Tuo harmaa lautaspyörä on kyllä paikallaan sillä se lisää merkittävästi tukea tuolla pienelle tan-rattaalle. Ilman lautaspyörää tuo ratas voi helpommin joutua sellaiseen tilaan jossa vääntö ja tärinä voivat rikkoa palikan. Muutamankin vastaavan rattaan olen rikkonut samankaltaisessa mekaniikassa ilman tukea. Nykyisin käytän mielummin jotain vahvempaa rakennetta, esim kahta
"knob wheeliä".
Kivan näköinen ralliauto, ei tuosta pohjasta paljon pienempää voi saada ilman että tehot laskisivat. Hieman tuo ohjaus näyttää liian leveältä mutta taitaa johtua noista paloista, joilla etuohjaus on tehty, niillä ei nyt hirmuisen tiukkaa kulmaa saa aikaiseksi. Toisaalta myös teoksen mittakaava tekee silmänkääntötemppuja kun eipä oikeatkaan autot tuota notkeampia ole.
Saatko muuten pidettyä helposti pientä ohjauskulmaa ohjatessa? Omissa vastaavissa autoissa ohjaus on joko liian herkkä taikka liian laiska, vaikea saada optimia.
-Q
--------------------------------
Palikka palikalta parempaan päin.