Kobold - Kevyt taistelulentokone
Kirjoittaja TheQ 
Kirjoittaja
Viesti

TheQ

Foorumin admin, tiedottaja

RY:n jäsen

:: Lainaa ::
Aihe: Kobold - Kevyt taistelulentokone - 08/11/2009 13:12

"Kobold on kevyt taistelulentokone, joka on omiaan puolustamaan kallisarvoista lastiasi ilmarosvoja ja kuuolentoja vastaan. Pienenä ja vikkelänä se on usein mukana puolustamassa suurempia rahti-ilmalaivoja mutta keveytensä ja heikon aseistuksensa takia sitä ei juurikaan näy suuremmissa taisteluissa."

Jo Pajassa tutuksi tullut Kobold on nyt viimein saatu valmiiksi. Yhdeksän blogi-artikkelin (viimeinen eli kymmenes tulee melko pian) jälkeen teoksesta on tullut yksi oma suosikeistani. Toivottavasti blogeistani on ollut joillekuille apuakin..

Loppupeleissä Kobold eksyi hieman alkuperäisestä inspiraation lähteestään, mutta ei se minua ainakaan kovin haitannut.

Kuvia lisää Flickrissä, MOCPagesissa ja Brickshelfissä (kunhan avautuu).

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.
Aihe: Re: Kobold - Kevyt taistelulentokone - 08/11/2009 16:36
Tästähän tuli oikein komea! Nuo harmaat palat siivissä näyttävät hyviltä!

Jantzu

Admin, Hallituksen varajäsen

Aihe: Re: Kobold - Kevyt taistelulentokone - 08/11/2009 16:49
Todella upea kokonaisuushan siitä lopulta tuli. Kouluarvosanaksi 9+

Minua eniten nyt vain kiinnostaa Q:n politiikka tästä eteenpäin, eli kun olet tehnyt mallia kuukausikaupalla, blogannut siitä ja esitellyt tekniikkaa ja kuullut muiden mielipiteitä rakentamisesta jne jne. NIIN pidätkö Koboldin ehjänä koristeena kuukausia/vuosien ajan/loppuikäsi? Miten tuollaisen raskii edes purkaa, jos niin aiot tehdä?

Admin, Palikkatakomon perustajajäsen, AFOL-rakentaja.
HOViNET.com ¤ Stopping the Motion since 2002 ¤ YouTube

Luuranko

Aihe: Re: Kobold - Kevyt taistelulentokone - 08/11/2009 16:57
No nyt se sitten pääsi Galleriaankin. Hieno vehje. jossa on mukavasti yksityiskohtia ja joka oikeastikin voisi toimia. Nuo turbiinit ovat todella hienot. Ja aluksen sivut ovat hyvin huolitellun näköiset. Arvosana: 9½

-Pluurankeli

No, oikea elämä on vielä sairaampaa.

Brickshelf
Vuhvelituotanto

TheQ

Foorumin admin, tiedottaja

Aihe: Re: Kobold - Kevyt taistelulentokone - 09/11/2009 22:03
Lainaus
Jantzu
Minua eniten nyt vain kiinnostaa Q:n politiikka tästä eteenpäin, eli kun olet tehnyt mallia kuukausikaupalla, blogannut siitä ja esitellyt tekniikkaa ja kuullut muiden mielipiteitä rakentamisesta jne jne. NIIN pidätkö Koboldin ehjänä koristeena kuukausia/vuosien ajan/loppuikäsi? Miten tuollaisen raskii edes purkaa, jos niin aiot tehdä?

Heh, Koboldin koko rakennusvaihe kesti noin 2 kuukautta, joka on minun mittapuulla varsin nopeaa.

Kyllä minä aion Koboldin jossain vaiheessa purkaa. Luultavasti pidän sen kasassa vielä Model Expoon asti mutta sitten on sen aika päästä eläkkeelle. Ei teos mihinkään katoa, jäähän siitä nettiin/kiintolevylleni kuvat sekä MLCADiin luultavasti 3D-mallikin. Minulle LEGO harrastuksessa mukavinta on rakentaminen eikä minua harmita se että puran joskus vanhempia teoksiani. Saakoon ne pienoismalli-jantterit ihailla liimattuja teoksiaan, minä poika kehittelen jotain uutta ja parempaa ;)

-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.
Aihe: Re: Kobold - Kevyt taistelulentokone - 17/11/2009 19:04
Törkeen hieno!
värit passaavat hyvin yhteen ja kaikki muukin sopii.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 21/10/2011 19:05.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään