Kirjaan nyt tähän ketjuun, vaikka en ymmärrä miksi piti perustaa toinen ketju käsittelemään samaa aihetta kun meillä oli jo TheQ:n aloittama
PiiPoo Helsinki 2019 suunnitteluEli olen tuomassa 6x8 moduulia kokoista palaa tulevaan ModuCityyn. (=oma ennätys koon osalta)
En tiedä kuka ModuCityn pohjapiirrosta vielä koordinoi, mutta omalla kohdallani aika alkaa jo olla kortilla ja koitan saada viikon sisään nyt teokset kokoon ja pakattua laatikoihin valmiiksi odottamaan syyskuun loppua, koska en kesälomani jälkeen ehdi näihin perehtyä lainkaan.
Olen tehnyt tieliittymät nyt naapureilleni oheisen kartan mukaan, eli pöydän reunaltapäin 3 modua, tie, 2 modua. Sama toisella reunalla. Teokseni voi sijoittaa pöytään kumminpäin tahansa, eli karttani pohjoinen voi olla etelä.
Liitoskohdissa olen käyttänyt 7 nupin jalkakäytävää kuten aiemmin on sovittu. (teen oman alueeni sisällä monta eri tyypin tietä, joten niistä ei tarvitse hätäillä jos kuvissani näkyy muutakin)

Tässä vielä valokuvat rajapinnoista naapureille, eli karttani vasen reuna:

ja oikea reuna:

En pysty enää muuttamaan teostani, joten toivon että tämä viesti viimeistään herättää ModuCity-keskustelun käyntiin ja muutkin alkavat ilmoittautua kuvien kera.
Awiksen kanssa alustavasti olen soitellut ja ilmeisesti olisin A-klaanin kaupungin jatkona. Mutta tosiaan se yhteisteoksen kartta alkaa olla pian tarpeen...
Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤
Stopping the Motion since 2002 ¤
YouTube