Uutiset | Näyttelyt | Esittely | In English | Linkit | Foorumi | Kuvagalleria
No siis katselin Tämänohjeita ja huomasin kuinka kätevästi nuo osat muodostavat ympyrän, niin käytin siis periaatteessa sitä tekniikkaa, mutta siinä on hieman muutosta, ja katon muodon keksin täysin itse, joka olikin aika homma. Kiitos vielä kerran teille.Lainaus
ptLeskinen
Onko runkorakennelma ihan oma kehittämä tai esim sovellettu TLGn ohjeiden pohjalta?
Lainaus
Jalleri
No siis katselin Tämänohjeita ja huomasin kuinka kätevästi nuo osat muodostavat ympyrän.
Lainaus
Jalleri
No siis katselin Tämänohjeita ja huomasin kuinka kätevästi nuo osat muodostavat ympyrän, niin käytin siis periaatteessa sitä tekniikkaa, mutta siinä on hieman muutosta, ja katon muodon keksin täysin itse, joka olikin aika homma. Kiitos vielä kerran teille.

Lainaus
TheQ
Noh, mikäs noissa etusiivekkeissä oli vikana? Itse pidin jo 26.8. esitetyssä kuvassa olevista siivekkeistä, joiden muoto ja "greeblaus" sopi aikasen hyvin niihin kuviin, jotka originaalista löysin. Uudessa, tasaisessa kohdassa ei ole minun silmiin mitään muutosta verrattuna aikaisempaa ja siksipä toivoinkin pientä selitystä tekijältä, muuten tulee tältä ihailijalta tippu simmuun kun harvinaisen tyylikäs greeblaus-osuus katosi sen siliän tien
Mutta ällös huoli, teoksen toinen uudistus eli "kanuunan kaivo" aluksen keskellä näyttää erittäin pätevältä versioinnilta. Samaa ideaa pitää käyttää tulevassa teoksessa, sillä se toimii tällaiseen tapaukseen kuin nyrkki silmään! (Ideasta tietenkin propsit aikanaan Jallerille)

RY:n jäsen