Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
Lainaus
MBLainaus
Anniomena
Toinen kysymys, että miten koko sarjan voi laittaa halutuksi/myydyksi/tilatuksi? Mä en löydä muuta kuin kohdan yksittäisten palikoinen tilan määrittämiseksi.
Ei pysty vielä mistään. Paras toteuttamistapa on vielä keksimättä. Se että joillain on haluttuja sarjoja, on että ne on siirretty bricksetistä - mutta niitäkään ei voi vielä vaihtaa normaali tilaan.
Koska Peeron on hidas ja kökkö, BrickLinkissä ei ole My parts-osiota ja LUGBULK toimii rutkasti paremmin tälläisen sivun kanssa? Mainio asia että jotkut tekevät tälläisiä.Lainaus
kova-naama
Miksi teet tälläisen sivuston, jos saman tapainen on jo olemassa?
Lainaus
kova-naama
Miksi teet tälläisen sivuston, jos saman tapainen on jo olemassa?
Lainaus
Ultimario
En tiedä jos olen sokea mutta mistä näen omien palikoitteni yhteislukumäärän silloin kun käyttäjiä on niin paljon että en mahdu enää statistiikkasivulle?
Lainaus
Kristian95
Joku ottanu mun accon tuolla :(
Edit: Ei oo mun ku kokeilin kaikkii saliksii mitä mul on ni mikää ei kelvannu tonne. Ei oo mun acco toi.Lainaus
Kristian95
En oo ikinä enne käyny noilla sivuilla. En tiiä mikä on. Nii ja toi on kyl mun maili osote, mut en oo sillä rekisteröityny tollaselle sivulle. Joku muu ehkä on käyttäny mun mailia ?
Lainaus
Kristian95Edit: Ei oo mun ku kokeilin kaikkii saliksii mitä mul on ni mikää ei kelvannu tonne. Ei oo mun acco toi.Lainaus
Kristian95
En oo ikinä enne käyny noilla sivuilla. En tiiä mikä on. Nii ja toi on kyl mun maili osote, mut en oo sillä rekisteröityny tollaselle sivulle. Joku muu ehkä on käyttäny mun mailia ?
Lainaus
JK
Tuosta herää kysymys siitä, että kuinka laajaksi BB voi levitä tai saa levitä? Onko Takomon ulkopuolisista käyttäjistä haittaa meille? Hidastuuko sivu tai jotain muuta ongelmia?
Eihän ulkopuoliset voi mitenkään sotkea LUGBULKeja?
Jos ongelmia ei ole, niin antaa vaan sitten halukkaiden sitä käyttää.
Lainaus
Anniomena
Onko mahdollista saada setin inventaario sivulle näkyviin onko joku myymässä kyseistä settiä tai haluaako joku ostaa sen ja ehkä myös tiedon ketkä tai kuinka moni sellaisen jo omistaa. Jos haluaa basebrickissä myydä jotain, niin olisi kiva voida lähettää siellä yksityisviesti muille käyttäjille, koska välttämättä ei halua omaa sähköpostiosoitettaan julkiseksi.
Lainaus
Myös haaveilen mahdollisuudesta kirjoittaa oman pienen noten setin kohdalle. Eli voisi kirjoittaa vaikka lyhyitä koodeja käyttäen itselle setin kohdalle muistiin onko itsellä settiin rakennusohjeet, alkuperäinen pakkaus, mistä ostanut setin ja millä hinnalla jne.
Lainaus
Sivulle voisi laittaa myös vaikka linkin paypal tilille, jos vaikka jotkut haluaisivat tukea sivuston kehitystyötä vapaaehtoisella lahjoituksella.
Lainaus
Anniomena
Myös haaveilen mahdollisuudesta kirjoittaa oman pienen noten setin kohdalle. Eli voisi kirjoittaa vaikka lyhyitä koodeja käyttäen itselle setin kohdalle muistiin onko itsellä settiin rakennusohjeet, alkuperäinen pakkaus, mistä ostanut setin ja millä hinnalla jne.
Lainaus
MB
Voisikohan joku ruotsinkielitaitoinen auttaa hieman kääntää tämän foorumin pari viimeistä viestiä?
Toisiksi viimeisessä viestissä kai joku olettaa että suomalaiset (heh, siitäs saitte ;) ) syöttävät inventaarioita basebrickkiin, mutta viimeisestä viestistä en saa mitään järkevää tolkkua googlenkaan avulla - jotain kiinnostavaa siinä on...?
Lainaus
legorides
"Onko kaikki setit inventoitu basebrickissä?"
Viimeinen:
"Luulen että he ottavat inventaariolistan Bricklinkistä, luulen jopa, etteivät he fixsaa listaa kun Bricklinkistä
ladataan ostoslista, joka sisältää kokonaisia ukkoja. Kunhan jaksan, niin mailaan ja osoitan sen..."
Se "finns" ei tarkoita suomalaisia vaan on taivutusmuoto verbistä "finnas" eli olla, sijaita.
Lainaus
MBLainaus
Anniomena
Haaveesi on toteutunut :)
Tuon lisääminen osoittautuikin isoksi hommaksi, mutta luulen että siitä tuli hyvä.