Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
RY:n jäsen
Lainaus
MB
Basebrickssä taas serveri hosting ongelmia.
Anyway, nyt menee vaihtoon. Ehdotuksia/kokemuksia uudelle hosting palvelulle otetaan siis vastaan!
Lainaus
Ultimario
En tiedä jos olen sokea mutta mistä näen omien palikoitteni yhteislukumäärän silloin kun käyttäjiä on niin paljon että en mahdu enää statistiikkasivulle?
Lainaus
ptLeskinen
Ah kuitti, kiitos.
Tämähän on aivan loistava ohjelma, onnistuin jo tekemään ensimmäisen vertailunkin kunhan olin ymmärtänyt ottaa brickstoren käyttöön.
Ehkä ohjeistusta olisi hyvä kehittää tuossa sai tonkia jonkun verran että ymmärsi. Esim tuon brickstore käsitteen keksiminen googlen kautta vei aikaa.
Profiilissa voisi tuon statistiikan avata suoraan näkyviin ilman violettia nappulaa? Tiedän kyllä että tieto lisää joskus tuskaa ja jos ei heti näe paljonko rahaa on palikoissa kiinni voi helpottaa :)
Mutta toisaalta Basebrickin käyttäjät kaiketi määrätietoja haluavat.
Lainaus
MB
Napin painaminen säästää tietokannan resursseja. Ja jos se latautuisi joka kerta, se hidastaisi asetusten muuttamista - mitä enemmän sarjoja, sen hitaampi osamäärien laskeminen on.
Mutta ainahan kaikkea voi parantaa, esim. se voisi olla niin että määrät näkyisivät koko ajan, mutta päivittyisivät vasta napin painalluksen jälkeen.
Lainaus
TheQ
[ tekee sinne UserStats-taulun, jonka yhdellä rivillä on käyttäjän ID, settien määrä ja palikoiden määrä. Sitten vain muokataan settien ja palikoiden lisäämis-toimintoa niin että aina kun niitä funktiota (oletan että käytät funktioita) käytetään, päivitetään myös se UserStats-taulu. Näin ollen statistiikan katsominen helpottuu kun ei tarvitse kuin suoraan hakea yksi rivi.
Lainaus
TheQ
Pienellä varauksella (lue: riippuen saanko kesätöitä vai opiskelenko kesällä) voin tulla auttamaan Basebrickissä. Tietokantojen ja muiden värkkien kanssa kokemusta on tullut sekä Takomon kautta että koulun kautta "akateemisesti" joten uskon että jotain koodaamista ja kehittämistä pystyn tekemään.
Ohimennen kysyttäköön että käytätkö PHP 5:sta ja sen objektimaisuutta vai onko koodi sellaista perus-skripti-PHP:ta?
Lainaus
plastic
MB, voin ehkä auttaa tuon MySQL:n suhteen. PHP:ta olen koodannut vuodesta 2000. Laita koodia vaikka privaviestinä.
--
Janne
Lainaus
OskariMasteri
Miten yksittäisen figuurin lisääminen tapahtuu "Figut" kategoriasta omiin figuureihin?'
En siihen samantyylistä nappia löytänyt kuin settien ja irto-osien kanssa.
Lainaus
Pate-keetongu
Ilmoitus mahdollisesta virheestä: Minun Figuurini -sivulla lukee Minun Fuguurini.
(Oikeastaan pelkkä "figuurini" olisi kieliopillisesti paras, mutta voi olla, että minä siinä edessä selventää asiaa).
Lainaus
MB
Basebrickssä taas serveri hosting ongelmia.
Nykyinen Comsix on pieni, ilmeisesti yhden miehen yritys.
On ollut halpa ja ihan ookoo, mutta palvelu tökkii joskus esim. eivät usko että basebrick.com maili ei toimi 100% (toisen domainin maili toimii), tai unohtelevat domain rekisteröinnin päivittämiset (!) jne. Kerran jopa kaatui niin että kaikkea ei saatu edes palautettua..
Tuntuu vähän siltä että laskujakaan eivät muista lähettää :D Ei oo näkynyt tämän vuoden laskua - ihme että se on vielä pystyssä... no eihän se kyllä olekkaan LOL
Anyway, nyt menee vaihtoon. Ehdotuksia/kokemuksia uudelle hosting palvelulle otetaan siis vastaan!