Morjensta kaikille!
En kerennytkään kirjoittamaan mitään rekkautuessani tänne, joten tässä nyt jotain tarinaa.
- Pete aka X-Lator
- syntynyt 70-luvulla, naimisissa, 1kpl jälkikasvua jota odotettiin 18v (on nyt 1v4kk). Haikara tais olla melko pitkään eksyneenä tai kerrassaan sen täydellisen yksilön etsiminen meille kesti niin kauan

- asuu Orimattilassa ja käy Helsingissä töissä (melko paljon etätöitä kuitenkin)
- reilusti muitakin harrastuksia (autot, ratsastusjousiammunta, remontti, RC-autot)
Olen siis selkeästi senioriväkeä ja nelikymppissynttärit vietettin reilu vuosi sitten

. Olen keräillyt ja rakennellut Legoja koko ikäni. Elämäni suurimpia rakkauksia, myöhemmin tähän rakkauteen alettiin laskemaan nyt myös jälkikasvu ja toki vaimoke... Mutta asiaan:
Viimesyksyn Lego-messuilla (Vantaan Energia-Areenalla) jäin ihmettelemään vaimon kanssa muutamaa erikoisen hienoa teosta ja kuinkas ollakaan siinä taisi Pate seistä teoksiensa kanssa ja sai minut vakuuttumaan tästä porukasta ja siitä että kannattaa liittyä. Ja tuumasta toimeen -> vielä pitäisi jäsenmaksu maksaa mutta sen hoidan pikimmin.
Legoista:
Kyllä minulla kerkesi jokin dark-ages olemaan välissä mutta se taisi olla kestoltaan noin 5v eli ikävuodet 15-21v. Sen jälkeen kyllä muovipalikoita on taottu melko ahkeraan. Ensimmäiset ihan oikeat Legot sain jo 4vuotiaana, sillä en juuri koskaan ole syönyt mitään leluja. Eli tuosta suht hyvä putki tulee kyllä muuten jos nuo darkit laskee pois

. Legoja on siis kertynyt....
Nykytila:
Legoja ei voi olla koskaan tarpeeksi. Hyvin laajan remontin vuoksi kaikki on pakattu muuttolaatikoihin ja uudet elämän suunnitelmat eivät enää pidä sisällään legohuonetta, joten joudun erikseen etsimään jostain tälle rakkaalle harrastukselle omat tilansa. Toive- ja tavoitetila olisi tietenkin että pystyisin rakentelemaan jotain hienoa, josta voisi muillekin riittää katseltavaa. Olen nyt käyttänyt aikaa lego-suunnitteluohjelmalla ja suurehkoa kaupunki-layoutia olen tekemässä. Sitten, kun on tilat ja muut jutut elämiseen suhteen tasoittuneet niin sitten alkaa tulosta syntymään. Nyt vaan rakentelen virtuaalisesti. Muutamia palikoita olen tässä tietenkin haalinut kirppareilta yms ja kauheat sommittelut aina menossa

.
- keräilijä (Legot kiinnostaa koko brändinä)
- innokas rakentelija, sarjoihin osat menee ensisijaisesti mutta luovaan rakenteluun on myös ostettu ihan uusiakin sarjoja
- lueskelen Brick Journal nimistä lehteä, mielenkiintoisia juttuja ja olisi kiva saada siinä luettua meidän kotimaisista, eli Takomon tai muun porukan tekeleistä joskus (vink vink!)
_Pete
Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 25/04/2016 06:52.