Hmm... kaupunki on toki kasvanut sitten viime päivitysten, ollut jopa kahdessa näyttelyssäkin!
Kuvaisin kaupunkia, nytkun toinen rantapuoli on periaatteessa "valmis", ongelma on että minulla ei ole kameraa, tilaa, valoja tai taitoa kuvien käsittelyyn lataakseni vielä galleriaan mitään. Asiaa eivät myöskään helpota että nämä talot ovat vanerilaatikossa viime näyttelyn jäljiltä kantahimassa Lempäälässä ja itse Turun lähiöissä.
Saattekin sitä hyvästä katsella Studio-mallinnoksia! Joo, olen samaa mieltä digitaalinen palikka ei ole palikkaa lainkaan, mutta suunnitelmamallit sopii varmasti Pajan henkeen.
Pitemmittä lätinöittä:
Pitkä Tanin värinen asuintalo kahdella porstualla (Studiomallinnus)
Tähän laatuun olisi tarkoitus päästä, kunhan Expoillakin nähty kattoremontti paikataan ja päätyihin asennetaan koristetolpat.
Apteekkarin taloTästähän on WIP-kuvia ollutkin, mutta esitellään nyt valmiinakin. Tarkkasilmäisimmät huomaa kulmien räystään alla olevan sisäkkäisyyden, mutta mainoskuvathan hämää aina hieman. Oikeasti rakennus on tehty leikkelemättä paloja. (Muistaakseni...)

Loppuun vielä rantakadusta kuva. Pihat on tekemättä, tuo studiomalli koostuu jostain liki 40k palikasta joten mylly ei jaksa oikein pyörittää mallia enää. En aikoisi muutenkaan voimavaroja käyttää pihojen rakenteluun sähköisenä.

Ilmakuva tulevaisuudenhaaveista. Kenties joskus (ja useiden kalliiden ikkunainvestointien jälkeen, perkeleen tekniset sovellukset ja rajaton palavalikoima) toiselle puolelle jokea alkaa nousta uusia rakennuksia...
Ajoin myös flickriin materiaalia. Olkaa hyvät!- Oskari
"We're livin' strange days..."
FLICK'RKuulun ANKP:een!