Palikoiden tunnistus
Kirjoittaja ulkosuomalainen 
Kirjoittaja
Viesti
:: Lainaa ::
Aihe: Palikoiden tunnistus - 02/06/2022 19:22
Ostimme jätesäkillisen palikoita,paljon on tunnistettu mihin settiin palaset kuuluvat,mutta jotkut ovat tunnistamatta.

[drive.google.com]

Muokattu 4 kertaa. Muokattu viimeksi 02/06/2022 21:36.

TheQ

Foorumin admin, tiedottaja

RY:n jäsen

Aihe: Re: Palikoiden tunnistus - 02/06/2022 20:22
Hei, kuvasi on Google Drivessä mutta antamasi linkki ei ole julkisesti näkyvillä. Tässä on suomen kielinen video siitä miten kuvat voi jakaa Google Driven kautta: "Digivinkkaus: Tietokoneella olevien kuvien jakaminen Google Drive ja Google Kuvat -palveluissa"

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.
Aihe: Re: Palikoiden tunnistus - 02/06/2022 21:27
Näkyykö nyt?

TheQ

Aihe: Re: Palikoiden tunnistus - 02/06/2022 21:39
@ulkosuomalainen: Nyt sain kuvan näkymään. Tuo Google Drive on vähän hankala alusta tälle foorumille mutta onnistui kuin onnistuikin.

Setti mahtaa olla 3186: Emma's Horse Trailer , tässä tarkempia tietoja linkin takana: [brickset.com]

-Q

JK

Admin, Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Palikoiden tunnistus - 02/06/2022 21:43
Tähän näppärä on myös Android älypuhelimessa oleva Google Lens:
1. ota kuva apilla kohteesta
2. se näyttää google-haulla vastaavat kuvat ja tuloksista useimmiten löytyy etsimäsi.

Palikkatakomon perustajajäsen, Admin, MOC-rakentaja, Animaattori.
Instagram/Erythron ¤
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Aihe: Re: Palikoiden tunnistus - 02/06/2022 22:15
Google lens:iä olen kokeillut. Antaa jotain my little pony kuvia. Tuosta säkillisestä osia ovat muksut kasailleet jo monet sarjat on citysettiä,frends ostoskeskus ( se vanhempi) 60076 ja monta muuta. Itse olen toimittanut "sihteerin" ja avustajan virkaa ja etsiyt netistä ohjeita. Sitten tuli vastaan seinä nuitten sinisten osien kanssa.
Löytyykö netistä tai muualta paikkaa josta voisi hankkia puuttuvia osia?
T.
Antero

TheQ

Aihe: Re: Palikoiden tunnistus - 02/06/2022 22:48
@ulkosuomalainen: Bricklinkistä ainakin löytyy setin kaikki osat, esim aiemmin bongatun trailerin tiedot löytyy täältä . Sieltä voi myös ostaa osia mutta Bricklink ei oo yksittäinen kauppa vaan sinne voi kuka tahansa tehdä kauppoja joten kaipaamasi osat voivat löytyä useammankin kauppiaan kaupasta -> pitää tehdä useampi tilaus. Helpoiten saat homman alkuunsa kun teet Bricklink tilauksen jostain suomalaisesta kaupasta, ne löytyvät tästä linkistä. Puuttuvien osien bongaamiseen on monia tapoja ja Bricklinkissä on kätevät työkalut siihen, itse en vain ole sitä paljolti harrastanut joten joku osaavampi osanee kertoa mitä pitää klikata ja mistä.

-Q

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään