että voisi oman kaupunginkin väsätä, sinulla näyttää olevan kokonaisuus jo aika pitkälläLainaus
Legohullu
Olisin halunnut kuulla teidän kommentteja mun uusimman rakennuksen sisustuksesta, mutta en osaa edes kuvia tänne laittaa! Sen verran kuitenkin olen saanut nettiin, että pidän blogia osoitteessa legoilua.blogit.fi ja sieltä löytyy kuvia.

Lainaus
Legohullu
Tiesin kyllä että jossain piilossa lymyilee aikuiset (ja vähän nuoremmat) legoharrastajat ja vihdoin löysin teidät! Kiitos MkaYlle :) Olen ihan innoissani tästä löydöstä ja palikkatakomosta! Haaveilen vielä joskus osallistuvani yhteiseen rakennusprojektiin.
Lainaus
Legohullu
Olisin halunnut kuulla teidän kommentteja mun uusimman rakennuksen sisustuksesta, mutta en osaa edes kuvia tänne laittaa! Sen verran kuitenkin olen saanut nettiin, että pidän blogia osoitteessa legoilua.blogit.fi ja sieltä löytyy kuvia.

1-viestin-ihme
RY:n jäsen
perfektionisti98
.Lainaus
Late23
joo, mä oon pääkaupunkiseudulta tullu melkein 12 vuotias poika. rakentelen kaupunkeja ja taloja. kastlevanian4 kautta löysin palikkatakomon. tää sivu on hyvä!
RY:n jäsen
Humppis!