Aihe: BIONICLE TULOSSA TAKAISIN?! - 14/09/2014 13:17
Legon mahdollisesti suosituin sarja on mahdollisesti tulossa takaisin vuonna 2015. Kun vuonna 2010 Bionicle lopetettiin, fanit (mukaanlukien minä) alkoivat odottamaan lempisarjansa paluuta. Nyt se näyttää erittäin todennäköiseltä. Vuotaneet kuvat, lelukaupat vastanneet kysymyksiin myönteisesti, cache.lego.comin kuva (http://cache.lego.com/r/www/-/media/portal%20v2010/franchiseportal/bionicle/bionicle_210x227_portalfranchisecard_still.png), SEKÄ LEGON TULEVA PANEELI NEW YORK COMIC CONISSA! ("We want fans to take part in a special event, where a brand new Lego theme will be revealed", elikkä: Haluamme fanien ottavan osaa erikoistapahtumaan, jossa täysin uusi Lego teema julkistetaan)
Lisää aiheesta löytyy googlaamalla "Bionicle 2015" ja YouTube kanava, "TheThreeVirtues"in Breaking News-videoista ja uusimmista podcasteista.
Lisäys: tuo cache.lego.comin kuva ei ole varsinaisesti "vuotanut", joku vain löysi sen arvailemalla URL-osotteita, joten se ei ole sääntöjä vastaan. Mutta jos tarpeellista, niin poistakaa tämä postaus, en nosta syytettä ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------
“Olen insinööri, en runoilija.”
— Nuparu, Bohrok Online Animaatiot
“Olen ollut hullu jo vuosia. Kysy keltä vain.”
— Nuparu, Showdown
Muokattu 4 kertaa. Muokattu viimeksi 14/09/2014 14:13.