(Vähän myöhässä Oskarille) Joka tapauksessa tempauksia/julkisia tilaisuuksia/tarkempia katsauksia/yms. mitä lienevätkään. Kyllä minä voisin jotenkin näyttelynkin mieltää ainakin jonkin sortin pieneksi tapahtumaksi. Joku muuhan voi olla eri mieltä, ja se on ihan ok. Ja sanoinhan minä heti perään, että näyttelyitä oikeastaan.
Tätähän varten en oikeasti tänne tullut, mutta sanoinpahan nyt saman tien senkin.
Kyselisin, että onko kaikilta täysin "out of mind", että on olemassa oikein hyvä sivusto, jossa kaikki setit osaluetteloineen ja ohjeineen on saatavilla. Peeron on jopa minusta huonompi kuin tämä, koska Peeronista ei läheskään kaikkien settien inventaariota ja/tai ohjeita ole saatavilla (kokemusta on). Osoitteessa [
bricks.argz.com] on 99-prosenttisesti kaikkien settien ohjeet ja inventaariot, ja selailu sivustolla on helppoa. Osan nimeä klikkaamalla saat näkyviin myös samalla tavalla, kuin Peeronissa, kaikki setit, joissa osa esiintyy. Lisäksi voit etsiä myös vain ne setit, joissa osa on tietyn värisenä, kuten myös Peeronissa.
Osan viereen tulee myös linkki BrickLinkiin, ja pääset helposti vastavaan paikkaan siellä.
Yleisesti ottaen käytän sivustoa useimmiten aina, kun jotain tietoa osaluetteloista tai ohjeista tarvitsen. Peeron on minusta siinäkin mielessä huonompi, koska sivuston yleisilme on minusta epäselvä. Suosittelen käymään katsomassa. Osoite siis [
bricks.argz.com].
Huom. Joskus voi olla, että yhtä tai kahta osaa ei mainostamassani sivustossa ole mainittu, joka on kyllä erittäin harvinaista, ja luulempa, että vain noin yhdessä setissä sadasta näin on. Kannattaa silti luottaa tietoihin, eivät petä, se on varma.
PS: Muistutan taas huonoista linkinluomistaidoistani, eli näppäilkää itse tuo osoite, jos haluatte pistäytyä.

Kiitos pitkästä puheenvuorostani.
Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 15/10/2012 18:38.