Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
Lainaus
Karimix
Kysymys: Mitä pyöreillä Ninjago-alustoilla tehdään / miten ne toimii?!

Lainaus
BrickKing
kysymykset...
Lainaus
OskariN
Ah, vanha kunnon ANKP, eli siis AlaNuppiKukkaPuolue.
Taistelemme jotta kukat saataisiin kukkimaan taas oikein päin palikkamaailmassa, emmekä lepää ennenkuin jokainen rakentajatoveri on oppimme sisäistänyt.
Olen kyllä kaavaillut että nimen voisi muuttaa Kukkien Nupit Alas! -Liitoksi, joka vastaisi paremmin todellisuutta.
Mukaan vain kaikki.

Lainaus
JK
Adminit ovat JK ja TheQ
Moderaattorina toimii Pate-Keetongu
RY:n henkilöstöä on puheenjohtaja ptLeskinen, sihteeri TheQ
Hallituksen jäseniä ja varajäseniä en nyt lähde listaamaan, joku voi heidät kaivella.
Tiedottamisesta puhutaan paljon, mutta missä olisi paikka ajantasaiselle tiedolle henkilöstöstä?
RY:n jäsen
Lainaus
BrickKing
Tiedän, että Lego Elokuva (The Lego Movie) on tietysti saatavana DVD:llä sekä suomen- että englanninkielisenä, mutta tietääkö kukaan, onko sitä mahdollista katsoa englanninkielisenä suomenkielisillä tekstityksillä?
Lainaus
BrickKing
Pikakysymys! Tietääkö kukaan, minkä kuvakkeen kohdalla Lego Digital Designer -ohjelmassa (LDD) tämä sarana on:
[alpha.bricklink.com] (Ylä- ja alaosa ovat todennäköisesti erikseen LDD:ssä)
Teen projektia enkä onnistu ainakaan itse löytämään mistään vaikka kuinka hakisin. Ei varmaankaan noin tavallinen osa voi puuttua kokonaan..?
Lainaus
LiljaLainaus
BrickKing
Pikakysymys! Tietääkö kukaan, minkä kuvakkeen kohdalla Lego Digital Designer -ohjelmassa (LDD) tämä sarana on:
[alpha.bricklink.com] (Ylä- ja alaosa ovat todennäköisesti erikseen LDD:ssä)
Teen projektia enkä onnistu ainakaan itse löytämään mistään vaikka kuinka hakisin. Ei varmaankaan noin tavallinen osa voi puuttua kokonaan..?
Osat löytyy Junaraiteen jälkeen oleva putkilosta. Jos osaa ei kuitenkaan löydy, kokeile mennä seuraavalla: Ylälaidasta: View - New themes - Ldd extended. Jos osat tästä huolimatta puuttuvat, pitäisi osapalkista myös löytyä etsi palkki johon laitat osien numeron jonka jälkeen osan pitäisi ilmestyä.
Toivottavasti tämä auttoi.