Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
. Itse ollaan säilytystilojen takia pyritty laittamaan kaikki netistä tilatut(riippuen projektista) omaan laatikkoon, ja samanlaiset osat kuten esim. 1x8 palikat ja 2x4 palikat omaan minigrip-pussiin. Suoraan esim. kaupan hyllyltä ostetut LEGO-paketit, jotka kuuluvat samaan sarjaan niin isoimpaan laatikkoon kaikki. Vaikka täytyyhän niitä osia etsiä jos jotain tiettyä tarvitsee, mutta eipä se haittaa sillä ainakaan homma ei lopu ihan heti :P

RY:n jäsen

Lainaus
MB
Olette varmaan huomanneet miten legot helposti putoilevat pöydältä? Ainakin pienet osat.
Minua tämä pöydän alta osien onkiminen alkoi nyppiä siinä määrin että päätin keksiä jonkun helpotuksen.
Keksin siis liimata ao. kuvan tiivisteprofiilia pöydän reunaan. Se pysäyttää useimmat osien pomppimiset. Sen verran pehmeää että ei häiritse käsiä. Ja sen pitää olla silikonia, kumi ei kestä, on kokeiltu.
Jos siis ylimääräinen jumppa tai osien katoaminen pölyn sekaan ei nappaa niin suosittelen kokeilemaan!
Lainaus
Suvifiina
kuva Flickrissa
Tuon JK:n huoneen jälkeen oman nurkkaukseen esittely tuntuu aika amatöörimäiseltä.
Lainaus
JK
Sain viimein aikaiseksi kuvata pajani nykytilan ja ehkä siihen vaikutti sekin, että DinoParkin viimein valmistuttua siivosin ja järjestelin tilat kuvauskelvollisiksi :)
GALLERIAAN
Paljon on muuttunut studio 18 harrastusvuoden aikana! vanhoja kuvia
Lainaus
anttitu
Mikä kaluste tuo puuvalmis hyllykkö on ja onko se kuinka syvä?
Jep, justiinsa tuo kuvan hylly. Onneksi on tullut oltu timpurina, niin voisi jaksaa koittaa värkätä itse jotakin.Lainaus
JKLainaus
anttitu
Mikä kaluste tuo puuvalmis hyllykkö on ja onko se kuinka syvä?
Tarkoitatko tätä: kuvat?
Se on tuollainen itse suunniteltu ja tehty hyllykkö, syvyyttä 40cm, siihen menee nuo Orthex 9L (tai 10L) laatikot.
Lainaus
anttitu
Olikos täällä muuten joku tehnyt pöydän lasten lego rakenteluun ja liimaillu baseplateja pöydän kanteen? Millä liimalla nuo parhaiten jäävät kiinni?