Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
RY:n jäsen

RY:n jäsen
RY:n jäsen
RY:n jäsen
Lainaus
JK
Niin, siis jokainen nyt project support tilaukseen osallistunut ainakin on velvoitettu tähän tapahtumaan osallistumaan ja rakentamaan jotain osuutta yhteisteokseemme aiheessa Suomalainen kaupunki/taajama miten se määritelläänkin.
Lisäksi siihen yhteisteokseen mukaan ovat tervetulleita kaikki muutkin, mutta ps-tilaajia velvoittaa tarkoitukseen hankitut palikat nyt. Eli oletan näkeväni reilusti tulijoita tähän.
RY:n jäsen
RY:n jäsen
...)!RY:n jäsen
RY:n jäsen
RY:n jäsen
RY:n jäsen
RY:n jäsen
Lainaus
Fester
Hei!
Olen uusi jäsen ja minua kiinnostaisi osallistua Helsingin tapahtumaan "leffa-ajoneuvo" -kokoelmalla.
Lisäksi voisi olla jotain pientä omaa tuotantoa ja ehkä joku tyttären rakennelma.
Onko tapahtumaan kuinka tunkua ja mahtuuko vielä mukaan?
Antti
RY:n jäsen
Lainaus
mikkoman
Moi kaikille!
Näyttää siltä, että olen tulossa ja mukana on uutta sukupolvea! :) Eli nuorimmaisen (9v) ja mahdollisesti vanhimman (17v) teokset tulevat esille. Itse kiikutan microscale -Helsingin ja yritän siihen vielä laajennusta ennen näyttelyä.
Miten pöytätilan varaamisen kanssa tulisi toimia?
RY:n jäsen
RY:n jäsen