Heippa,
Olen sivuston uusi käyttäjä ja minulla on heti ongelma, johon kaipaan ohjeita. Ajattelin, että täältä jos mistä saatan saada apua.
Olen 2005 tai 2006 ostanut Finnairin koneesta pojalleni lego-lentokoneen. Me silloin kokosimme sen kerran ja tämän jälkeen säilöimme osat talteen, MUTTA ohjeet menivät johonkin hukkaan. Nyt 20 vuotta myöhemmin haluaisimme lapsenlapsen kanssa koota koneen, mutta emme pääse puusta pitkään ilman ohjeita. Olisiko täällä kenelläkään mitään vinkkiä mistä ohjeita voisi alkaa metsästämään?
Olen googlaillut sen verran, että Finnairin sivuilta ei löydy edes koneen mallia saati mitään muutakaan infoa näin vanhasta asiasta. Legoservice yrittää auttaa minkä pystyy, mutta huonolta näyttää, kun tietoni ja muistikuvani ovat varsin hatarat

. Legollahan on sivuillaan myös mahdollisuus ladata vanhoja ohjeita, mutta en ole sieltäkään löytänyt ko. mallia.
Melkein jo heitin kirveen kaivoon, mutta onneksi viisas mieheni sanoi uskovansa, että legoharrastajilla on varmasti oma foorumi, mistä asiaa voisi vielä kysellä.
Joten, onko kenelläkään mitään vinkkejä mistä vielä voisi etsiä? Olen kiitollinen pienistäkin tiedonmurusista, sen verran tärkeä projekti on nyt kyseessä. Niin ja voin vielä kertoa, että jos ja kun lentokone vielä saadaan koottua, sitä ei enää koskaan pureta

.