Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
Lainaus
MB
Myydäänkö xyleeniä tosiaan rautakaupoissa??
RY:n jäsen
--- Siitä on jo pidempi hetki kun olen figujen kanssa väkerrellyt, mutta tätä keinoa on ainakin suositeltu Games Workshopin Warhammer/40K-muovifiguille. Muistaakseni myös maalinpoistoon joten värit saattavat kärsiä, tosin veikkaan että GW:n erilliset pienoismallimaalit ovat vähän eri tavaraa kuin millä LEGO värjää osansa. Kannattaa tehdä samanmoinen testi kuin minkä MB suoritti. ;)Lainaus
hankalakala
Olen kuullut että muoviliimalla liimatut saumat saattaisivat aueta pistämällä esine auton jarrunesteeseen likoamaan, itse en ole tuota kyllä vielä kokeillut.
Vuonna 2006 eräissä Bionicle-seteissä oli kuulia, jonka pienuudesta piti erikseen varoittaa. Tämän jälkeen sama varoitus on jäänyt myös muutamien muiden settien varoituksiin, vaikkeivat ne palloa sisälläkkään.Lainaus
hankalakala
Lueskelin tässä yhtenä päivänä sattumalta lugbulk osien pussia ja silmääni osui tälläinen suomenkielinen varoitusteksti:
SISÄLTÄÄ PIENIÄ OSIA JA PIENEN PALLON.
Mikä tämä pieni pallo oikein on?
Oli vielä tarkastettava muunkielisistä varoitusteksteistä, ja kaikissa puhuttiin pienistä osista ja pienestä pallosta.
Ei tällä suoranaisesti ole mitään väliä, mutta kiinnostaisi kyllä tietää mikä tämä pallo oikein on.
Lainaus
awis
Kauppojen tarjous koreista pääsee välillä hankkimaan välillä todella halpoja palikoita,
esimerkiksi vasta askettäin itse löysin peruspalikoita 0.02 cent kappale ,kohtuullista mielestäni ,vaikkakin joukossa muutama silmäpalikka.
Lainaus
XsaneLainaus
awis
Kauppojen tarjous koreista pääsee välillä hankkimaan välillä todella halpoja palikoita,
esimerkiksi vasta askettäin itse löysin peruspalikoita 0.02 cent kappale ,kohtuullista mielestäni ,vaikkakin joukossa muutama silmäpalikka.
Esimerkkinä kuinka voi tuurilla osua omituiseen paikkaan oikeaan aikaan, olin Porin Sokoksella viime vl. Sillä on kesäalessa kymmenkunta settiä -30%. Ostin pari settiä. Kassakone ystävällisesti tulkitsi LEGOt tekstiileiliksi, joihin tuli pe-su jazzlisäale -20%!? Ei yhteensä ihan 50% ale mutta pirun lähellä. Ja ei muuta kuin takaisin leluosastolle ja ostin kaikki tarjoussetit paria tylsintä lukuunottamatta.
Lainaus
OskariMasteri
Onko kenelläkään mitään hyviä ideoita vaihtoehtoiseksi palikanirrottajaksi?
Lainaus
OskariMasteri
Onko kenelläkään mitään hyviä ideoita vaihtoehtoiseksi palikanirrottajaksi?